Bekijk volle/desktop versie : Houdt Allah swt van mij????



03-12-2010, 23:31
In naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle,


Salam Alaykoum,

SoubhanAllah had even behoefte om hier even mijn zegje te doen. Ik ben bevoorrecht met een heel mooi leven maar toch vindt ik geen rust in mijn hart...... ik ben constant naar antwoorden aan het zoeken en denk meestal te veel na. Soms heb ik gewoon de behoefte om me te laten gaan. Maar er is altijd een stem in me die me tegenhoudt.

Soms kijk ik naar buiten en praat ik met Allah swt en vraag ik oh Allah haal dit verschrikkelijke gevoel van mij weg. Ik heb altijd het gevoel dat ik nu even mijn zin mag doen omdat ik nog jong ben. Maar dan denk ik soubhanaAllah wat als Malik ul Mauwt nu bij mij komt en mijn ziel neemt. Wat moet ik dan tegenover mijn schepper zeggen???

Soms zou ik niet liever dan dood gaan en mijn Heer ontmoeten. En dan heb ik ook van die momenten dat ik doodsagst heb en hartkloppingen heb uit agst voor mijn Heer.

Oh wat zal ik gelukkig zijn als de poorten van het Paradijs voor mij geopend worden en ik in een omgeving zit waar er geen verdriet is.
Oh wat zou ik gelukkig zijn om Allah swt te mogen zien en hem kan vertellen dat ik van Hem hou.

Ik hoop mijn lieve broeders en zusters dat we met een opgeheven hoofd met de oema van de Profeet vzmh het Paradijs kunnen binnen gaan.

Oh Allah er is niemand waarvan ik meer hou dan U. Oh Allah vergeef mij!
Het spijt mij Allah voor mijn tekortkomingen. Ik doe echt mijn best en ja soms ya Allah voel ik een groot fout in mijn hart dat ik een intentie heb om een goede daad wil doen uit liefde voor jou maar eigenlijk doe ik het dan zodat mensen mij graag gaan hebben.

Oh Allah haal mijn hypocrisie uit mijn hart en leidt mij om mijn daden alleen voor jou te doen en voor niemand anders. Oh Allah geef mijn schatje mijn mama het Paradijs in de hoogste rang en al mijn famillie en mijn kennissen en alle moslims. AMIEN Oh Allah ik voel een prop in mijn keel en tranen rollen over mijn gezicht en dit is omdat ik van U hou ya Allah.

Vergeef ons ya Allah, vergeef ons ya Allah. Oh Vriendelijke wees vriendelijk voor ons. O Vergever vergeef ons. O meest Geduldige wees geduldig voor ons. AMIEN Ya rabiel °alamien.

04-12-2010, 10:56

Als ik het zo lees...
Dan denk ik wel dat Allah swt van je houdt.
Als je echt spijt hebt en houdt van Allah.
Dan komt het wel goed, schat

Moge Allah ons allemaal vergeven en belonen!


04-12-2010, 14:02
Dank je wel, SoubhanAllah we krijgen zoveel beproevingen en dan aan de andere kant denk ik..... het is daarvoor dat deze doenya geschapen is. Om ons te testen....

04-12-2010, 14:11
Precies, komt wel goed schatt!

Inchallah Zullen wie die toetsen goed doen.

Amin!(L)

04-12-2010, 18:25


Citaat door Thebest20:
Nee.



Nee?????

04-12-2010, 18:25

Citaat door Aminatje1984:
Nee?????


Tenzij je mij een knuffel geeft.

04-12-2010, 18:32

Citaat door Thebest20:
Tenzij je mij een knuffel geeft.



Misschien is dit een troost!!!

http://www.angelfire.com/super2/prentenhuisje/knuffel1.html

04-12-2010, 18:35

Citaat door Aminatje1984:
In naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle,


Salam Alaykoum,

SoubhanAllah had even behoefte om hier even mijn zegje te doen. Ik ben bevoorrecht met een heel mooi leven maar toch vindt ik geen rust in mijn hart...... ik ben constant naar antwoorden aan het zoeken en denk meestal te veel na. Soms heb ik gewoon de behoefte om me te laten gaan. Maar er is altijd een stem in me die me tegenhoudt.

