Bekijk volle/desktop versie : draag een hoofdoek goed of draag hem niet loop dan niet met een piercing rond!!!!!!!!



22-12-2002, 15:50
nou wat vinden jullie?

22-12-2002, 15:54


ik zat vorig x op rotterdamse station en zag een meisje in stappen met een hoofdoek om haar knotje heen maar ze had een spijkerbroek aan waarbij haar xxxx eruit knalde en had een lip piercing in.

22-12-2002, 16:10
volgens mij kun je dit het beste plaatsen bij marokkaanse jongeren

24-12-2002, 21:10
nou niet alleen marokaanse meiden hoor maar ik vindt het ook heel belachelijk maar tja wat doe je eraan ieder voorzich.

25-12-2002, 00:58


ik ben het echt met jullie eens!ik begrijp niet waarom zoveel meisjes zo'n nephoofddoek dragen! waarom draag je ze het eigenlijk??volgens mij zijn ze het doel daarvan vergeten! heel veel nederlanders begrijpen het ook neit helemaal, en dan krijgen we van die vragen waarom we een hoofddoek dragen enzo en dan probeer je het uit te leggen! maar het verbaast me niets dat ze het neit begrijpen, want ze zien al die meisjes met van die nephoofddoekjes lopen en dan krijgen ze een verkeerd beeld van de islam en waar het eigenlijk allemaal om draait. jullie meoten neit denken dat ik een perfecte moslima ben, want dat ben ik helemaal neit! ik draag helemaal geen hoofddoek, maar ik ga neit schijnheilig doen door zo'n nephoofddoekje te dragen! wanneer ik het insha'allah ga dragen, dan draag ik het ook van begin tot eind! ik heb zelfs een vriendin die een hoofddoek is gaan dragen zodat ze meer van haar ouders mag zoals reizen en zo! dat vind ik helemaal nergens op slaan!tegenwoordig is het dragen van een hoofddoek een soort toegangspas geworden! ik heb veelste veel gepraat! ik vind dit echt een interessant onderwerp! ik heb het er ook vaak over gehad met m'n zus! mijn zus is 25 jaar en ze draagt sinds afgelopen ramadan een hoofddoek! maar ze draagt 'm nu wel helemaal goed en zoals het eigenlijk hoort! ze heeft wel laat een hoofddoek gedragen,maar ik vind het beter dat het op zo'n manier gebeurt dan dat je van jongsaf aan een hoofddoek draagt maar het eigenlijk neit met je hart draagt, zo hoort het neit! liefs.
Lolou

25-12-2002, 01:00
sorry,dat moest er even uit!

25-12-2002, 01:02
ik begrijp trouwens die enquete hierbiven niet!wat is de bedoeling en wat is eigenlijk de vraag?kan iemand het misschien even uitleggen?

28-12-2002, 16:58
Voor alle mensen die hier zo gefrustreerd reageren!!!

Neem mensen zoals ze zijn dat maakt het leven veel gemakkelijker ............

Get a life .......

Grote woorden kleine daden.....
Denk je dat die praatjes van jullie hun opeens anders gaan maken......of dat die meiden zich anders gaan kleden ....
Jullie hebben allemaal een grote mond en vinden het o zo erg ...
Maar is er ook iemand die het lef heeft op zo een meid af te stappen ????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿/????????????

Juist ja ........dat dacht ik ook ...
Houd voortaan alsjeblieft jullie mond want dit geroddel is afkomstig van shaitan .........

Enne als iemand effect wil hebben over de situatie waarin de meiden zich bevinden die de hoofddoek niet goed dragen ............

En jullie je eraan irriteren ..dan moeten jullie er maar zelf iets aan doen ..

Maar houd op met dat walgelijke geroddel ....want daar schieten we helemaal niks mee op ....

Gziekonagliek a shitan ................

