Bekijk volle/desktop versie : Ongelooflijk maar waar!



30-11-2010, 23:24
♥ Ongelooflijk maar waar! ♥[/SIZE]





[SIZE="2"][FONT="Tahoma"][COLOR="Blue"]Zo veel vragen,
Zo veel vragen heb ik nog voor jou.
Zo veel vragen zonder antwoord van jou.
Zo veel vragen die niemand kan beantwoorden.
Zo veel vragen waar moet ik heen met die vragen.
Zo veel gedachtes.
Zo veel gedachtes spoken door me hoofd.
Zo veel gedachtes die zich afvragen waarom moest het zo.
Zo veel gedachtes waar ik van af wil![/FONT]
[/COLOR][/SIZE]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

[SIZE="2"]Dit is een waar gebeurt verhaal dat gaat over Siham ,een doodnormaal Marokkaans meisje.
Ze is 17 jaar en zit net op de hoge school. Siham heeft 3 broers (Mohammed van 26 jaar ,Soufyan van 23 jaar en Ibrahim van 19 jaar) & 1 jonger zusje Amira van 8 jaar oud.
Ze heeft 1 beste vriendin Fatima haar buurmeisje ,ze zijn onafscheidelijk!
Siham heeft geen vader meer ,die is vorig jaar overleden aan een hartstilstand ,ze heeft het nog altijd moeilijk met zijn verlies ,want ze was echt een vaderskindje.
Nu is Mo de baas in huis ,hij word nu gezien als vaderfiguur bij haar zusje Amira.
Alles leek normaal te gaan in het leventje van Siham ,maar ze is van zichzelf nogal onzeker.
Tot dat ene telefoontje ging alles anders dan dat ze had verwacht heel haar leven ging anders dan gepland...

Upp maar als jullie willen weten hoe het verhaal verder gaat lopen

(DIT VERHAAL IS AF!!)

01-12-2010, 01:04


Het was maandag ochtend ,de wekker van Siham ging af en ze stond op om een douche te nemen.
Toen ze klaar was na een lekkere warme douche deed ze haar badjas aan en haar krullen gewikkeld in een handdoek.
Ze pakte haar make-uptasje en maakte zich snel een beetje op ,pakte een zwarte broek uit haar kast en een Burberry overhemd met een gilletje eroverheen.
Vervolgens kleedde ze zich helemaal aan en haalde haar krullen uit de handdoek ,ze deed wat Mouse in haar haren ,keurde zichzelf goed in de spiegel ,pakte haar jas ,tas en zwarte pumps en ging de deur uit om naar school te gaan.
Ik moest altijd heel vroeg het huis uit ,omdat ik best ver woon van het openbaar vervoer..
Toen ik eindelijk aankwam stond de Randstad er all en ik rende keihard op de trap naar boven om hem nog te halen ,de deuren gingen bijna dicht maar iemand deed zijn voet tussen de deur dat ik nog naar binnen kon.
Ik had zo een haast dat ik niet eens keek wie het was ,ik rende naar binnen en liep per ongeluk tegen hem aan.
Ik keek om hoog in 2 grote groene oogjes ,wauw die blik van hem!
Ik staarde hem even aan..
Halo? je kan me ook wel bedanken voor de deur openhouden hoor schoonheid ,zij de jongen met een glimlach.
Ik werd helemaal rood en bedankte hem.
Jaouad aangenaam!
Haai ik ben Siham.
Ooh oke maar Siham ik moet hier eruit misschien kom ik je nog wel een keer tegen ,hij gaf me een knipoog en stapte vervolgens de Randstad uit..

Mijn telefoon ging opeens af..
Het was een onbekend nummer waar ik laatste tijd heel vaak door word lastiggevallen.
Ik nam op..

01-12-2010, 09:01
uuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppp

01-12-2010, 14:08
Ik nam op..

Siham: Hallo?
Onbekende: Salaam aleikoem
Siham: En wie bent u?
Onbekende: Daar ga je snel achterkomen ,maar luister nu even naar wat ik je duidelijk ga maken.
Siham: ZEG WIE JE BENT ANDERS HANG IK OP!
Onbekende: Zou ik niet doen als ik jou was ,vroeg of laat ga je er spijt van krijgen ,luister jou vader heeft mij een belofte gedaan en zij dat als ik zijn schuld aflos ik jou zou krijgen..
Siham: Welke schuld? waar heb je het over!
Onbekende: Kom vandaag half 2 bij centraal station en zorg ervoor dat niemand hier iets van gaat horen..
(Voordat ik wat terug kon zeggen hing de man al op.)

