Bekijk volle/desktop versie : ik heb besloten om



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2010, 15:06
een stay-at-home-mom te worden.....

De kinderen constant om me heen hebben,niet de gelegenheid krijgen om ze te missen etc. Ik vind het maar een enge gedachte ... Maar goed, mijn kleintjes naar de kinderopvang brengen vond ik nét een beetje enger.


Hoe ervaren jullie het en wat doe je om het leuk te houden?

02-12-2010, 15:10


Ik zeg, zoek een leven. Ik zou ziek in mijn hoofd worden.

02-12-2010, 15:12
Wijze beslissing!
Je kunt ook een work-from-home-mom worden..?

02-12-2010, 15:13

Citaat door SPARKLING_:
Ik zeg, zoek een leven. Ik zou ziek in mijn hoofd worden.




Kom jij uit Aitmelloul joh?


Ontopic: hier ben ik dus ook bang voor

02-12-2010, 15:14


Ik vind het een top beslissing.
Als het in jullie gezin ook financieel haalbaar is dan zeg ik DOEN!!!

Als het ons gegund is door allah swt en we ook kindejs krijgen wil ik het precies zo doen.

02-12-2010, 15:15

Citaat door niesj:
Wijze beslissing!
Je kunt ook een work-from-home-mom worden..?




Thnx liefje


Ik zeg je eerlijk Niesj, ik kan het huishouden niet eens rollend houden, laat staan nog vanuit huis werken. Op de één of andere manier is huishouden niets voor mij. Als ik werk houd ik alles veel beter bij....

02-12-2010, 15:15
Ik wou dat wij dat financieel zouden redden. dam zou ik dat absoluut ook doen.

02-12-2010, 15:18

Citaat door friesmeisje:
Ik vind het een top beslissing.
Als het in jullie gezin ook financieel haalbaar is dan zeg ik DOEN!!!

Als het ons gegund is door allah swt en we ook kindejs krijgen wil ik het precies zo doen.




Tja, haalbaar.... hij kan de rekeningen enzo betalen en boodschappen doen Maar echt extra's zitten er denk ik dan niet in...

Dus jij vindt het een goede beslissing? Ik heb altijd geroepen dat ik NOOOIT een huisvrouw zou worden

02-12-2010, 15:19

Citaat door fatna:
Ik wou dat wij dat financieel zouden redden. dam zou ik dat absoluut ook doen.


me too

Iwa insha Allah hopen we allemaal op betere tijden

02-12-2010, 15:20

Citaat door fatna:
Ik wou dat wij dat financieel zouden redden. dam zou ik dat absoluut ook doen.




Heb je kinderen, zoja, waar laat je ze? Toen ik ze bij familie liet, had ik er totaal geen moeite mee. Maar nu het op kinderopvang aankomt, nee, het lukt me niet.

02-12-2010, 15:22

Citaat door dikra1980:
Tja, haalbaar.... hij kan de rekeningen enzo betalen en boodschappen doen Maar echt extra's zitten er denk ik dan niet in...

Dus jij vindt het een goede beslissing? Ik heb altijd geroepen dat ik NOOOIT een huisvrouw zou worden


Als het financieel haalbaar is, why not?
Ja je kan het saai of leuk maken hoe je wilt... moet je zelf wel bezig zien te houden thuis, dus niet alleen kids etc, maar ook met wat anders, gewoon iets voor jezelf doen dat je wel bijblijft.
Denk aan een hobby waar je nooooit aan toekwam..

Hoe bevalt je huidige baan? Je kan niet nóg minder gaan werken?

02-12-2010, 15:23
partime werken kan toch ook ?

02-12-2010, 15:23



Citaat door dikra1980:
Thnx liefje


Ik zeg je eerlijk Niesj, ik kan het huishouden niet eens rollend houden, laat staan nog vanuit huis werken. Op de één of andere manier is huishouden niets voor mij. Als ik werk houd ik alles veel beter bij....



Misschien moet je nog je even je ritme vinden, dat lijkt me best een opgave met twee jonge kids.
En je weet dat het vaak zo is dat wanneer het daarboven een rommeltje is (veel aan je hoofd) het huis ook een beetje een chaosje wordt..
Als je eenmaal weet wat je wil en je je beslissing hebt genomen zal het zijn weerslag hebben op je omgeving...
En anders neem je gewoon een gezellig hullepie..

02-12-2010, 15:27

Citaat door dikra1980:
Tja, haalbaar.... hij kan de rekeningen enzo betalen en boodschappen doen Maar echt extra's zitten er denk ik dan niet in...

Dus jij vindt het een goede beslissing? Ik heb altijd geroepen dat ik NOOOIT een huisvrouw zou worden

Waarom niet meis..? Als jij ervan overtuigd bent dat dit de beste beslissing is voor je gezin moet je het gewoon doen, je moet er toch niet aan denken dat je straks tien jaar verder bent en verwijten van je kids krijgt te horen omdat jij extraatjes belangrijker vond dan veiligheid, geborgenheid en rust.
Die extraatjes worden trouwens op den duur altijd een nood..

02-12-2010, 15:27

Citaat door Maneschijn--:
Als het financieel haalbaar is, why not?
Ja je kan het saai of leuk maken hoe je wilt... moet je zelf wel bezig zien te houden thuis, dus niet alleen kids etc, maar ook met wat anders, gewoon iets voor jezelf doen dat je wel bijblijft.
Denk aan een hobby waar je nooooit aan toekwam..

Hoe bevalt je huidige baan?



Mijn huidige baan, tja, niet geweldig ofzo, maar ben nog met verlof tot 16 december. Per 3 januari kan ik beginnen met een nieuwe functie 24 uur p/w. En dus ging ik kinderopvang regelen Ik wist niet dat ik zo'n soort moeder was, maar ik kan het echt niet.

Pagina's : [1] 2 3