hoi, sweet yasmine
Allereerst moet je iedereen die negatief is negeren , het is jou keuze die je moet maken.
Dan moet je verder kijken dan alleen naar vandaag, hoe moet dat als je over en paar jaar een gezin hebt, en kun je dat combineren om ook in de avonden te werken, wat dat is verplicht bij de politie.
Heel veel mannen accepteren niet dat hun vrouw een agent is ( meestal voor de buitenwereld dan voor hunzelf)
Ik heb zelf gesolliciteerd bij de politie een aantal jaren terug en ik werd aangenomen om deel te nemen aan de opleiding.
Toen ik heb ik er goed over nagedacht en het was niet echt een goed idee, je moest daar blijven slapen enzo op een internaat en alleen in de weekenden mag je naar huis.
Toen heb ik een opleiding voor beveiligingsbeambte gedaan en ik heb dat werk ook een jaar lang gedaan.
Het was best leuk, maar weer die avonden en nachten werken, op een gegeven moment heb je een gezin en dan blijf je niet zomaar een nacht weg of avond, toen heb ik gekeken wat mijn prioriteiten zijn.
Ik heb nu inmiddels een gewone kantoorbaan, maar het was best wel leuk om mee te maken.
Ik wens je veel succes met jou keuze.