Bekijk volle/desktop versie : Laura begint aan oversteek van de gevaarlijkste Oceaan.



Pagina's : [1] 2 3

03-12-2010, 21:22
Laura Dekker staat op het punt te beginnen aan een van de gevaarlijkste
delen van haar zeiltocht rond de wereld: het oversteken van de Atlantische
Oceaan.

Het 15-jarige Nederlandse meisje denkt in drie weken over te steken van
de Kaapverdische eilanden naar St. Maarten. Dat is een tocht van ruim 4000
kilometer.

Op 21 augustus begon ze met haar reis in Gibraltar. Daarna zat ze twee
maanden op de Canarische eilanden.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/8402670/__Laura_begint_aan_oversteek_oceaan__.html?sn=binn enland,buitenland

03-12-2010, 21:29


totaal onverantwoord.
ik mocht op mijn 15e voor het 1st (bij wijze van... ) de straat alleen oversteken.

niet te begrijpen dat die ouders dat zomaar toelaten.

03-12-2010, 21:31
hou op!!!!!

LAURAMOE

03-12-2010, 21:34

Citaat door Tunes27:
hou op!!!!!

LAURAMOE




moe?op tijd gaan slapen jongeman

03-12-2010, 21:37



Citaat door Pist_Aches:
totaal onverantwoord.
ik mocht op mijn 15e voor het 1st (bij wijze van... ) de straat alleen oversteken.

niet te begrijpen dat die ouders dat zomaar toelaten.
.

03-12-2010, 21:38

Citaat door Pist_Aches:
moe?op tijd gaan slapen jongeman



dat zou verstandig zijn, laat ik dat nu op vrijdag niet zijn...

ontopic.... ik wil alleen nog over laura lezen als ze eigenhandig 16 somalische piraten in stukken heeft gesneden...

03-12-2010, 21:49

03-12-2010, 21:50
dan kun je nog lang wachten.
als het zover is dan horen we alleen nog"oooooooh onze Laura is dit en onze Laura dat" en "aaaah wat nu?".en dan mag veel van dit uiteraard niet ontbreken.

dat kind is minderjarig,de enige plaats waar ze voor mijn part alleen mag gaan is de Super of c1000.
dat er geen wet bestaat die dat soort dingen kan verbieden.
of de ouders die dat toelaten een proces aandoen van hier tot ginder.
als ze der zin toch krijgt en die ouders krijgen het over hun hart om haar te laten dan hoop ik dat dit avontuur een positief einde zal kennen.

03-12-2010, 21:53
tis in NL al vollop in het nieuws geweest, ze stond onder toezicht van jeugdzorg...
maar goed het schijnt te mogen...
als ik de mijne een dag eerder van school wil halen in de zomer vakantie krijg ik 83 leerplichtambtenaren achter me aan... maar je huiswerk doen op een bootje is geen probleem...
ach ze zoeken t maar uit... hopelijk overkomt haar niks naars...

03-12-2010, 21:56
En als het mis gaat....

Kom op zeg het het over een kind. We weten allemaal hoe wij waren toen wij 15 a 16 waren.

03-12-2010, 21:58

Citaat door Noordeloos:



nog iemand die ze de oceaan op mogen sturen...

03-12-2010, 21:59
Ze heeft het helemaal uitgestippeld met haar vader.
Kijken wat het weer gaat doen en waar het rustig is.
En de media springt er weer op in.
Ik had liever gezien dat ze met haar zeilbootje afgelopen woensdag uit Hoek van Holland was vertrokken...en dan kijken waar ze gestrand was.

03-12-2010, 22:04



Citaat door Tunes27:
tis in NL al vollop in het nieuws geweest, ze stond onder toezicht van jeugdzorg...
maar goed het schijnt te mogen...
als ik de mijne een dag eerder van school wil halen in de zomer vakantie krijg ik 83 leerplichtambtenaren achter me aan... maar je huiswerk doen op een bootje is geen probleem...
ach ze zoeken t maar uit... hopelijk overkomt haar niks naars...




ja heb het een tijdje geleden ook gezien en effe gevolgd,maar aangezien het weer rustig werd rond de beruchte en "stoere" Laura had ik gehoopt en gedacht de plannen in de kast werden gestopt,maar blijkbaar niet.

je kan het als een vorm van kinderverwaarlozing zien,want daar komt het uiteindelijk op neer.
kinderen moeten aan zee een speciale armbandje dragen,mogen nooit alleen het zwembad in(meestal onder de 12) maar als ze 15 zijn mogen ze opeens de Atlantische Oceaan alleen oversteken.

03-12-2010, 22:06

Citaat door tamar:
Ze heeft het helemaal uitgestippeld met haar vader.
Kijken wat het weer gaat doen en waar het rustig is.
En de media springt er weer op in.
Ik had liever gezien dat ze met haar zeilbootje afgelopen woensdag uit Hoek van Holland was vertrokken...en dan kijken waar ze gestrand was.


Zij zoekt de publiciteit. Zij wil de jongste zeiler zijn. Over 3 jaar gaat iemand van tien het doen. Omdat dat de lat is. Als minderjarige moet je ook dingen mogen. Dat is onzinnig.

03-12-2010, 22:10

Citaat door Pist_Aches:
ja heb het een tijdje geleden ook gezien en effe gevolgd,maar aangezien het weer rustig werd rond de beruchte en "stoere" Laura had ik gehoopt en gedacht de plannen in de kast werden gestopt,maar blijkbaar niet.

je kan het als een vorm van kinderverwaarlozing zien,want daar komt het uiteindelijk op neer.
kinderen moeten aan zee een speciale armbandje dragen,mogen nooit alleen het zwembad in(meestal onder de 12) maar als ze 15 zijn mogen ze opeens de Atlantische Oceaan alleen oversteken.
ewa f7em


mani fahham `

het is bizar... niks anders...
hoe kun je je kind op zo'n reis sturen... onvoorstelbaar...

Pagina's : [1] 2 3