Bekijk volle/desktop versie : Wie kan er smsen naar marokko?



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2010, 20:30
Met lyca, gtmobile,lebara lukt het niet naar marokko te smse..Welke provider wel dan haal ik er morgen een simkaartje van!

Bedankt alvast

03-12-2010, 20:03


nog steeds he niks meid pffff

03-12-2010, 20:11

Citaat door benteyebschatje:
nog steeds he niks meid pffff



Nee maar wat ik wel weet is dat het aan marokko ligt.pffffffffff..Ik heb gisteren opgewardeerd bij smscity,ook die komen niet aan safi ik w8 het gewoon af nu ..

03-12-2010, 20:13
Raar! Heb zelf afgelopen zomervakantie nog met mijn Lyca simkaart gesmst naar Marokko. Vergeet je geen +212 ervoor te zetten.

Dus inplaats van 0612345678 veranderen naar; +212612345678.

03-12-2010, 20:18



Citaat door Juszt___Iki:
Raar! Heb zelf afgelopen zomervakantie nog met mijn Lyca simkaart gesmst naar Marokko. Vergeet je geen +212 ervoor te zetten.

Dus inplaats van 0612345678 veranderen naar; +212612345678.



Nee dat is het niet,er is iets met het netwerk van marokko.ik verstuur smsje maar word niet afgeleverd ,niks aan te doen gewoon afwachten o safi.

03-12-2010, 20:21

Citaat door ceuta:
Nee dat is het niet,er is iets met het netwerk van marokko.ik verstuur smsje maar word niet afgeleverd ,niks aan te doen gewoon afwachten o safi.


Oké, even afwachten dus.

03-12-2010, 23:41
ja dat is dan gewoon afwachten inderdaad tfoe wordt er ook zeik ziek van

03-12-2010, 23:43
mocht het lukken wil je het dan a.u.b laten weten alvast bedankt,
ik zal je ook op de hoogte houden als het bij mij lukt

03-12-2010, 23:58
t-mobile komt gewoon aan

04-12-2010, 12:31
t-mobile komt idd aan.
heb telfort en lyca en beide komen niet aan.
alhoewel telfort kwamen er 2 aan en dan pas dagen later en de rest weer niet dus weet echt niet waar het aan ligt maar t mobile daar sms ik altijd mee en ze komen gelijk aan

04-12-2010, 13:52

Citaat door verdrietig2000:
t-mobile komt idd aan.
heb telfort en lyca en beide komen niet aan.
alhoewel telfort kwamen er 2 aan en dan pas dagen later en de rest weer niet dus weet echt niet waar het aan ligt maar t mobile daar sms ik altijd mee en ze komen gelijk aan



Normale tmobile of international=

04-12-2010, 14:14
Ik heb zelf Lebara en heb er echt al sinds september last van.

Na contact opgenomen te hebben met Lebara hebben ze mij dood leuk verteld dat het aan het netwerk van Marokko ligt en dat ik maar een familielid naar Maroc Telecom moet sturen, om te klagen.

Alsof mijn familielid werkt voor Maroc Telecom of voor Lebara.

Ik kan echter wel gesmst worden vanuit Marokko.

04-12-2010, 14:16



Citaat door Shamalia:
Ik heb zelf Lebara en heb er echt al sinds september last van.

Na contact opgenomen te hebben met Lebara hebben ze mij dood leuk verteld dat het aan het netwerk van Marokko ligt en dat ik maar een familielid naar Maroc Telecom moet sturen, om te klagen.

Alsof mijn familielid werkt voor Maroc Telecom of voor Lebara.

Ik kan echter wel gesmst worden vanuit Marokko.



Echt irritant joh.tmobile international heb ik geprobeerd ook die komen niet aan.het ligt echt aan maokko dat wel..EN mijn man heeft jawal..Ben benieuwd als ik morgen terug ben in Nederland inchallah dan wil ik tmobile halen.

04-12-2010, 14:23

Citaat door ceuta:
Echt irritant joh.tmobile international heb ik geprobeerd ook die komen niet aan.het ligt echt aan maokko dat wel..EN mijn man heeft jawal..Ben benieuwd als ik morgen terug ben in Nederland inchallah dan wil ik tmobile halen.


Ja en zoals ik al aangaf, dit is bij mij al sinds september gaande, volgens mij eind augustus zelfs en het is gewoon te schandalig dat er niks aan gedaan wordt.

Lyca, Lebara en al die andere low budget providers zijn gewoon hartstikke goedkoop zodra men KPN, T-Mobile, Vodafone etc. gaat gebruiken, dan gaat het je klauwen vol geld kosten.

04-12-2010, 14:25

Citaat door Shamalia:
Ja en zoals ik al aangaf, dit is bij mij al sinds september gaande, volgens mij eind augustus zelfs en het is gewoon te schandalig dat er niks aan gedaan wordt.

Lyca, Lebara en al die andere low budget providers zijn gewoon hartstikke goedkoop zodra men KPN, T-Mobile, Vodafone etc. gaat gebruiken, dan gaat het je klauwen vol geld kosten.
Ik dacht dat ik het gevonden had..Ik smstegoed gekocht via smscity en sms gestuurd,mijn ouders zijn iook in marokko dus hun allemaal gesmsd via die site,en ook niks...DUs ja tmobile lijkt me sterk dat die het wel doet..

Pagina's : [1] 2 3