Bekijk volle/desktop versie : Darmen help..



03-12-2010, 12:37
Dames ff een vraagje ik heb zoooooooooo een last van me darmen, je hoort elke keer grrrrrrrrr hrrrrrrrrrr grrrrrrr is echt niet leuk,
en als ik nar de wc ga (hachakoem) is het een groot feest brrrrrr bzzzzz zzzzzzt pffffffff een en eaal lucht wat er uitkomt sorry voor mn taal gebruik, maar echt doet ook pijn, heb krampen,
ben al aan t afkicken van alles wat met prik is,
-wat pittig is,
iemand een idee wat ik hier npog aan kan doen want het is een ramp op me werk durf ik niet naar de wc te gaan

03-12-2010, 12:39


Thuis blijven.

Stinkerd!

03-12-2010, 12:47

Citaat door BoraSita:
Thuis blijven.

Stinkerd!

jij bent toch niet die ene collega die naast mij zit he, die haar bovenlip ruikt ...


Citaat door Haraba_:
Ik heb hier ook een week of 2 mee rond gelopen,alleen bleef bij mij de lucht in m'n darmen zitten en kreeg zo'n opgezwolle buik.
Soms was die zo opgezwollen en keihard en deed veel pijn..
Ik heb toen een lading activia drink en danone gekocht en was binnen een week van m'n opgeblazen gevoel af hmdl.

doet echt pijn ik wil er echt van af joh, ewa ik ga ook maar ff activia pruimen inslaan denk ik

03-12-2010, 13:08
Het kan ook zijn dat je iets verkeerds hebt gegeten bepaalde olie ofzo. Ik had het 2 jaar geleden in zomer.
Zwaaaaaaaaaaaaaaaare krampen steeds en ik hoopte steeds als ik naar toilet ging en wegging. Maar de krampen kwamen steeds terug.

Het beste is om het eruit te spugen. Maar dat is moeilijk ik weet het. Maar dan is het wel echt uit je lichaam. Soms zit het namelijk nog bij je maag vandaar de pijn. Probeer het eruit te spugen! Geloof me toen ik dat deed was ik meteen van de pijn af alles was eruit.

03-12-2010, 13:46


Hey lieverd ze zeggen dat dat meestal door kou komt.Ik heb dat ook heel vaak vooral die geluiden wejow echt drama.Vooral als er iemand naast je zit.
Ik zou ook graag willen weten wat je hiertegen kunt doen.

03-12-2010, 15:25

Citaat door wassila83:
jij bent toch niet die ene collega die naast mij zit he, die haar bovenlip ruikt ...


doet echt pijn ik wil er echt van af joh, ewa ik ga ook maar ff activia pruimen inslaan denk ik


Nee ik ruik jou a bnadem.

Je geeft zelf aan dat je stinkt!

03-12-2010, 15:33
Voldoende vezels eten. Niet eten en drinken tegelijk. Drinken tijdens het eten zorgt ervoor dat je lucht binnen krijgt (je hapt bij het drinken ook lucht mee naar binnen) dat kan zorgen voor winderigheid. Goed en gezond eten doet ook wonderen (voldoende groente en fruit).

03-12-2010, 15:41
Hier nog eentje. Ik heb er ook last van.
Het is net scheten wat ik laat, maar dan uit mijn buik.

Ik schaam me vooral wanneer ik onder de mens ben. Dan kijken ze allemaal naar me, net of ik wat heb gedaan terwijl ik er niks aan kan doen.....

03-12-2010, 16:01
ui-prei-bonen-spruitn en bepaalde kolen zorgen voor dat effect.

Verder moet het er gewoon even allemaal uit.

03-12-2010, 16:06
zekers buikgriep ; op me werk heeft iedereen buikgriep & maar normaal ook

1 wc die 60 personen gebruiken