Bekijk volle/desktop versie : Unstoppable



Pagina's : [1] 2

04-12-2010, 12:57
Pfff wat kunnen trailers soms zwaar verleidelijk zijn! gare film zo voooooorstelbaar! als ik halverweg de film weg was dan vertelde ik je hoe de film afliep, doe normaal man

04-12-2010, 12:58


Tony Scott film. Had je van te voren kunnen bedenken.

04-12-2010, 13:01

Citaat door EvilPooh:
Tony Scott film. Had je van te voren kunnen bedenken.

zijn film met Jhon travolta en denzel die was wel mooi man! maja hij denkt slim te zijn van metro disastre naar train disastre te gaan en daarmee fans verdienen! nou nee tony ass

04-12-2010, 13:02

Citaat door wetenschapperr_:
zijn film met Jhon travolta en denzel die was wel mooi man! maja hij denkt slim te zijn van metro disastre naar train disastre gaan en daarmee fans verdienen! nou nee tony ass



Pelham was kut en deze film is ook kut. Is gewoon anderhalfuur aan explosies en oninteressante dialogen. Leuke popcornfilm als je van plan bent halverwege de film tussen haar benen te duiken. Anders niet.

04-12-2010, 13:06



Citaat door EvilPooh:
Pelham was kut en deze film is ook kut. Is gewoon anderhalfuur aan explosies en oninteressante dialogen. Leuke popcornfilm als je van plan bent halverwege de film tussen haar benen te duiken. Anders niet.

Klopt! weinig humor in de film! zelfs de muziek past niet bij de film! dat was toch geen horror film come on scott

04-12-2010, 13:16
Iemand Buried al gezien?

04-12-2010, 13:19
Buried is dope. Reynolds is `n dope acteur, was hij al in die pizzatent. Film voelt heel benauwd aan. En deed mij weer denken Phonebooth, al is dat heel iets anders. Maar wel een tip.

04-12-2010, 13:22

Citaat door Exeptional:
Iemand Buried al gezien?

Topfilm wollah, is echt een aanrader! is echt zielig voor die begraven mannetje meskien! ik heb gejankt dat ze hem hebben gebruikt kk amerikanen!

04-12-2010, 13:24

Citaat door Jamalletje:
Daar ga ik volgende week naartoe. Ben alleen bang dat ie eentonig is..

de camra ligt anderhalf uur mee in die kist! dus je ziet de binnenkant van de kist alleeen, geen buitenkant! maar wel mooi gemaakt!

04-12-2010, 13:25

Citaat door wetenschapperr_:
Topfilm wollah, is echt een aanrader! is echt zielig voor die begraven mannetje meskien! ik heb gejankt dat ......!



Verneuk de film nou niet voor anderen jongen.

04-12-2010, 13:30

Citaat door Jamalletje:
Daar ga ik volgende week naartoe. Ben alleen bang dat ie eentonig is..


Dikke aanrader! Verveelt geen minuut..


Citaat door EvilPooh:
Buried is dope. Reynolds is `n dope acteur, was hij al in die pizzatent. Film voelt heel benauwd aan. En deed mij weer denken Phonebooth, al is dat heel iets anders. Maar wel een tip.



Citaat door wetenschapperr_:
Topfilm wollah, is echt een aanrader! is echt zielig voor die begraven mannetje meskien! ik heb gejankt dat ze hem hebben gebruikt kk amerikanen!


Reynolds is inderdaad een goede acteur en dat bewijst hij in die film.. Wist eerst niet wat ik kon verwachten, maar zodra die film begint zit je er helemaal in.. Althans ik Er was ook echt sprake van bureaucratie... Hij werd van de ene naar de andere instelling doorgeschakeld of in de wacht gezet met een lekker deuntje op terwijl hij levend begraven was..

04-12-2010, 13:32
Hmm, die moet ik nog zien. Ik wacht nog wel even tot er een dvdrip te downloaden is. :|

04-12-2010, 13:34



Citaat door Exeptional:
Dikke aanrader! Verveelt geen minuut..





Reynolds is inderdaad een goede acteur en dat bewijst hij in die film.. Wist eerst niet wat ik kon verwachten, maar zodra die film begint zit je er helemaal in.. Althans ik Er was ook echt sprake van bureaucratie... Hij werd van de ene naar de andere instelling doorgeschakeld of in de wacht gezet met een lekker deuntje op terwijl hij levend begraven was..

wollah ik ging janken toen ze hem steeds voor de gek hielden, bnadem ligt te sterven daar, zeggen ze dan tegen hem je bent ontslagen

ajemaa k kon mn zenuwe moeilijk in bedwang houden, haal hem be3da eruit en geef hem ontslag

en toen hij die video opnam, en erf deelt tussen zijn kind en vrouw, oh god om van te janken

04-12-2010, 13:38

Citaat door EvilPooh:
Buried is dope. Reynolds is `n dope acteur, was hij al in die pizzatent. Film voelt heel benauwd aan. En deed mij weer denken Phonebooth, al is dat heel iets anders. Maar wel een tip.



Dat is de reden waarom ik het nog niet heb gezien. Heb het gisteren gedownload, alleen het begin beetje gezien, pfff..

Heel erg benauwend.

04-12-2010, 13:41

Citaat door wetenschapperr_:
wollah ik ging janken toen ze hem steeds voor de gek hielden, bnadem ligt te sterven daar, zeggen ze dan tegen hem je bent ontslagen

ajemaa k kon mn zenuwe moeilijk in bedwang houden, haal hem be3da eruit en geef hem ontslag

en toen hij die video opnam, en erf deelt tussen zijn kind en vrouw, oh god om van te janken



Niet verraden wat er gebeurd shek 3awed. Anders is er voor de anderen de lol ervan af.

Pagina's : [1] 2