Bekijk volle/desktop versie : Wie moet hem krijgen?



01-12-2010, 19:42
WK 2018

Ik wil eerder dat het in Engeland zal gebeuren. Heeerlijke stadions.. fans lekker dicht op het veld.. Nergens in de wereld heb je dat. Ook makkelijk te volgen.. geen Spaanse gekloot enzo.. dagelijks engels nieuws.. enzo.. Engeland is groot.. en kan wel 32 landen bewaren.. plus de fans vanuit de hele wereld kunnen ze makkelijk kwijt.. maar volgens mij wordt london gewoon zoo druk.. WK in England is ook lekker dichtbij. Kaartjes zijn gewoon dezelfde dag uitverkocht. Jammer dat ze geen goed klimaat hebben in de zomer.. met lekkere stranden enzo.. maar dat is dan ook echt het enige... Maar dat heeft dan ook niks te maken met voetbal. Finale in Wembley is gewoon nog exclusiever dan een Finale in Bernabeu of Nou Camp.

Waarom ik geen nederland wil.. simpel... Je krijgt hier allemaal illegalen.. Pff hoe kan nederland nu 32 landen bewaren.. met alllll die fans.. duitsland komt met 3 dubbele leger dit land binnen.. belgie en nederlanders zijn al fans.. en dan heb je nog england met hun hooligans.. en al die illegale polen en roemenen die hier voet aan wal zetten.. Alles is op in de supermarkten in de vroege morgen.. alle wegen druk bezet.. Ik denk juist dat ik ga vluchten in plaats van blijven. Laat staan de stadions waarin ze willen spelen.. dan zeg ik nog liever.. geef mij maar de stadions van zuid afrika

01-12-2010, 19:47


Als het maar geen Rusland wordt pffff

01-12-2010, 20:07

Citaat door Elahmadi:
Als het maar geen Rusland wordt pffff


rusland is kouddd man.. shiiitt... straks moeten we hier heen(rode stippen)


01-12-2010, 20:22
Doe mij maar Nederland! Naar een ander land gaan zal voor mij toch geen optie zijn haha

01-12-2010, 20:41


Het liefst Nederland natuurlijk.
Alleen maakt Nederland heel weinig kans.

Zou mooi zijn als Marokko zich dan kwalificeert, dicht bij huis die wedstrijden bezoeken.