Bekijk volle/desktop versie : The average Moroccan man.....



Pagina's : [1] 2 3

03-12-2010, 12:22
....wie heeft dit ook: dat je erachter komt dat je niet op de gemiddelde Marokkaan valt en dat je dus weet dat je uiteindelijk met een man zal thuis komen waarvan je weet dat de omgeving hem maar een rare vogel zal vinden.....


Ik heb het hier niet over foute mannen, maar aparte mannen....mannen met 'aparte' interesses, hobbies etc......

03-12-2010, 12:24


Val jij op vrouwelijke types..??

03-12-2010, 12:26
Misschien handig om te beginnen met een definitie van the avarage Moroccan man.

Wat voor aparte interesses/hobbies bedoel je dan? geef eens voorbeelden...

03-12-2010, 12:28

Citaat door RENTMEESTER:
Val jij op vrouwelijke types..??





Tuurlijk niet....ik val op 100% man....

Waarom denken mannen altijd in dit soort termen? Alsof er maar twee soorten man bestaan: de vrouwelijke en de mannelijke.....binnen de mannelijke heb je ook verschillende gradaties.....

03-12-2010, 12:31



Citaat door Desolate:


Tuurlijk niet....ik val op 100% man....

Waarom denken mannen altijd in dit soort termen? Alsof er maar twee soorten man bestaan: de vrouwelijke en de mannelijke.....binnen de mannelijke heb je ook verschillende gradaties.....



Welke gradaties dan..

03-12-2010, 12:32
Mijn ex deed aan wielrennen ik vond dat zo gayish.

03-12-2010, 12:39

Citaat door maaltje:
Misschien handig om te beginnen met een definitie van the avarage Moroccan man.

Wat voor aparte interesses/hobbies bedoel je dan? geef eens voorbeelden...



Ik versta dit onder de gemiddelde Marokkaanse man: een man die 5 dagen per week werkt.....een normale baan heeft....een hardwerkende man.....een man die in het weekend wel in is voor een uitje naar Beverwijk of familiebezoekjes.....en vind het ook wel leuk om wel eens een weekendje naar Parijs of Brussel te gaan....meestal worden de zomervakanties doorgebracht in Marokko.....dat is het zo'n beetje; een simpele man....maar zo'n leven zou ik dus saai vinden en niet uitdagend genoeg....

Jah....wat is dan niet gemiddeld? Een man die diepzinnig is....een man die zijn eigen wereldje heeft en mij daarin kan meenemen....hahahha...het klinkt misschien een beetje vaag....

03-12-2010, 12:41

Citaat door Desolate:
Ik versta dit onder de gemiddelde Marokkaanse man: een man die 5 dagen per week werkt.....een normale baan heeft....een hardwerkende man.....een man die in het weekend wel in is voor een uitje naar Beverwijk of familiebezoekjes.....en vind het ook wel leuk om wel eens een weekendje naar Parijs of Brussel te gaan....meestal worden de zomervakanties doorgebracht in Marokko.....dat is het zo'n beetje; een simpele man....maar zo'n leven zou ik dus saai vinden en niet uitdagend genoeg....

Jah....wat is dan niet gemiddeld? Een man die diepzinnig is....een man die zijn eigen wereldje heeft en mij daarin kan meenemen....hahahha...het klinkt misschien een beetje vaag....


Ik had een heel ander beeld van de gemiddelde Marokkaan .
Werkloos, bontjas, goude tand, straattaal, dikke reet, etc.

03-12-2010, 12:46
jij altijd met je topics over de marokkaanse man, meskiena nog steeds geen vent gevonden, je komt echt heel wanhopig over!!!

03-12-2010, 12:47

Citaat door RENTMEESTER:
Welke gradaties dan..



De vrouwelijke man: daar praten we niet over...


De mannelijke man: wat is eigenlijk mannelijkheid? Ik versta dit eronder: een man die sterk in zijn schoenen staat, een eigen mening en wil heeft (dus zich niet laat domineren door iemand anders), maar tegelijkertijd ook weet hoe hij een vrouw moet behandelen (respect etc.), een man die een vrouw het gevoel kan geven dat ze veilig bij hem is, streetwise....dat is het zo'n beetje wat ik onder mannelijkheid versta....

Wat zijn die verschillende gradaties dan? Tja....je hebt simpele mannen....je hebt diepzinnige mannen...je hebt romantische mannen....etc.....mannen die bijvoorbeeld van poezie houden hoeven geen vrouwelijke mannen te zijn....etc....

03-12-2010, 12:48

Citaat door BoraSita:
Ik had een heel ander beeld van de gemiddelde Marokkaan .
Werkloos, bontjas, goude tand, straattaal, dikke reet, etc.





Dat zijn toch geen mannen en/of serieus trouwmateriaal....maar straatschoffies....

03-12-2010, 12:50

Citaat door Desolate:



Dat zijn toch geen mannen en/of serieus trouwmateriaal....maar straatschoffies....


Vind ik ook maar genoeg die daar anders over denken

03-12-2010, 12:51



Citaat door Soukaina22:
jij altijd met je topics over de marokkaanse man, meskiena nog steeds geen vent gevonden, je komt echt heel wanhopig over!!!



1. ik reageer hier niet meer vaak.....dus ik weet niet over welke topics je het hebt.....


2. Ja....je moest eens weten hoe wanhopig ik ben joh.....zo wanhopig dat ik zelfs bereid ben om met Ome Henk te trouwen en dat allemaal om de status van getrouwde vrouw te kunnen krijgen.....

03-12-2010, 12:55

Citaat door Desolate:
1. ik reageer hier niet meer vaak.....dus ik weet niet over welke topics je het hebt.....


2. Ja....je moest eens weten hoe wanhopig ik ben joh.....zo wanhopig dat ik zelfs bereid ben om met Ome Henk te trouwen en dat allemaal om de status van getrouwde vrouw te kunnen krijgen.....
geloof ik best ja!

03-12-2010, 12:56
Ik heb dat.

Ben zelf een rare vogel als je het linked aan the avarage Moroccan.
Ik hou van literatuur, reizen, surfen en zit al jaren op volleybal. Dus jaa van mij verwachten ze sowieso geen 7midoush zi berg 12 . Dus ja ik zoek die standaard Marokkanen ook niet op ofzo zou nooit matchen.

Maargoed ik heb sowieso achtergrond op een wat lager vandaal. Islam is het allerbelangrijkste naar mijn mening.

Pagina's : [1] 2 3