Ik keek op mijn horloge en het bleek al kwart voor 12 te zijn ,ik liep verward door.
Wie is die man en hoe komt hij aan mijn nummer en wat voor schulden had mijn vader en waarom heeft me vader zo iets aan hem beloofd?
Ik ging naar m'n les en dacht de hele tijd na over wat er aan de hand kon zijn.
Om 1 uur was ik klaar met de les en besloot ik maar alvast naar centraal station te gaan. Ik twijfelde eerst of ik wel of niet moest gaan maar ik wou weten uit nieuwsgierigheid waar het over ging.
Daar stond ik dan voor centraal station.
Opeens voelde ik een hand bij mijn schouder ik keek om en ik kon niet geloven wie ik zag..

01-12-2010, 18:08


Opeens voelde ik een hand bij mijn schouder ik keek om en ik kon niet geloven wie ik zag..

Huh Soufyan? Wat doe jij nou weer hier! Hoe bedoel je wat doe jij nou hier dat hoor ik aan jou te vragen! Ja eh ik moet even wachten op Fatima voor mijn boeken ,want ik heb morgen een toets waarvoor ik moet leren.. Ewa ja laat haar snel doen ik bel zo naar huis om te kijken of je daar bent ,mohiem als je er dan niet bent heb je een probleem met mij! Safi ik ga..
Oke is goed doeeii.
Ik voelde me best wel schuldig over dat ik moest liegen tegen mijn broer ,ik heb nog nooit gelogen tegen hem over zulke dingen..
Pff ik zat zolang te wachten en het regende ook nog! Net toen ik het had opgegeven ,pakte iemand me bij me arm en sleurde me mee naar een rustiger plekje..
Het was een man van tussen de 40 en 50 jaar. Aangenaam Siham ik ben Abdullah.
Ik keek hem aan en wist niet of ik hem wel kon vertrouwen ,hij zag er doodnormaal uit maar aan de telefoon klonk hij heel bedreigend. Hoi wat kan ik voor u doen?
Laten we eerst op een normale manier kennis maken mijn toekomstige schoondochter.(zei Abdullah lachend) Ik begon te voelen dat ik agressief aan het worden was maar hield me in.
Haha u heeft zo te zien ook nog humor na al die telefoontjes van de afgelopen weken..
Siham jij weet niet wie ik ben maar ik weet wel wie jij bent en jij zal mij ook snel genoeg leren kennen. Nee daar gaat niks van in zei Siham kwaad ,ik ken je niet en ik hoef je niet te kennen.. Je bent echt precies je vader he! Altijd koppig geweest. Ik voelde de tranen opkomen in mijn ogen , wat weetje over mijn vader? (Zei Siham met een snikkende stem.) Ik weet meer dan je denkt mijn kind. Weetje toen jij nog klein was had jou vader een eigen bedrijf opgezet met een lening ,hij raakte diep in de schulden en jullie stonden bijna op straat ,omdat zijn bedrijf niet goed liep. Ja dus? Hij is daarna hard gaan werken om die schuld af te betalen zei Siham. Dat vertelde hij jullie ,omdat jullie niet mochten weten dat jij voor mijn zoon wordt..
In ruil daarvan heb ik al zijn schulden afbetaalt. WAT LIEG JIJ GA UIT MIJN BUURT JOH IDIOOT !! Hij pakte me vast en probeerde me rustig te krijgen. Ik was zo boos en rukte mezelf los ,huilend en verward rende ik van centraal station helemaal naar huis in de regen.
Ik moest weten wat er aan de hand was en ga dit tot op de bodem uitzoeken ,maar aan de ene kant geloof ik de man ,want hoe kan hij weten dat mijn vader zo diep in de schulden zat? Hij praatte er met niemand over omdat hij zich ervoor schaamde. Ik kwam thuis en ik zag er echt niet uit ,me mascara was helemaal uitgelopen en ik rende op de trap naar boven rechtstreeks naar me kamer en plofte neer op mijn bed. Uiteindelijk na al dat gedenk viel ik in slaap..

01-12-2010, 18:20
Uupp!

02-12-2010, 09:14
Upp !

nieuwe fan

02-12-2010, 09:15
Upp.. Spannend

02-12-2010, 09:59
Uiteindelijk na al dat gedenk viel ik in slaap..

