Bekijk volle/desktop versie : Dit blijft mij gewoon bezig houden



Pagina's : [1] 2 3

04-12-2010, 15:46
[ Wie denken jullie meiden een plezier te doen met die Uggs? Zwaar lelijk, echt ongelooflijk. En zeg niet: "Blaa, doen we voor onszelf". Is niet zo. Jullie vinden het echt wel erg als wij ze afkraken. Welke jongen heeft je voorgelogen?

Taz, lelijke pantoffels dragen en er dan ook nog eens 200 ballen voor betalen ]

04-12-2010, 16:00




Wollah illah. Ik vind ze ook echt afschuwelijk! Net olifantpoten.

04-12-2010, 16:04
Met dit weer, oh geloof mij maar ! Je hebt maar 1 paar sokken nodig en je teentjes bevriezen gewoon niet! Ze zijn gewoon WARM! Je voelt de kou gewoon niet, ook al loop je de hele dag in de sneeuw, je voelt gewoon geen kou! Je sokken worden niet nat, niks.

En jullie? 3 paar sokken en dan nog eens natte sokken aan het eind! Helemaal doodvriezen en wensen wanneer je thuis bent, zodra je thuis bent, je voetjes tegen de centraal verwarming aan!

04-12-2010, 16:06

Citaat door BeMySelf:


Wollah illah. Ik vind ze ook echt afschuwelijk! Net olifantpoten.

Kan toch niet? Met pantoffels naar buiten

04-12-2010, 16:06



Citaat door Miss_Elwafa:
Met dit weer, oh geloof mij maar ! Je hebt maar 1 paar sokken nodig en je teentjes bevriezen gewoon niet! Ze zijn gewoon WARM! Je voelt de kou gewoon niet, ook al loop je de hele dag in de sneeuw, je voelt gewoon geen kou! Je sokken worden niet nat, niks.

En jullie? 3 paar sokken en dan nog eens natte sokken aan het eind! Helemaal doodvriezen en wensen wanneer je thuis bent, zodra je thuis bent, je voetjes tegen de centraal verwarming aan!



Liever dat allemaal dan met uggs lopen.

04-12-2010, 16:06
Ik vind uggs in de winter niets lelijks, alles wat een persoon warm kan houden vind ik mooi. Maar in de lente en zomer, zijn die dingen afschuwelijk. Ook die dikke winterjassen met bondkragen etc. Echt lelijk!

04-12-2010, 16:07

Citaat door BlackXS:
Kan toch niet? Met pantoffels naar buiten



Ik geef je helemaal gelijk.

04-12-2010, 16:07
Ze heten niets voor niets uggly shoes..

04-12-2010, 16:08

Citaat door BeMySelf:
Liever dat allemaal dan met uggs lopen.


Helemaal niet hoor. Waarom jezelf zien bemoeilijken als het vergemakkelijk kan worden? Of doet het eraan toe wat de anderen ervan vinden? Hoe lelijk het is?

Ikzelf vind ze ook lelijk, maar met dit weer, kan mij niks schelen hoe ik erbij loop, zolang ik het maar warm heb!


Citaat door Migrant:
Ik vind uggs in de winter niets lelijks, alles wat een persoon warm kan houden vind ik mooi. Maar in de lente en zomer, zijn die dingen afschuwelijk. Ook die dikke winterjassen met bondkragen etc. Echt lelijk!


Precies.

04-12-2010, 16:09

Citaat door BlackXS:
[ Wie denken jullie meiden een plezier te doen met die Uggs? Zwaar lelijk, echt ongelooflijk. En zeg niet: "Blaa, doen we voor onszelf". Is niet zo. Jullie vinden het echt wel erg als wij ze afkraken. Welke jongen heeft je voorgelogen?

Taz, lelijke pantoffels dragen en er dan ook nog eens 200 ballen voor betalen ]




ik vind het be3da zonde om mijn geld daar aan uit te geven
heb ze nooit gedragen

04-12-2010, 16:09

Citaat door Miss_Elwafa:
Met dit weer, oh geloof mij maar ! Je hebt maar 1 paar sokken nodig en je teentjes bevriezen gewoon niet! Ze zijn gewoon WARM! Je voelt de kou gewoon niet, ook al loop je de hele dag in de sneeuw, je voelt gewoon geen kou! Je sokken worden niet nat, niks.

En jullie? 3 paar sokken en dan nog eens natte sokken aan het eind! Helemaal doodvriezen en wensen wanneer je thuis bent, zodra je thuis bent, je voetjes tegen de centraal verwarming aan!

Ja, hoor. Alsof dat de enige schoenen zijn die warmte vasthouden. En jullie dragen ze niet alleen met dit weer. Is ze'ma een soort van fashion-statement ofzo.

Algemene consensus onder de mannen is echter:

04-12-2010, 16:11

Citaat door BlackXS:
Ja, hoor. Alsof dat de enige schoenen zijn die warmte vasthouden. En jullie dragen ze niet alleen met dit weer. Is ze'ma een soort van fashion-statement ofzo.

Algemene consensus onder de mannen is echter:



Moet men Timberlands gaan dragen? Zijn er andere schoenen die ervoor zorgen dat je teentjes warm blijven en dat je sokken ook niet nat worden? Vertel ...


Fashion? Neen, want Uggs is al uit the fashion for your information. Nu zijn het the Lanvin's !

04-12-2010, 16:12



Citaat door Miss_Elwafa:
Helemaal niet hoor. Waarom jezelf zien bemoeilijken als het vergemakkelijk kan worden? Of doet het eraan toe wat de anderen ervan vinden? Hoe lelijk het is?

Ikzelf vind ze ook lelijk, maar met dit weer, kan mij niks schelen hoe ik erbij loop, zolang ik het maar warm heb!



Het interesseert me geen reet wat andere van me vinden. Ik zelf zou niet met iets kunnen lopen wat ik echt afschuwelijk vind. Dat is jou mening en dit is mijn mening. Ik heb gister 2 paar sokken aangedaan en leuke laarzen, ik vatte geen kou bij me voeten gelukkig, dus liever dit dan die lelijke laarzen.

04-12-2010, 16:17

Citaat door Miss_Elwafa:
Moet men Timberlands gaan dragen? Zijn er andere schoenen die ervoor zorgen dat je teentjes warm blijven en dat je sokken ook niet nat worden? Vertel ...


Fashion? Neen, want Uggs is al uit the fashion for your information. Nu zijn het the Lanvin's !

Waarom gelijk Timberlands a dramaqueen. En once again: jullie dragen em niet pas sinds het begon te sneeuwen vorige week.

Niet de fashion? Oh, zag afgelopen week nog een hele rij tot aan de McDonalds staan in Rotterdam. Uggs-outlet bij Stadhuis. Het kon al die bevroren hoofddoekjes niets schelen hoelang ze moesten wachten.

So sad

04-12-2010, 16:18
ik vind die uggies ook echt niks voor mij.

Pagina's : [1] 2 3