Bekijk volle/desktop versie : 'Maar ik ben anders dan de meisjes die jij kent.'



Pagina's : [1] 2 3

07-12-2010, 04:55
Naar aanleiding van een topic in deze rubriek wil ik jullie dames het volgende zeggen: stop met jezelf bewijzen tegenover de Marokkaanse man.
Wie zijn deze mannen, die over ons kunnen zeggen dat we wel of niet deugen? Is dat niet iets wat overgelaten moet worden aan Allah ? Like we care, als ze alle marokkaanse vrouwen 'verpest, slecht, naar de klote' vinden. Je kent je eigen waarde toch wel. Het is de enige troef die ze hebben, vertellen dat je 'schijnheilig en slecht' bent, en laten we het toegeven, het lukt ze aardig goed om de boel op stelten te zetten. Stop met het verdedigen! Dan zijn we toch allemaal slecht.. Hoe vaak je ook zal roepen, schreeuwen, or whatever om het tegendeel te bewijzen, het zal toch niet baten.. Een enkeling zal je misschien serieus nemen, maar dan alsnog zal je het '..maar jij bent dan de enige' te horen krijgen.


Just stop it! We 'blijven' allemaal rokende, drinkend, onzedelijke, schijnheilige, slechte Marokkaanse meiden!! Who fucking cares?!!

07-12-2010, 05:26


haha lol, ik snap ze ook niet waarom ze zich zo druk om maken! its just internet! Of misschien vinden ze het leuk om de aandacht die ze krijgen zo

07-12-2010, 05:49
RESPECT!!!!

Omdat het mannen zijn mogen hun wel drinke,smoken,seks voor huwelijk hebben,meisjes verpesten,al die slechte dingen,,,,alleen omdat het mannen zijn,,,zieligerds...

GA SPELEN

07-12-2010, 05:50

Citaat door TeaSpoon:


Just stop it! We 'blijven' allemaal rokende, drinkend, onzedelijke, schijnheilige, slechte Marokkaanse meiden!! Who fucking cares?!!


Je bent wat je bent

07-12-2010, 05:52



Citaat door OnbelangrijkeJA:
RESPECT!!!!

Omdat het mannen zijn mogen hun wel drinke,smoken,seks voor huwelijk hebben,meisjes verpesten,al die slechte dingen,,,,alleen omdat het mannen zijn,,,zieligerds...

GA SPELEN

Ik zou zeggen soort zoekt soort als je zou graag die slechte dingen wilt doen spring in het bootje met hun op weg naar de hel

07-12-2010, 05:58

Citaat door Kamal_Amazigh:
Ik zou zeggen soort zoekt soort als je zou graag die slechte dingen wilt doen spring in het bootje met hun op weg naar de hel



ik zeg niet,,,dat ik dat DOE!!!
ik heb het over,dat tegewoordig jongens alles doen,,en dan lopen ze te praten over meisjes dat zij slecht zijn,,
je hebt mij verkeerd begrepen volgens mij....
daarmee bedoelde ik te zeggen, omdat je een man/jongen bent betekent niet dat jij dat wel allemaal mag doen want mannen mogen ook niet roken ,drinken,en seks voor het huwelijk..
capiché?

07-12-2010, 06:05

Citaat door OnbelangrijkeJA:
ik zeg niet,,,dat ik dat DOE!!!
ik heb het over,dat tegewoordig jongens alles doen,,en dan lopen ze te praten over meisjes dat zij slecht zijn,,
je hebt mij verkeerd begrepen volgens mij....
daarmee bedoelde ik te zeggen, omdat je een man/jongen bent betekent niet dat jij dat wel allemaal mag doen want mannen mogen ook niet roken ,drinken,en seks voor het huwelijk..
capiché?

Kwam echt over alsof je het zo graag wilt doen en netals die domme mannen wilt worden, manwijf worden om het zo te zeggen

Tegenwoordig dit en dat allemaal bla ieder zijn graf, let gewoon op jezelf en niet op anderen dan komt het wel goed met je als je de goede pad volgt dan eh

07-12-2010, 06:10
Ik ben ook anders dan andere jongens/mannen.

07-12-2010, 06:19

Citaat door Kamal_Amazigh:
Kwam echt over alsof je het zo graag wilt doen en netals die domme mannen wilt worden, manwijf worden om het zo te zeggen

Tegenwoordig dit en dat allemaal bla ieder zijn graf, let gewoon op jezelf en niet op anderen dan komt het wel goed met je als de goede pad volgt dan eh



zoiezooooo zolang je ook tevreden bent met je zelf,,en niet naar wat andere te zeggen,,kk boze ogen..
ach jaa dat isss 2010 hea,,hahaha

07-12-2010, 06:21

Citaat door OnbelangrijkeJA:
zoiezooooo zolang je ook tevreden bent met je zelf,,en niet naar wat andere te zeggen,,kk boze ogen..
ach jaa dat isss 2010 hea,,hahaha

Goedzo jongedame gekke boze ogen
leuk al was het 2200 alsnog mag je die slechte dingen niet doen

07-12-2010, 06:23

Citaat door Kamal_Amazigh:
Goedzo jongedame gekke boze ogen
leuk al was het 2200 alsnog mag je die slechte dingen niet doen



klopt maar weetje,,
alles word tegenwoordig heel "normaal".
vroeger was het heel anders dan nu hoor,,,
hahah dus mensen doen het toch wel op een of ander manier,,,
maatschappijjj ,alle kleren,liedjes enzo,,,dat maakt de jeugd tot nu hea
1 woord MEELOPERS

07-12-2010, 06:24

Citaat door distant:
Ik ben ook anders dan andere jongens/mannen.



HAHAHAHAHAHAHAHAHA welke opzicht nou weer

07-12-2010, 06:28



Citaat door OnbelangrijkeJA:
klopt maar weetje,,
alles word tegenwoordig heel "normaal".
vroeger was het heel anders dan nu hoor,,,
hahah dus mensen doen het toch wel op een of ander manier,,,
maatschappijjj ,alle kleren,liedjes enzo,,,dat maakt de jeugd tot nu hea
1 woord MEELOPERS

Ewa jah dat hoort niet, je moet je niet aanpassen aan stelletjes malloten die niet weten wat ze doen Voor je het weet heb je al een dikke contract met shaitaan gecontracteerd dan is er geen weg meer terug
Maar het is tegenwoordig moeilijk, maar gewoon je best doen om het slechte te vermijden en meer met het goede bezighouden dan komt het wel goed insha allah!

07-12-2010, 08:40
ikz eg ook altijd dat ik niet de heiligste ben. verder kunnen ze de pot op.

07-12-2010, 08:52
Groot gelijk heb je....je hoeft geen verdeging te voeren voor iets dat je niet hebt gedaan. Met Kamal_Amazigh ben ik het echter niet eens: het beperkt zich niet tot internet, dit is slechts het zoveelste podium waarop men het verkondigt...

Pagina's : [1] 2 3