Om half 9 ging de wekker ik werd wakker met heftige hoofdpijn ,ik keek in de spiegel en zag wallen onder mijn ogen ,ik dacht gelijk weer aan gisteren.. Waarom deed mijn vader zo iets ,de vader die zo veel van me hield heeft me verkocht aan een jongen die ik niet eens ken , en waarvan ik zijn naam niet eens weet.. met die verdrietige gedachtes liep ik naar beneden de trap af en groette mijn moeder ,ik gaf een kusje aan me zusje ,en vroeg aan mijn moeder waar Soufyan was. Ze keek me verbaasd aan en vroeg sinds wanneer heb jij Soufyan nodig? Oohh nee ,antwoordde ik gauw ik wou hem gewoon wat vragen maar is niet zo belangrijk. Ga je niet naar school vroeg mijn moeder.. Je les begint om 9 uur al.
Jaja ik ga al zij ik zuchtend en pakte een broodje van het bord op tafel en liep de trap op naar boven ,ging de douche in en kleedde me aan. Plotseling ging mijn telefoon af, ik keek er naar en zag dat ik een sms’je had ,weer was het dat onbekende nummer.
xLieve Siham.. Dat je gisteren zomaar was weggelopen betekent niet dat ik je nu met rust laat! Ik wil hier een vervolgje aan geven. Ik heb je zowat alles vertelt en verwacht nu van jou dat je naar je broers gaat en dat je gaat vertellen dat je een goeie jongen hebt leren kennen waar je heel erg verliefd op bent.
Dan regel ik de rest wel..x
Ik keek wel een kwartier naar het beeldschermpje van mijn telefoon..
Ik zag dat iemand de deur van me kamer open deed en ik keek geschrokken naar me moeder en verstopte mijn telefoon achter mijn rug.
Ze keek me aan en vroeg: Siham wat verstop je daar voor mij? Ooh niks hoor yemma het is mij mascara maar! Oke lieverd ik vertrouw je en kun je na school Amira ophalen van school? Ja is goed! Oke en nu naar school! zei mijn moeder die de trap af liep.
Ik liep naar de badkamer en keek naar mezelf in de spiegel en daar voelde ik mijn tranen opkomen.. Eerst moest ik liegen tegen me broer en nu tegen mijn moeder waarom moest ik dit doen waarom moest ik tegen me dierbaarste mensen liegen..
Eenmaal bij school aangekomen, zag ik Fatima ik liep op haar af en gaf haar 3 kusjes. Wat is er vroeg Fatima bezorgt? Je kijkt zo verdrietig en je ogen zijn zo rood..Heb je gehuild?! Nee natuurlijk niet en ik lachte nep in de hoop dat ze me geloofde. Ik heb gewoon slecht geslapen dat is alles.. Het liefst zou ik haar alles willen uitschreeuwen en vertellen dat ik niks anders kan doen dan huilen maar het kon gewoon niet.. Ik zou wel moeten liegen maar het is altijd moeilijk ,want het blijft toch mijn beste vriendin.
In de pauze ging mijn telefoon weer eens af ,ik keek naar het beeldschermpje van mijn mobiel en zag weer dat onbekende nummer. Ik twijfelde of ik wel of niet moest opnemen ,maar ik besloot om het niet te doen. Om 3 uur ging de schoolbel. Ik moest mijn zusje ophalen van school dus nam ik de bus en ging richting haar school.
Eenmaal bij haar school aangekomen zag ik bekende mensen en groette hun vriendelijk.
Ik hoorde iemand in de verte mijn naam roepen en het klonk als een bekende stem waar ik de rillingen van kreeg en ik draaide me om............

02-12-2010, 10:22
is het echt gebeurt

02-12-2010, 10:28

Citaat door brafari:
is het echt gebeurt



Ja het is een gebeurt verhaal , ik heb het zelf niet mee gemaakt maar door een vriendin van me zus.

02-12-2010, 11:00
Wat erg zeg...

02-12-2010, 22:26


omgg echt mooii verhaal upp!!

03-12-2010, 10:27
Ik hoorde iemand in de verte mijn naam roepen en het klonk als een bekende stem waar ik de rillingen van kreeg en ik draaide me om............


