Bekijk volle/desktop versie : Toen ik nog een relatie had!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-12-2010, 22:52
Toen vertelde mijn ex iets, maar ik luister maar half mee. Ze vraagt me altijd of ik haar wel heb gehoord, en dan zeg ik ja, en dan vraagt ze me wat ze allemaal heeft verteld.

Klote is dat, want dat weet ik dus niet. En als ik dat zeg wordt ze boos.

Ze zegt dan. "Ik kan maar beter niets meer tegen je zeggen want je luistert toch niet".

Als ik verliefd ben en ik ben samen met haar, dan droom ik weg waardoor ik niet alles meekrijg wat er wordt gezegd.

01-12-2010, 22:55


sowieso luisteren mannen nooit mee, zogenaamd doen alsof ze geinteresseerd zijn in je verhaal, NOT! dat is vreselijk irritant.
waarom moeten vrouwen dan wel naar mannen luisteren vraag ik me af.

01-12-2010, 22:56

Citaat door Laat-je:
Jij bent best onzeker, wil je erover praten?


Is goed. Ik stuur je wel een brief.

01-12-2010, 23:04

Citaat door TYGER:
Toen vertelde mijn ex iets, maar ik luister maar half mee. Ze vraagt me altijd of ik haar wel heb gehoord, en dan zeg ik ja, en dan vraagt ze me wat ze allemaal heeft verteld.

Klote is dat, want dat weet ik dus niet. En als ik dat zeg wordt ze boos.

Ze zegt dan. "Ik kan maar beter niets meer tegen je zeggen want je luistert toch niet".

Als ik verliefd ben en ik ben samen met haar, dan droom ik weg waardoor ik niet alles meekrijg wat er wordt gezegd.


Op een gegeven moment moet je zoiets wel doorhebben als je iemand beter kent.

01-12-2010, 23:04



Citaat door TYGER:
Toen vertelde mijn ex iets, maar ik luister maar half mee. Ze vraagt me altijd of ik haar wel heb gehoord, en dan zeg ik ja, en dan vraagt ze me wat ze allemaal heeft verteld.

Klote is dat, want dat weet ik dus niet. En als ik dat zeg wordt ze boos.

Ze zegt dan. "Ik kan maar beter niets meer tegen je zeggen want je luistert toch niet".

Als ik verliefd ben en ik ben samen met haar, dan droom ik weg waardoor ik niet alles meekrijg wat er wordt gezegd.


Je houdt wel van m.nl he? Je ultieme place to be

01-12-2010, 23:05
Weet je, wij willen niet weten wat jij allemaal meegemaakt hebt in jouw 'perfecte' leven. Blijkbaar is het niet zo perfect, want je draait nachtdienst hier op Marokko.nl

01-12-2010, 23:06

Citaat door tloeloest:
Weet je, wij willen niet weten wat jij allemaal meegemaakt hebt in jouw 'perfecte' leven. Blijkbaar is het niet zo perfect, want je draait nachtdienst hier op Marokko.nl


Ga jij maar lekker huilen op je doekje.

01-12-2010, 23:06

Citaat door Laat-je:
Jij bent best onzeker, wil je erover praten?






01-12-2010, 23:07
Dat hebben de meeste mannen wel

01-12-2010, 23:07

Citaat door TYGER:
Toen vertelde mijn ex iets, maar ik luister maar half mee. Ze vraagt me altijd of ik haar wel heb gehoord, en dan zeg ik ja, en dan vraagt ze me wat ze allemaal heeft verteld.

Klote is dat, want dat weet ik dus niet. En als ik dat zeg wordt ze boos.

Ze zegt dan. "Ik kan maar beter niets meer tegen je zeggen want je luistert toch niet".

Als ik verliefd ben en ik ben samen met haar, dan droom ik weg waardoor ik niet alles meekrijg wat er wordt gezegd.



Jij spoort echt niet

01-12-2010, 23:08

Citaat door TYGER:
Ga jij maar lekker huilen op je doekje.

Dat 'doekje' is wel het gebedskleed van Allah sub7ana wa taa3la, ik huil liever voor hem, heel graag zelfs dan om het vliegtuig dat ik hebt gemist naar Las Vegas.

01-12-2010, 23:09

Citaat door YourMyDestiny:
Jij spoort echt niet


Ik sport niet nee.

01-12-2010, 23:09



Citaat door tloeloest:
Weet je, wij willen niet weten wat jij allemaal meegemaakt hebt in jouw 'perfecte' leven. Blijkbaar is het niet zo perfect, want je draait nachtdienst hier op Marokko.nl







arme ziel is het toch ook nachtdienst

01-12-2010, 23:10

Citaat door tloeloest:
Dat 'doekje' is wel het gebedskleed van Allah sub7ana wa taa3la, ik huil liever voor hem, heel graag zelfs dan om het vliegtuig dat ik hebt gemist naar Las Vegas.


Allah Allah, maar jouw mond is zo vuil als een vuilstortplaats.

Leuk geloof heb je.

01-12-2010, 23:11

Citaat door TYGER:
Allah Allah, maar jouw mond is zo vuil als een vuilstortplaats.

Leuk geloof heb je.

Nee natuurlijk meneer slim, want je kent me namelijk persoonlijk en jij weet wat ik in mijn leven doe. Toevallig ken ik jouw leven wel, daar loop je mee te koop. We zullen zien wat jij meeneemt naar jouw graf, is het jouw groffe denkwijze of toch jouw pronkacties?

Nog een fijne avond.

Pagina's : [1] 2 3 4 5