Bekijk volle/desktop versie : Verslaafd aan..........



Pagina's : [1] 2

03-12-2010, 15:04
Dames effe he............

Voor roken zijn er methodes en materialen of af te kicken. Voor alcoholisten is er de AA meetings, voor drugsverslaafden zijn er klinieken door heel het land.....Maar wat is er nou voor mensen die verslaafd zijn aan chocolade?

Ik ben echt zwaar verslaafd! Mijn man durft te wedden dat er geen enkele vrouw op aarde is die 'verslaafder' is dan ik.......

Ik wil er echt vanaf!!!!!!!!!!!!!

03-12-2010, 15:10


Ze3ma, ik ben de enige chocolaverslaafde hier???? Dat geloof ik niet............
De eerste stap om van je verslaving af te komen is het erkennen van je verslaving..........dus ladys...........

03-12-2010, 15:10
Haha, nou ik ook hoor, ik moet elke dag wel wat hebben. Een doos toffifee krijg ik zo weg, een reep chocolade minder snel, maar wel heeeeeerlijk en verslavend ja.....

03-12-2010, 15:11

Citaat door wafalicious:



lach je zo omdat je het herkent...of lach je mij uit?
Oh man , heeft mijn man dan echt gelijk............

03-12-2010, 15:12


Heb helemaal niks met chocola. . Zo af en toe een enkele keer, maar ook niet zo vaak, misschien 1x in de zoveel maanden ofzo .

03-12-2010, 15:13
Ik ben ook verslaafd schat... chocolade is een afrodisiac

03-12-2010, 15:14

Citaat door Moedertje2:
lach je zo omdat je het herkent...of lach je mij uit?
Oh man , heeft mijn man dan echt gelijk............



Neen liefje !

Ik herken het zelf

Mijn man zegt ook dat ik veel choclade eet

03-12-2010, 15:15

Citaat door dunja:
Haha, nou ik ook hoor, ik moet elke dag wel wat hebben. Een doos toffifee krijg ik zo weg, een reep chocolade minder snel, maar wel heeeeeerlijk en verslavend ja.....



ja kijk.....mijn man begrijpt niet dat ik niet gewoon 1 of 2 toffifeetje pak en de doos terug leg. En zo ook met andere chocolade soorten. Vooral die chocolade van MILKA met die biscuit..........die grote reep dan he. Wollah die is weg.......in 24 uur!
Ik ben nu beizg met een dieet....en man o man......ik krijg echt afkickverschijnselen......ik loop heel de tijd hier van de keuken naar binnen

De enige wat me nu eigenlijk tegenhoud zijn me kids

03-12-2010, 15:15
ik meld me , als ik geen chocolade in huis heb voel ik mij onrustig.

03-12-2010, 15:15
Chocola is lekker, maar verslaafd nee alhamdolilah, vind vooral die extra extra puur lekker

03-12-2010, 15:15
probeer pure chocolade te eten, dan eet je meteen minder chocolade

03-12-2010, 15:15

Citaat door Moedertje2:
Dames effe he............

Voor roken zijn er methodes en materialen of af te kicken. Voor alcoholisten is er de AA meetings, voor drugsverslaafden zijn er klinieken door heel het land.....Maar wat is er nou voor mensen die verslaafd zijn aan chocolade?

Ik ben echt zwaar verslaafd! Mijn man durft te wedden dat er geen enkele vrouw op aarde is die 'verslaafder' is dan ik.......

Ik wil er echt vanaf!!!!!!!!!!!!!


Wij kunnen elkaar de hand schudden Ik zou alleen niet weten hoe je af moet kicken. Is het noodzakelijk? Zo niet, blijf dan genieten met mate

03-12-2010, 15:16



Citaat door wafalicious:
Ik ben ook verslaafd schat... chocolade is een afrodisiac



wat is chocolade? afrodisiac????

03-12-2010, 15:17
hoeveeel chocola eet je dan meid? ik zou er kotsmisselijk van worden,

en merk je het niet aan je gewicht , kom je er niet veeel van aan?

03-12-2010, 15:18

Citaat door bellaswan:
Wij kunnen elkaar de hand schudden Ik zou alleen niet weten hoe je af moet kicken. Is het noodzakelijk? Zo niet, blijf dan genieten met mate



uhm.....very noodzakelijk! ik moet 10 kilo afvallen............
Echt pokkechocola.....ik heb mijn man gezegd dat ie het maar moet verstoppen ergens. Maar ik ga toch zoeken denk ik .........op een gegeven moment

Pagina's : [1] 2