Bekijk volle/desktop versie : I want some good lovinnnnn'..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-12-2010, 11:56
Ik ben erover uit! Ik wil graag nu kennis maken met de man van mijn leven.

Ik heb zovaak gewacht totdat je "per ongeluk" tegen me zou opbotsen maarrrrrr mijn geduld raakt op. Wil de mekteb-man van AitSaid_Boerin zich per direct melden aub! Dan bots ik zelf wel even tegen je op.

Dank bij voorbaat.

02-12-2010, 11:58


Je gaat wel reacties krijgen, goodluck

02-12-2010, 12:00
tegen me op botsen, heb je wel voldoende airbags?

02-12-2010, 12:01

Citaat door Khataar:
Je gaat wel reacties krijgen, goodluck

Heb je een glazen bol?

02-12-2010, 12:02



Citaat door Effe_serieus:
tegen me op botsen, heb je wel voldoende airbags?

Als je de man van mijn leven bent, heb ik wel veel meer te bieden dan airbags allleen. Trust me.

02-12-2010, 12:02

Citaat door AitSaid_Boerin:
Heb je een glazen bol?


Ik heb wat beters, een forum vol mannetjes die niet kunnen wachten

02-12-2010, 12:04

Citaat door Khataar:
Ik heb wat beters, een forum vol mannetjes die niet kunnen wachten

Nou, nou dat klinkt zo denigrerend. Mijn mekteb-man moet niet kunnen wachten om uitgerekend MIJ te ontmoeten.. Mannetjes die globaal niet kunnen wachten op eender welke vrouw, passen sowieso niet in mijn straatje With all do respect uiteraard.

02-12-2010, 12:32
drop je mededeling bij vrouw zoekt man, dit is de verkeerde rubriek, maar na je nick gelezen te hebben zie ik het wel door de vingers..

en het is : bij voorbaat dank

02-12-2010, 12:33

Citaat door riffia__:
Up voor je

Wat een lieffie ben jij! Thanks

02-12-2010, 12:35

Citaat door Miss-Ouarda:
drop je mededeling bij vrouw zoekt man, dit is de verkeerde rubriek, maar na je nick gelezen te hebben zie ik het wel door de vingers..

en het is : bij voorbaat dank

trutje! Daar zitten een stel formele droogkloten... En zou ik dergelijke leuke reacties niet krijgen van gezellige leden als jij

02-12-2010, 12:36

Citaat door AitSaid_Boerin:
Nou, nou dat klinkt zo denigrerend. Mijn mekteb-man moet niet kunnen wachten om uitgerekend MIJ te ontmoeten.. Mannetjes die globaal niet kunnen wachten op eender welke vrouw, passen sowieso niet in mijn straatje With all do respect uiteraard.



02-12-2010, 12:38

Citaat door MAGRIBIIII:

Hoe moet ik het anders formuleren?

02-12-2010, 12:40



Citaat door AitSaid_Boerin:
trutje! Daar zitten een stel formele droogkloten... En zou ik dergelijke leuke reacties niet krijgen van gezellige leden als jij



Kan je ze zien ofzo? Hoe kan je dat polsen? Dit is een virtuele gok, weet waar je aan begint voordat je met een seriemoordenaar je huwelijksnacht ingaat..

02-12-2010, 12:41

Citaat door Miss-Ouarda:
drop je mededeling bij vrouw zoekt man, dit is de verkeerde rubriek, maar na je nick gelezen te hebben zie ik het wel door de vingers..

en het is : bij voorbaat dank



Dank bij voorbaat kan je ook zeggen,ik snap niet waarom mensen altijd die drang voelen om anderen te verbeteren terwijl ze het vaak genoeg zelf niet weten.

02-12-2010, 12:41

Citaat door AitSaid_Boerin:
Nou, nou dat klinkt zo denigrerend. Mijn mekteb-man moet niet kunnen wachten om uitgerekend MIJ te ontmoeten.. Mannetjes die globaal niet kunnen wachten op eender welke vrouw, passen sowieso niet in mijn straatje With all do respect uiteraard.


OKay maar je moet niet raar opkijken als je maffe berichten krijgt naar aanleiding van je topic

Pagina's : [1] 2 3 4 5