Bekijk volle/desktop versie : wat betreft liefde



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-12-2010, 20:34
We zitten nu in een tijd dat het lijkt alsof alles nog sneller gaat en de mens steeds individualistischer wordt.
Mensen hebben steeds minder over voor elkaar, wat we ook terugzien in relaties.
Dan hoor je mensen nog vaak zeggen ik hou zoveel van hem/haar of ik heb alles over voor haar bla bla enz maar als tijden wat minder zijn of dingen gaan even niet zoals het hoort is het weer net zo snel over
Tegenwoordig gaat het uit of scheiden ze om de meest raarste dingen alsof het heel gewoon is geworden. ( niet te vergeten materialisme)
Veel mensen denken dat ze de ware liefde hebben ontmoet maar eigenlijk houden ze zichzelf voor de gek of omgekeerd kan ook.
En nee ben niet negatief of net gedumpt voor wie op die tour wil gaan maar ben gewoon benieuwd wat voor jullie echte liefde is oftewel de essentie van liefde???
Hoe zien jullie dit plaatje let me know?

05-12-2010, 20:52


Sommigen hebben nog geen echte liefde gekend en kunnen daar hun mening nog niet echt over geven. Overigens denk ik dat er maar bij weinig koppels sprake is van echte liefde.

05-12-2010, 20:57

Citaat door nabila-m:
Sommigen hebben nog geen echte liefde gekend en kunnen daar hun mening nog niet echt over geven. Overigens denk ik dat er maar bij weinig koppels sprake is van echte liefde.


denk het ook ja onvoorwaardelijke liefde kom je zelden tegen

05-12-2010, 20:58
Liefde is bij mij afgesloten..

05-12-2010, 21:00



Citaat door Tharifesht__:
Liefde is bij mij afgesloten..


haha dat geloof ik niet

05-12-2010, 21:00
Ik haat liefde

05-12-2010, 21:01

Citaat door HollandseNieuwe:
mee eens


me too

05-12-2010, 21:04
Ik vind dat je teveel zeurt.

05-12-2010, 21:07
Liefde is voor mij een gevoel voor een ander die definitief is dus voor eeuwig..Overigens ben ik het wel eens met je verhaal. Ik denk zelf dat veel mensen het geduld en de kennis( van wat een huwelijk of liefde nou precies is) kwijt zijn en dat daarom alles stukloopt

05-12-2010, 21:07

Citaat door Madamedifferent:
Ik vind dat je teveel zeurt.


dat mag je vinden must be different

05-12-2010, 21:08

Citaat door Mr-Relax:
haha dat geloof ik niet


Wel.

05-12-2010, 21:08

Citaat door Mr-Relax:
We zitten nu in een tijd dat het lijkt alsof alles nog sneller gaat en de mens steeds individualistischer wordt.
Mensen hebben steeds minder over voor elkaar, wat we ook terugzien in relaties.
Dan hoor je mensen nog vaak zeggen ik hou zoveel van hem/haar of ik heb alles over voor haar bla bla enz maar als tijden wat minder zijn of dingen gaan even niet zoals het hoort is het weer net zo snel over
Tegenwoordig gaat het uit of scheiden ze om de meest raarste dingen alsof het heel gewoon is geworden. ( niet te vergeten materialisme)
Veel mensen denken dat ze de ware liefde hebben ontmoet maar eigenlijk houden ze zichzelf voor de gek of omgekeerd kan ook.
En nee ben niet negatief of net gedumpt voor wie op die tour wil gaan maar ben gewoon benieuwd wat voor jullie echte liefde is oftewel de essentie van liefde???
Hoe zien jullie dit plaatje let me know?


de tijd gaat inderdaad te snel soms is het gewoon eng zo snel gaat het.
het is als of de wereld ten einde gaat.
er gebeuren dingen die gewoon vreselijk zijn en het lijkt de normaalste zaak van de wereld.
en dan denk je echt mensen waar is onze deen en grenzen gebleven binnen de islam.
hoe kan allah swt nou een relatie zegenen terwijl het met haram is begonnen.
allah swt het ons dat niet voor niets verboden maar het is als of wij de mens dat beter weten.
tegenwoordig is het heel normaal om je eer weg te geven aan een
vriendje of een abortus te plegen voor het huwelijk.
vertel mijn nou eens hoe kan zoiets nou gezegend worden.
en zeggen wij waarom zoveel scheidingen en waarom zoveel ellende op de wereld.
omdat de mens niet tevreden kan zijn met wat die heeft,mensen hechten geen waarde aan dingen die juist niet te koop zijn met als het geld van de wereld niet.
nee de mens geeft alleen om dingen die juist wel te koop zijn.
en de meesten hebben daar alles maar ook alles voor over.
en toch zijn de meeste diep ongelukkig omdat de deen je hart heeft verlaten.
zo als in een hadiet word gezegd de harten vinden rust in het gedenken van allah swt.
weet mensen het slechte komt voort uit het slechten.

05-12-2010, 21:11


Mensen die elkaar liefhebben omwille van wie ze zijn. Of onvoorwaardelijke liefde bestaat? Ja, tussen ouders en een kind. Vaak proberen mensen plots eisen te stellen aan een ander na een huwelijk zonder dat op voorhand te bespreken. Heel wat koppels hier zijn om die reden heel snel gescheiden.

05-12-2010, 21:13

Citaat door Mr-Relax:
dat mag je vinden must be different
Wat boeit het mij nou wat anderen in hun liefdesrelaties doen.

En ja ik vind dat je zeurt. Zeggen ze dat meisjes veel zeuren

05-12-2010, 21:19

Citaat door Madamedifferent:
Wat boeit het mij nou wat anderen in hun liefdesrelaties doen.

En ja ik vind dat je zeurt. Zeggen ze dat meisjes veel zeuren


wat boeit het jou dan dat ik zeur

Pagina's : [1] 2 3 4 5