Bekijk volle/desktop versie : Ik ben Tarik



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2010, 11:08
Ik zal me zelf even voorstellen.

Tarik
25 jaar oud
Ik werk gewoon van 9 tot 5..ik heb een leuke baan en goed salaris.
Ik woon op me zelf..in een appartement met 3 slaapkamers, grote woonkamer..keuken en een grote douch.

lengt: 180 lang
Gewicht: 80 kilo

netjes gekleed..vandaag niet want het is -7 graden dus 2 dikke truien en een dikke jas.

ik zoek..

dame tussen de 18 en 27 jaar oud..
geen msn en weinig telefoongesprekken..als je het heel eng vindt klinken dan mag je weg klikken want ik zoek alleen iemand die er echt klaar voor is en geen zin heeft om te spelen..graag elkaar binnen een week ontmoeten en als het klikt insjallah binnen zeer korte tijd trouwen..

02-12-2010, 11:10


Moge Allah jou de juiste vrouw schenken broeder.

02-12-2010, 11:11
Je bent verkeerd makker;
Andere hoekje!

02-12-2010, 11:13
Kijk. ik zou het oook zo willen netals hoe jij het beschrijft.
maaaaar mannen rennen weg, als je de 2 woorden zegt: hand vragen

wejow wejow... dan opeeens hebben ze het druk met werkk... dan opeeens is een famillielid ziek, dan opeeenss beltie nie meer, reageertie niet op je smsjes..


ayemaaa mannen

02-12-2010, 11:14


http://www.marktplaats.nl

02-12-2010, 11:18

Citaat door Profpiet:
http://www.marktplaats.nl


Daarmee impliceer jij wat?

Tegenwoordig is dit de manier van communiceren. Wat vroeger een simpele berg naar berg wandeling is, is dit nu een simpele IP naar IP verbinding. Allebei heet het communicatie en allebei werkt het. Alleen is de IP naar IP nu meer van toepassing. Het "nieuwe" communiceren...

02-12-2010, 11:19
Weinig bellen?
dan ben je gelijk afgekeurd!
Je moet laten zien dat je der leuk vind,
en veel aandacht geven
be3da 2x per dag

02-12-2010, 11:21

Citaat door bnibouayach_k:
Weinig bellen?
dan ben je gelijk afgekeurd!
Je moet laten zien dat je der leuk vind,
en veel aandacht geven
be3da 2x per dag



ik vind dat hij haar eerst moet krikken, dadelijk is het een lamme zak in bed en dan? thkouwed ghaas

02-12-2010, 11:21

Citaat door Barney:
Daarmee impliceer jij wat?

Tegenwoordig is dit de manier van communiceren. Wat vroeger een simpele berg naar berg wandeling is, is dit nu een simpele IP naar IP verbinding. Allebei heet het communicatie en allebei werkt het. Alleen is de IP naar IP nu meer van toepassing. Het "nieuwe" communiceren...

Kun je dit ook samenvatten?

02-12-2010, 11:21
Goedkoop en makkelijk!

02-12-2010, 11:22

Citaat door Profpiet:
Kun je dit ook samenvatten?


Kun jij ook van de euromast springen?

02-12-2010, 11:22

Citaat door Effe_serieus:
ik vind dat hij haar eerst moet krikken, dadelijk is het een lamme zak in bed en dan? thkouwed ghaas

kifach krikken ?
Of je praat normaal tegen mij (zonder straattaal) of je praat niet.
Yaa esjnoen

02-12-2010, 11:23



Citaat door Barney:
Daarmee impliceer jij wat?

Tegenwoordig is dit de manier van communiceren. Wat vroeger een simpele berg naar berg wandeling is, is dit nu een simpele IP naar IP verbinding. Allebei heet het communicatie en allebei werkt het. Alleen is de IP naar IP nu meer van toepassing. Het "nieuwe" communiceren...



ik denk dat ze bedoeld, dat hij moet gaan zoeken op marktplaats.nl
en niet egt zozeer over de communicatie

marktplaats is toch ook op het internet..

02-12-2010, 11:23

Citaat door Barney:
Kun jij ook van de euromast springen?

Nee.

Krijg ik nu een antwoord op mijn vraag?

02-12-2010, 11:23

Citaat door Barney:
Daarmee impliceer jij wat?

Tegenwoordig is dit de manier van communiceren. Wat vroeger een simpele berg naar berg wandeling is, is dit nu een simpele IP naar IP verbinding. Allebei heet het communicatie en allebei werkt het. Alleen is de IP naar IP nu meer van toepassing. Het "nieuwe" communiceren...



Pagina's : [1] 2 3