30-12-2002, 15:24
ff ff ik nu, ik begrijp de vraagstelling niet??? Ben nie blond

30-12-2002, 15:28
salaam

meisje,
je kunt je druk maken zoveel je wilt,het helpt niet.
ze willen erbij horen,zoals zij het noemen.
zelf keur ik dat niet goed maar ja...
ik denk zo van,laat ze maar op de dag des oordeels zullen ze het voelen.
het mag niet en toch doen ze het.dat geldt ook voor tattoos.dat is 3ad niks vergeleken met al het andere dat ze doen.
zorg ervoor dat jij het niet doet en dat je geliefden in je omgeving dat ook niet doen...laat de rest maar....maak je niet druk.

assalamoe 3alaykoem

31-12-2002, 00:18
layla dit is niet roddels
die zijn feiten!!!! ze hebben het over het algemeen. je voelt je aangesproken he? vandaar die felle reactie.

Misschien zijn er dames die dit lezen en zich opeens anders beginnen te gedragen. Ze komen hunzelf ooit tegen wanneer ze oud worden en denken waar was ik meebezig. ik zag er uit als een idioot die tijd komt nog wel ooit

31-12-2002, 00:20
Beter een draad tussen jou en de Islaam, dan helemaal niets.

Beter n piercing en een hoofddoek, dan zonder. Beter deels bedekt dan niet.

31-12-2002, 13:43



Citaat:
Origineel gepost door chabab
layla dit is niet roddels
die zijn feiten!!!! ze hebben het over het algemeen. je voelt je aangesproken he? vandaar die felle reactie.

Misschien zijn er dames die dit lezen en zich opeens anders beginnen te gedragen. Ze komen hunzelf ooit tegen wanneer ze oud worden en denken waar was ik meebezig. ik zag er uit als een idioot die tijd komt nog wel ooit
Meissie ,ik voel me zeer zeker niet aangesproken.........

maar dat zul jij niet weten want jij weet niet hoe ik mij kleed of hoe ik eruit zie .........dus houd zo een domme uitspraak voortaan voor je over dat ik me aangesproken voel ......

en meisje dat het een feit is dat er meisjes zijn die er zo uitziet dat is algemeen bekend ..............

maar het is ook algemeen bekend dat er altijd mensen zullen zijn die zich druk maken over andere mensen en zich met hun leven en uiterlijk bemoeien ..........

een echte moslima en vrouw houdt haar mond en kraakt andere mensen niet af maar probeert hun van het slechte te houden door ...
ze te helpen ...

en dit laatste doe jij zeker niet ...

dus je levert geen bijdrage aan een positieve verandering voor zulke meiden ........

allemaal geouwehoer ...........

en je moet leren je mond te houden ...want je weet nooit hoe zo een meisje wordt .......mensen leren van hun fouten ( de meeste ) en sommigen veranderen .........

en voor hetzelfde geldt krijg jij later zo een dochter of familielid ...............
en dan zal niemand medelijden met je hebben omdat jij dan bekend staat als het meisje dat zulke meiden zwart maakte .......
ben je dan echt zo naiëf ........................of is het pure onwetendheid ..........
weet je dan niet dat wat je een ander aandoet later zich tegen jou zal keren ..................dus dat ge lu l van jou ..................
zal later ook bij jou terug komen ...........

en wil je met een beter argument komen dan dat ik me aangsproken voel ..................want dat is pas dom .........
dus als iemand het niet met je eens is of kritiek levert dan moet diegene zich gelijk aangesproken voelen .............
wat een denkwijze hebben sommige mensen ...
de wonderenzijn de wereld zeker nog niet uit ................

het is heel simpel .............mond dicht houden en geen mensen zwart maken .................als je echt iets wilt bereiken probeer dan op zo iemand af te stappen en op een warme manier met diegene te praten over wat hij /zij fout doet ...........
dan doe je tenminste wat nuttigs ...........

want waar je nu mee bezig bent is gewoon hypocriet .............

layla222

01-01-2003, 01:23
layla je laat duidelijk zien. jij voelt je aangesproken.
je zegt je moet geen commentaar leveren op hun waarom lever jij dan commentaar haar??? begin bij je zelf zou ik zeggen

07-01-2003, 20:58
is een gimaar een goede hoofddoek