Bekijk volle/desktop versie : Tegels in de keuken



Pagina's : [1] 2

04-12-2010, 11:36
Is het in de winter niet te koud?

04-12-2010, 11:39


Nope, mijn vloer, muren in de 2wc's en keuken zijn allemaal van tegels..

04-12-2010, 11:47

Citaat door getrouwd310709:
Nope, mijn vloer, muren in de 2wc's en keuken zijn allemaal van tegels..



Hebben jullie daar ook zulke strenge winters als in Nederland?

04-12-2010, 11:50

Citaat door studente87:
Hebben jullie daar ook zulke strenge winters als in Nederland?



nou k don't know, ze zeggen van wel maar vorige winter was het gwn normaal niet heeel erg koud en niet warm was beetje frisjes.!
Deze winter ''schrik niet'' Is het tot de dag van vandaag warm de zon schijnt vel in mij huiskamer en alle ramen staan open!

04-12-2010, 11:55



Citaat door getrouwd310709:
nou k don't know, ze zeggen van wel maar vorige winter was het gwn normaal niet heeel erg koud en niet warm was beetje frisjes.!
Deze winter ''schrik niet'' Is het tot de dag van vandaag warm de zon schijnt vel in mij huiskamer en alle ramen staan open!



Dan begrijp ik waarom het niet koud is in de keuken.

Heerlijk! Stuur maar een beetje zon deze kant op. Het sneeuwt hier keihard!

04-12-2010, 11:59

Citaat door hogedrukreinige:
je slaapt daar toch niet?

dus waarom niet. heb ook tegels in de keuken op vloer en bij het aanrecht enzo, en heb geen last van kou


hogedrukreinige



Je slaapt daar niet, maar eet daar wel. Het lijkt me niet fijn om bibberend aan de eettafel te moeten zitten.

04-12-2010, 12:01
Helemaal niet koud, integendeel mijn voetjes zijn altijd lekker warm. En dat heb ik te danken aan mijn vloerverwarming.

Ts: Je hebt toch verwarming in de keuken of niet?

04-12-2010, 12:03
het is zeer zeker koud. ik heb ook tegels in de keuken en ik kan er echt niet zonder sloffen lopen.

04-12-2010, 12:09

Citaat door hogedrukreinige:
oké je hebt dus zo een woonkeuken!

heb je geen verwarming in je keuken, ik heb het wel. maar hij staat altijd uit hahaha

mohiem even technisch; huizen in nederland zijn goed geïsoleerd, in marokko niet, en daarom zijn de huizen in marokko zo koud en zeker niet omdat het aan de tegels ligt. in nederland maakt het niet uit of je tegels hebt of gewone muur/vloer. het zal niet groot verschillen in temperatuur


hogedrukreinige



Ik heb een woonkeuken inderdaad. Ik heb ook een verwarming in de keuken.

Dus als ik het goed begrijp vindt jij vloerverwarming on nodig?

04-12-2010, 12:10

Citaat door laila00:
het is zeer zeker koud. ik heb ook tegels in de keuken en ik kan er echt niet zonder sloffen lopen.



Hmm, heb je er ook een verwarming? Volgens mij hangt het van het huis af.


Nu twijfel ik of we eerst vloerverwarming moeten plaatsen of niet.

04-12-2010, 12:12

Citaat door Zaina_1:
Helemaal niet koud, integendeel mijn voetjes zijn altijd lekker warm. En dat heb ik te danken aan mijn vloerverwarming.

Ts: Je hebt toch verwarming in de keuken of niet?



Jep ik heb een verwarming. Maar ik woon nog niet in het huis, we zijn bezig met de verhuizing. Wij twijfelen nu dus of een vloerverwarming nodig is of niet.

04-12-2010, 12:20
Heb geen last van de kou. Ik heb tegels in de woonkamer, gang en de keuken.

Ik heb altijd warme pantoffels aan.

04-12-2010, 12:22


klopt is niet alleen koud, het lijkt alsof je bij mij je voeten in de bevoren sneeuwzet..ik trek ook sokken en schoenen aan thuis..om voeten warm te houden.

04-12-2010, 12:24

Citaat door studente87:
Jep ik heb een verwarming. Maar ik woon nog niet in het huis, we zijn bezig met de verhuizing. Wij twijfelen nu dus of een vloerverwarming nodig is of niet.

vloerververwarming is best duur zeggen ze, maar het is wel ideaal mijn oom heeft het ook...je kan gewoon op blote voeten lopen voor de bloten voeten freaks zoals ik

04-12-2010, 12:31

Citaat door Samira_C:
Heb geen last van de kou. Ik heb tegels in de woonkamer, gang en de keuken.

Ik heb altijd warme pantoffels aan.


Ik denk dat het gewoon verschilt per woning. Isolatie speelt ook een belangrijke rol.


Citaat door LOULOU22:
klopt is niet alleen koud, het lijkt alsof je bij mij je voeten in de bevoren sneeuwzet..ik trek ook sokken en schoenen aan thuis..om voeten warm te houden.



Meen je dat nou? Ook als je de verwarming aan hebt staan? Ik denk dat wij het zekere voor het onzekere nemen en gewoon een vloerverwarming plaatsen. Met kleine kinderen is het denk ik ook wel handig.

Pagina's : [1] 2