MissLovePeace
12-03-2002, 23:29
Ik moet er echt niet aan denken om een relatie te beginnen met een jongen. Ik zou hem totaal niet vertrouwen. de jongens van tegenwoordig..... je weet echt niet wat ze nou van je willen: een meisje om mee te playen of iemand beter leren kennen om mee te kunnen trouwen. Natuurlijk zijn niet alle jongens slecht, maar je kunt niet weten wie de players zijn.
Bovendien zou ik mij ook heel schuldig voelen ten opzichte van mijn ouders.
Ik heb echt iets van...... wil je met me trouwen? kom dan maar mijn hand vragen. waarom al dat gedoe eromheen? waarom niet gewoon op de islamitische manier.
Ik wil niet heilig gaan doen of zo, maar de meeste huwelijken van tegenwoordig mislukken, omdat mensen teveel verwachten van een huwelijk. je weet wel.... echte liefde. maar als dat over is gaat het mis.
mijn vraag aan jullie ladies: wat vinden jullie daar nou van? denken jullie er ook zo over? zo niet, waarom niet?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Bovendien zou ik mij ook heel schuldig voelen ten opzichte van mijn ouders.
Ik heb echt iets van...... wil je met me trouwen? kom dan maar mijn hand vragen. waarom al dat gedoe eromheen? waarom niet gewoon op de islamitische manier.
Ik wil niet heilig gaan doen of zo, maar de meeste huwelijken van tegenwoordig mislukken, omdat mensen teveel verwachten van een huwelijk. je weet wel.... echte liefde. maar als dat over is gaat het mis.
mijn vraag aan jullie ladies: wat vinden jullie daar nou van? denken jullie er ook zo over? zo niet, waarom niet?
Alvast bedankt voor jullie reacties!