Soms kijk ik naar buiten en praat ik met Allah swt en vraag ik oh Allah haal dit verschrikkelijke gevoel van mij weg. Ik heb altijd het gevoel dat ik nu even mijn zin mag doen omdat ik nog jong ben. Maar dan denk ik soubhanaAllah wat als Malik ul Mauwt nu bij mij komt en mijn ziel neemt. Wat moet ik dan tegenover mijn schepper zeggen???

Soms zou ik niet liever dan dood gaan en mijn Heer ontmoeten. En dan heb ik ook van die momenten dat ik doodsagst heb en hartkloppingen heb uit agst voor mijn Heer.

Oh wat zal ik gelukkig zijn als de poorten van het Paradijs voor mij geopend worden en ik in een omgeving zit waar er geen verdriet is.
Oh wat zou ik gelukkig zijn om Allah swt te mogen zien en hem kan vertellen dat ik van Hem hou.

Ik hoop mijn lieve broeders en zusters dat we met een opgeheven hoofd met de oema van de Profeet vzmh het Paradijs kunnen binnen gaan.

Oh Allah er is niemand waarvan ik meer hou dan U. Oh Allah vergeef mij!
Het spijt mij Allah voor mijn tekortkomingen. Ik doe echt mijn best en ja soms ya Allah voel ik een groot fout in mijn hart dat ik een intentie heb om een goede daad wil doen uit liefde voor jou maar eigenlijk doe ik het dan zodat mensen mij graag gaan hebben.

Oh Allah haal mijn hypocrisie uit mijn hart en leidt mij om mijn daden alleen voor jou te doen en voor niemand anders. Oh Allah geef mijn schatje mijn mama het Paradijs in de hoogste rang en al mijn famillie en mijn kennissen en alle moslims. AMIEN Oh Allah ik voel een prop in mijn keel en tranen rollen over mijn gezicht en dit is omdat ik van U hou ya Allah.

Vergeef ons ya Allah, vergeef ons ya Allah. Oh Vriendelijke wees vriendelijk voor ons. O Vergever vergeef ons. O meest Geduldige wees geduldig voor ons. AMIEN Ya rabiel °alamien.




SALAAM ALIKOM BESTE LIEVE ZUSTER


WE HEBBEN ALLEMAAL ONZE VOOR/NADELEN SOMS ZIT HET MEE SOMS ZIT HET TEGEN MAAR LAAT JE NIET MISLEIDEN DAT ZIJN ALLEEN MAAR BEPROEFINGEN NIET MEER NIET MINDER KIJK MET OPGEHEVEN HOOFD NAAR JE ZELF EN HEF JE HANDEN TOT DE HEMEL EN VRAAG ALLAH (SWT) OM KRACHT



MHA SALAMa

04-12-2010, 18:37

Citaat door Youssefi:
SALAAM ALIKOM BESTE LIEVE ZUSTER


WE HEBBEN ALLEMAAL ONZE VOOR/NADELEN SOMS ZIT HET MEE SOMS ZIT HET TEGEN MAAR LAAT JE NIET MISLEIDEN DAT ZIJN ALLEEN MAAR BEPROEFINGEN NIET MEER NIET MINDER KIJK MET OPGEHEVEN HOOFD NAAR JE ZELF EN HEF JE HANDEN TOT DE HEMEL EN VRAAG ALLAH (SWT) OM KRACHT



MHA SALAMa


Dank u wel lieve broeder voor jou reactie, Moge Allah swt jou belonen. Amien

04-12-2010, 18:42

Citaat door Aminatje1984:
Misschien is dit een troost!!!

http://www.angelfire.com/super2/prentenhuisje/knuffel1.html


Nee.

04-12-2010, 19:41

Citaat door Aminatje1984:
In naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle,


Salam Alaykoum,

SoubhanAllah had even behoefte om hier even mijn zegje te doen. Ik ben bevoorrecht met een heel mooi leven maar toch vindt ik geen rust in mijn hart...... ik ben constant naar antwoorden aan het zoeken en denk meestal te veel na. Soms heb ik gewoon de behoefte om me te laten gaan. Maar er is altijd een stem in me die me tegenhoudt.

