Bekijk volle/desktop versie : Autorijden met dit weer



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2010, 15:14
GEWELDIG , dus toch nog iets wat leuk is aan gladheid , heb net de gekste dingen gedaan op de weg hahaha . de handrem heeft het ook zwaar gehad op een parkeerterrein ajbaaaad haaha

ga eens een parkeerplek op en ga wat glijden met die auto misschien dat die oefeningen van pas komen later eind dec of jan .


als het in de nacht ook gaat sneeuwen wil ik in zn achteruit op de snelweg rijden



02-12-2010, 15:17


Jij bent gek Ik durf geen trucs uit te halen, vindt het daar echt te glad voor.

02-12-2010, 15:17


Ik was vergeten dat het glad was dus ik reed en ging de bocht om (ben een snelle jelle) opeens dacht ik: "schit ik ga de verkeerde kant op"....

Hmdl kon mezelf snel herstellen door terug te schakelen....

02-12-2010, 15:18
Ik heb geen stuurbekrachtiging, dus toen ik ging parkeren was ik gewend om krachtig met het stuur te draaien. Mijn auto begon echt snel te draaien

02-12-2010, 15:19


mijn bene beginnen al te shaken waneer ik mensen auto zie rijden laat staan als ik zelf moet rijden NO WAY

02-12-2010, 15:20
Nee je moet echt uitkijken hoor... Er kunnen lelijke ongelukjes gebeuren Allahie7fed!

Ik heb laatst best een heftig auto-ongeluk gehad op de snelweg, mijn auto raakte in een onherstelbare slip Auto helemaal total loss, maar hamdoulillah ben ik er goed vanaf gekomen... Maar nu vind ik het echt eng als ik mensen hoor praten over leuk glijden met de auto enzo! Pas nou maar op aub!

02-12-2010, 15:20
'Ajbad' ..

02-12-2010, 15:21

Citaat door Simmie:
Jij bent gek Ik durf geen trucs uit te halen, vindt het daar echt te glad voor.



ik heb een collega (Surinaams meisje) , ik reed laatst over een rotonde heen (had haast) , ze gilde keihard waaa rustig ik heb een kindjeeeee ,scherpe bochten zijn lekker als het regent ging er altijd doorheen glijden (1x bijna mis gegaan ) als ze vandaag weer mee rijdt , gaat ze het in haar broekie doen

ewa ja en snelweg is om 4h altijd leeg dus ja

02-12-2010, 15:24

Citaat door Google:
Nee je moet echt uitkijken hoor... Er kunnen lelijke ongelukjes gebeuren Allahie7fed!

Ik heb laatst best een heftig auto-ongeluk gehad op de snelweg, mijn auto raakte in een onherstelbare slip Auto helemaal total loss, maar hamdoulillah ben ik er goed vanaf gekomen... Maar nu vind ik het echt eng als ik mensen hoor praten over leuk glijden met de auto enzo! Pas nou maar op aub!



ik weet dat het gevaarlijk kan zijn , maar ja ik doe het ook wanneer het kan .



Citaat door SPARKLING_:
'Ajbad' ..



, ga je mee ?? vroeg net aan mn ma , mama ga je mee ik leer je hoe je auto moet rijden en gaan we samen alles nadoen wat ze in films doen .

02-12-2010, 15:28

Citaat door SPARKLING_:
'Ajbad' ..



Moest hier ook om lachen

02-12-2010, 15:28
jammer dat ik geen achteraandrijving heb , dat zou veel leuker zijn geweest kon je van die mooie rondjes maken

02-12-2010, 15:29

Citaat door Simmie:
Moest hier ook om lachen


spreken ze in ait wayaghar arabisch ?

02-12-2010, 15:31



Citaat door AbouRfissa:
ik weet dat het gevaarlijk kan zijn , maar ja ik doe het ook wanneer het kan .





, ga je mee ?? vroeg net aan mn ma , mama ga je mee ik leer je hoe je auto moet rijden en gaan we samen alles nadoen wat ze in films doen .
Haha.. Het is best wel leuk. Ik vertrouw de auto meer in de sneeuw dan de fiets. Fietsen vind ik echt eng . Vorig jaar toen het zout op was, was er echt niemand op straat/op de weg. Alleen ik in mn kerchacha, 15km/u op de openbare weg waar je 70 mag. Faqssa .

Citaat door Simmie:
Moest hier ook om lachen

3robi ..

02-12-2010, 15:31

Citaat door Simmie:
Jij bent gek Ik durf geen trucs uit te halen, vindt het daar echt te glad voor.


Wat ben je mooie op je avatar tbarkellah
Ben je nederlandse?

02-12-2010, 15:32
Haha jaaa met dit weer kun je wel zulke gekke dingen uithalen. Ik ging net ook bij de garage wat dingetjes testen Ze3ma oefenen

Pagina's : [1] 2 3