Bekijk volle/desktop versie : ik voel me zo moe/lui om het gebed op tijd te verrichten)‏



30-11-2010, 19:05
"En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt."

(Quran Ar-Roem)









"En voorwaar, wie van jullie (na mij) zal leven, zal veel onenigheid zien. Houd jullie dus vast aan mijn Soennah en de Soennah van de rechtgeleide en rechtzinnige kaliefen na mij. Klamp hier aan vast en bijt hierin met jullie kiezen. En pas op voor de nieuwigheden, want voorwaar, elke nieuwigheid is een innovatie, en elke innovatie is een dwaling.
Overgeleverd door Aboe Daawoed (4607)en at-Tirmidhie (2676) en Ibn Maadjah (43-44)






30-11-2010, 19:07


If you feel tired or lazy to pray Friday prayer or any other prayer just look at the people who are praying in



KAZAKHSTAN




إذا كنت تشعر بالتعب او الكسل لان تصلي شكرا لله على نعمه عليك اوعند ذهابك لاداء صلاة الجماعة أو الجمعة

فانظر إلى ..
صلاة الجمعه في كازاخستان
















30-11-2010, 19:10
Masha Allah, laten we een voorbeeld nemen aan deze moslims die in de sneeuw hun gebed buiten verrichten. Hoeveel hebben zij wel niet over voor Allah en hoeveel hebben wij voor Hem over???

30-11-2010, 19:22
echt mascha allah hier moeten we zeker echt een voorbeeld aan nemen.