Soms kijk ik naar buiten en praat ik met Allah swt en vraag ik oh Allah haal dit verschrikkelijke gevoel van mij weg. Ik heb altijd het gevoel dat ik nu even mijn zin mag doen omdat ik nog jong ben. Maar dan denk ik soubhanaAllah wat als Malik ul Mauwt nu bij mij komt en mijn ziel neemt. Wat moet ik dan tegenover mijn schepper zeggen???

Soms zou ik niet liever dan dood gaan en mijn Heer ontmoeten. En dan heb ik ook van die momenten dat ik doodsagst heb en hartkloppingen heb uit agst voor mijn Heer.

Oh wat zal ik gelukkig zijn als de poorten van het Paradijs voor mij geopend worden en ik in een omgeving zit waar er geen verdriet is.
Oh wat zou ik gelukkig zijn om Allah swt te mogen zien en hem kan vertellen dat ik van Hem hou.

Ik hoop mijn lieve broeders en zusters dat we met een opgeheven hoofd met de oema van de Profeet vzmh het Paradijs kunnen binnen gaan.

Oh Allah er is niemand waarvan ik meer hou dan U. Oh Allah vergeef mij!
Het spijt mij Allah voor mijn tekortkomingen. Ik doe echt mijn best en ja soms ya Allah voel ik een groot fout in mijn hart dat ik een intentie heb om een goede daad wil doen uit liefde voor jou maar eigenlijk doe ik het dan zodat mensen mij graag gaan hebben.

Oh Allah haal mijn hypocrisie uit mijn hart en leidt mij om mijn daden alleen voor jou te doen en voor niemand anders. Oh Allah geef mijn schatje mijn mama het Paradijs in de hoogste rang en al mijn famillie en mijn kennissen en alle moslims. AMIEN Oh Allah ik voel een prop in mijn keel en tranen rollen over mijn gezicht en dit is omdat ik van U hou ya Allah.

Vergeef ons ya Allah, vergeef ons ya Allah. Oh Vriendelijke wees vriendelijk voor ons. O Vergever vergeef ons. O meest Geduldige wees geduldig voor ons. AMIEN Ya rabiel °alamien.


oke aandachttrekker, waar heb je spijt van

04-12-2010, 19:46

Citaat door dominantebeest:
oke aandachttrekker, waar heb je spijt van


Van veel! Maar zeker niet van dit te plaatsen. Waarom vindt je dat aandacht trekken?

Ik vindt dit eerder aandacht trekken!!!!!

het GEILE uurtje

--------------------------------------------------------------------------------

16:45 tot 17:45

dit zal het moment zijn dat ik geil ben dus damens gooi eens met leuke verhalen of gebeurtenissen of lucht je hart


Dit is toch van jou niet????????

Misschien moet jij beter een onderwerp plaatsen bij man zoekt vrouw.

04-12-2010, 22:07


Citaat door Aminatje1984:
Van veel! Maar zeker niet van dit te plaatsen. Waarom vindt je dat aandacht trekken?

Ik vindt dit eerder aandacht trekken!!!!!

het GEILE uurtje

--------------------------------------------------------------------------------

16:45 tot 17:45

dit zal het moment zijn dat ik geil ben dus damens gooi eens met leuke verhalen of gebeurtenissen of lucht je hart


Dit is toch van jou niet????????

Misschien moet jij beter een onderwerp plaatsen bij man zoekt vrouw.



05-12-2010, 18:55
Salam alaykoum Aminatje,

Ik begrijp heel goed wat u bedoelt. Angst hebben van Allah is goed, dat weerhoudt jou van slechte dingen doen. En liefde voor hem voelen is ook heel goed want dan krijg je liefde terug.

Houden van Allah is iets dat ik heb aangeleerd vanuit mijn opvoeding thuis dat je meteen ook linkt aan imaan dat je voelt in je hart. Wanneer ik meer bezig ben met mijn geloof dan voel ik die liefde voor Allah heel intens maar wanneer ik niet veel bezig ben met mijn geloof dan voel ik een gemis en een gevoel dat ik niet goed bezig ben.

Wat mijn klein bekering is geweest is de dood van een famillie lid. Vanaf dan besefte ik dat we niet meer dan bezoekers zijn op deze aardbol.