Daar stond die man , de man ik nauwelijks ken maar waar ik toch zo bang voor ben.
Salaam aleikum Siham.
Weilakom Salaam meneer zei ik met een trillende stem, ben je al naar je broers geweest? Nee ik ga het ook niet doen ik geloof geen ene flikker van wat je allemaal zegt! Lieve Siham je speelt met je broers hun leven als je zo door gaat. Wat zeg jij wat mijn broers hou hun er buiten. Siham je kan kiezen tussen jou leven of die van je broers als jij deze huwelijk weigert dan gaan je broers er aan. Zijn harde woorden zijn harde feiten ik kon het niet meer aan ik wou alles wat me dwars zat uitschreeuwen maar ik hield me groot ik vocht tegen mijn tranen. Ga weg me zusje komt aan lopen! Is goed Siham je hebt een paar dagen om na te denken. Hij liep weg en ik staarde zijn kant op totdat hij uit mijn zicht verdween. Ik liep naar mijn zusje en pakte haar hand. Samen liepen we verder naar huis.. Mijn gedachtes sloegen op hol en als ik met die jonge trouw wat voor jonge is dat dan. Hoe kan ik heel me leven met hem zijn? Hoe moet ik mijn maagdelijkheid aan een jongen geven die ik niet eens ken. Eenmaal thuis aangekomen zag ik Mo op de bank. Ewaaaaa zusjes kom gezellig naast me zitten zei Mo vrolijk. Was ik maar zo vrolijk en had ik maar geen fake smile op me gezicht, ik trok me jas uit en plofte naast Mo neer op de bank. Hij vroeg hoe mijn dagje was en hoe het op school ging net als altijd,het gaat tot nu toe wel goed zei ik. Ewaa zusje je weet als er wat is je kan altijd naar mij toe moet komen! Kon dat maar ,dacht ik.. Kon ik hem maar vertellen wat er allemaal in mijn hoofd speelt.. Kon ik hem maar vertellen wat onze vader heeft gedaan en wat hij heeft achtergelaten na zijn dood. Ik liep naar boven toen Ibrahim thuis kwam ,hij groette me en liep naar de woonkamer. Hoe kan ik hun levens op het spel zetten als het echt zo is wat die man zegt dacht ik.. Dan heb ik liever dat mijn leven kapot gaat in plaats die van hun. Ik ging op mijn bed liggen en bleef maar aan die man denken over wat hij mij vertelde.. Toen de deurbel ging, schrok ik wakker uit mijn gedachtes en liep rustig de trap naar beneden om te kijken wie er aan de deur stond zo laat. Ik kon niet geloven wie ik daar zag staan ,Salaam aleikoem Siham. Daar stond hij dan met zijn zoon aan zijn zijde. De jongen waar mee ik mijn toekomst moet delen ,hij vroeg of ze binnen mochten komen, ik wou de deur dicht klappen totdat Soufyan aan kwam lopen..
Wat is er aan de hand? Wie zijn dat vroeg Soufyan? Ze willen binnen komen zei ik ,ewa laat ze dan binnen zei Soufyan op een boze toon. Kom maar binnen zei ik zacht.. Daar kwamen ze dan ,dit kan niet waar zijn.. Mijn grootste nachtmerrie lijkt werkelijkheid te worden!
Na dat ze gingen zitten op de bank en hun praatje maakte bij mijn broers ,kon ik het gewoon niet meer aanzien en rende ik boos de trap op naar boven. Ik liet me vallen op mijn bed en dacht aan de gezicht van de jongen die me echt bekend voor kwam ,dat is die Jaouad die ik in de Randstad tegenkwam.. Misschien is hij wel een hele lieve jongen en stel ik me gewoon aan. SIHAM! kom naar beneden riep Mo, Ik rende de trap af naar beneden en daar stond Mo dan met een big smile op zijn gezicht. Hij bleef me aanstaren en opeens gaf die me een kusje, en zei Mabrouk lieve zusje! Ik keek hem raar aan ,bedankt maar met wat? Je gaat trouwen met Jaouad ,maar je kon me best wel eerder vertellen dat hij je hand wou komen vragen ,Ik keek Mo aan en stampte de trap op naar boven en daar liet ik me vallen op mijn bed en ik begon hard te huilen ,en sloot voor eventjes mijn ogen. Ik dacht na over hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren dit is niet normaal want mijn broers weten niet wat er gaat komen als ik deze belofte van onze vader niet na kom.. Hun weten de gevolgen niet. Ik moet dit doen ik heb geen keus. Het is of mijn leven of die van mijn broers.
Opeens hoorde ik mijn deur open gaan ik kon niet geloven wie daar in de deur opening stond...

03-12-2010, 10:53
Uppp !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52