Bekijk volle/desktop versie : Khalid Boulahrouz



08-09-2004, 15:21
Damnn laat die man toch eens met rust die jongen heeft gekozen om voor NL te spelen, omdat de Marokkaanse voetbal bond hem de kans niet heeft geboden om voor het Marokkaanse elftal te spelen en de Nl voetbalbond wel dan is de keuze toch snel gemaakt.

Natuurlijk wil iedere marokkaan voor zijn of haar land uitkomen maar ja als er geen interesse is dan kan je niet veel doen lijkt mij......

14-09-2004, 11:06


Boula is de man

14-09-2004, 11:27
ja maar ik weet niet waarom je zo nodig een topic moet openen ok we weten het nu al een klaar hij is voor nederland......,dat vind ik egt hopeloos man als je telkens over die man praat mijn boeid het niets hoor dat hij voor nederland heeft gekozen heeft, we hebben Naybet,oudaou,regraui,elkarkouri,chibab,Erbati,kac emi,enzz....dus die naam van boulahrouz past er niet in...en trouwens zo goed is hij ook weer niet want hij komt van RKC en bakkati is beter...

14-09-2004, 11:29
Nerd heeft wel gelijk

14-09-2004, 11:31


ja tog.....maar zo een nerd ben ik ook weer niet hoor...maar ik raak egt in de stress man als mensen over hem praten lekker boeien maar niet heus...klaar hij is een speeld bij nederland hij speeld heus niet elke keer de sterren van de hemel...