Bekijk volle/desktop versie : Zeg Nooit nooit



Pagina's : [1] 2

05-12-2010, 10:06
Je kent het wel.. je hebt zoveel verhalen gehoord zoveel van dichtbij gezien wat betreft de fouten die gemaakt worden door getrouwde stellen.

Velen doen zichzelf de belofte dergelijke fouten niet te maken, ze nemen zich voor het goed aan te pakken...

Maar dan woon je met elkaar onder één dak..

Van die belofte die je jezelf hebt gedaan is niets van terug te zien.

Ik pas , zelf trouw ik binnenkort inshallah maar ga niet zeggen dat ik dergelijke fouten niet zal maken. Velen zijn mij voor geweest en hebben zichzelf deze belofte gedaan maar hebben het niet waar kunnen maken. Elk huwelijk kent zijn up en downs maar ik denk dat eenieder met een goede intentie trouwt om samen gelukkig te zijn...

Maar waar gaat het dan mis?

05-12-2010, 10:14


allah kemmel 3la ghair meid!

een huwelijk is geen makkelijke opgave meid , je moet bergen geduld hebben om een huwelijk te kunnen overleven.maar als jouw man zijn best doet en het pad van allah [swt] bewandeld ,moet jij als vrouwzijnde tevreden met hem zijn en moet je veel opofferen.mannen hebben nou eenmaal een korte lontje en willen graag zich ''baas'' voelen ,dat gevoel moet je ze geven en hun rare gedragingen moet je gewoon besprenkelen met humor haha


als een vrouw sterft terwijl haar man tevreden over haar is ,zal zij het paradijs binnentreden ,onthoudt en je zal altijd goed handelen inshallah

05-12-2010, 10:17
wat je niet mag accepteren: dat hij niet bidt ,drugs ,alcohol ,slaag ,vreemdgaan ,dat hoort niet binnen een islamitisch huwelijk

05-12-2010, 10:29
Nooit nooit nooit nooit

Nooit

05-12-2010, 11:09



Citaat door oprechtadviseur:
allah kemmel 3la ghair meid!

een huwelijk is geen makkelijke opgave meid , je moet bergen geduld hebben om een huwelijk te kunnen overleven.maar als jouw man zijn best doet en het pad van allah [swt] bewandeld ,moet jij als vrouwzijnde tevreden met hem zijn en moet je veel opofferen.mannen hebben nou eenmaal een korte lontje en willen graag zich ''baas'' voelen ,dat gevoel moet je ze geven en hun rare gedragingen moet je gewoon besprenkelen met humor haha

als een vrouw sterft terwijl haar man tevreden over haar is ,zal zij het paradijs binnentreden ,onthoudt en je zal altijd goed handelen inshallah


Ameen, dank je!

Klopt ben het volledig met je eens. Vetgedrukte werkt altijd mits je humor bezit .

Hoe simpel, Allahoe Akbar! Inshallah zullen de vrouwen zich dit in moeilijke tijden herinneren om er vervolgens naar te handelen.

05-12-2010, 11:10

Citaat door patrona-s:
indd iedereen maakt wel fouten, en zoals jij zei zeg nooit nooit. Want je weet niet wat in de toekomst gaat afspelen.... k geef je gelijk meid.


Precies, het kan een eenieder overkomen.


05-12-2010, 11:12
Aparte vraag. Hier kan je toch geen antwoord op geven?

05-12-2010, 11:14

Citaat door Marokkaantje001:
xgaapx


En ik heb nog wel geprobeerd om het zo spannend mogelijk te vertellen .

05-12-2010, 11:15

Citaat door Kosmonaut:
Nooit nooit nooit nooit

Nooit


Heel duidelijk !

05-12-2010, 11:16
nooit nooit

en waarom moest ik dat zeggen?

ha-ha-ha

05-12-2010, 11:19

Citaat door Elmakteb:
Aparte vraag. Hier kan je toch geen antwoord op geven?


Klopt vind 'm zelf ook apart , . Maar op elke vraag is er een antwoord mogelijk. Je kunt antwoorden wat je denkt.. Of zeg gewoon nooit nooit..

05-12-2010, 11:20

Citaat door M.A.C:
Klopt vind 'm zelf ook apart , . Maar op elke vraag is er een antwoord mogelijk. Je kunt antwoorden wat je denkt..


Ik denk dat je hier geen antwoord op kunt krijgen, omdat ieder huwelijk anders is.

05-12-2010, 11:26



Citaat door CHEBALEILA:
nooit nooit

en waarom moest ik dat zeggen?

ha-ha-ha



05-12-2010, 11:27

Citaat door Elmakteb:
Ik denk dat je hier geen antwoord op kunt krijgen, omdat ieder huwelijk anders is.


Klopt maar als je over het algemeen kijkt moet het wel lukken toch, zeg anders gewoon nooit nooit !

05-12-2010, 11:37
Probeer. Er wat van te maken in plaats van nu al negativisme

Pagina's : [1] 2