Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk geflashed op marktplaats wat nu?



30-11-2010, 22:05
Ik ben geflashed op marktplaats wie heeft dr ook ervaring mee en wat hebben jullie daar aan gedaan? ik heb haar voor en achternaam en dr woonplaats en zeer waarschijnlijk ook haar adres als de gegevens echt zijn die ze op marktplaats heeft gezet. aangifte doen of me geld op gaan halen? help me even!

30-11-2010, 22:12


Is het veel geld? zoeken via google op naam&adres gegevens en natuurlijk ook langs bij de politie bureau.

30-11-2010, 22:14
om hoeveel gaat het? En je kan het aan marktplaats zeggen hé

30-11-2010, 22:15
ik zou haar zoiezo bedreigen via mail..

30-11-2010, 22:15


het gaat niet om heel veel, het ia 65 euro. Maar hallo ik wil het teruggggg!

30-11-2010, 22:16

Citaat door Arabiaa_:
ik zou haar zoiezo bedreigen via mail..



ja dat heb ik net al even ontzettend gedaan...ben helemaal gefrustreerd

30-11-2010, 22:20
Het enige wat je kunt doen is aangifte, al brengt dat je geld natuurlijk niet terug. Google op haar gegevens of ze op zo'n opgelicht site ergens staat gemeld, meestal staat daar dan ook een rekeningnummer bij met echte naam. Veel oplichters gebruiken andere namen en adressen.

30-11-2010, 22:29

Citaat door Opzoek-meid:
Het enige wat je kunt doen is aangifte, al brengt dat je geld natuurlijk niet terug. Google op haar gegevens of ze op zo'n opgelicht site ergens staat gemeld, meestal staat daar dan ook een rekeningnummer bij met echte naam. Veel oplichters gebruiken andere namen en adressen.



oh thanks meid ik ga et meteen proberen!

30-11-2010, 22:30
http://opgelichtopmarktplaats.nl/

en stuur marktplaats een email. het kan dat je je geld terug krijgt, maar meestal niet(politie doet er niks mee). Je kan degene een email sturen dat je zijn/haar gegevens op het internet zet en misschien dat ze het dan terug boekt. Ik ben ook 2x opgelicht, heb geen geld gezien helaas :s

30-11-2010, 22:31
Ga haar opzoeken! En neem je vriendinnen mee gezellig

30-11-2010, 22:32
http://blog .coccinelle.nl/2010/10/messin/

aub stem op hem, haal wel die spatie na blog weg

en geef door aan iedereen in je msn

30-11-2010, 22:33
wat heb je gekocht dan?

30-11-2010, 22:53



Citaat door BrokenStrings:
wat heb je gekocht dan?



hele mooie clip in extensions van een meter lang.
ze heeft me net een foto van de verzendbon gestuurd en het klopt, dus het is gewoon niet aangekomen en ze wilt ook niet eens de helft van mijn geld teruggeven..echt een bitch!

30-11-2010, 22:57
je moet gewoon ff geduld hebben. tnt heeft vorige week gestaakt en nu met het weer duurt t gewoon wat langer dan normaal.
vraag om een track en trace nummer. Zo kan je je pakketje in de gaten houden...

30-11-2010, 23:06

Citaat door Nadeeny:
je moet gewoon ff geduld hebben. tnt heeft vorige week gestaakt en nu met het weer duurt t gewoon wat langer dan normaal.
vraag om een track en trace nummer. Zo kan je je pakketje in de gaten houden...



ik had het allang moeten hebben denk ik. het is verzonden in een grote envelop en die hebben geen track en trace hoop dat ik ze alsnog krijg want ik krijg echt een zjnoen van ditsoort dingen