Bekijk volle/desktop versie : Eetverslaving

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

21-12-2002, 22:39
Salaam,

Iedereen heeft wel een aantal dingen waar die niet met zijn vingers vanaf kan blijven. Wat zijn jullie grootste verslavingen wat betreft eten?
En wat eten jullie het liefst?

Ik zelf ben dol op falafel, ik kan er niks aan doen en ik ben echt dol op eten, maar daar heb ik echt altijd zin in

groetjes

24-12-2002, 12:37

Citaat:
Origineel gepost door freedom23
Salaam,

Iedereen heeft wel een aantal dingen waar die niet met zijn vingers vanaf kan blijven. Wat zijn jullie grootste verslavingen wat betreft eten?

Ik zelf ben dol op falafel, ik kan er niks aan doen en ik ben echt dol op eten, maar daar heb ik echt altijd zin in

groetjes
Meid, je leeft maar een keer en eet wat je eten kan!!Met mate uiteraard!Ik ben net als jij ge op falafel!!En natuurlijk schotels bij Criystal (bij het leidseplein).Mijn nicht en ik kunnen er gewoonweg geen genoeg van krijgen!!

Isha

24-12-2002, 17:16

Citaat:
Origineel gepost door Isha
Meid, je leeft maar een keer en eet wat je eten kan!!Met mate uiteraard!Ik ben net als jij ge op falafel!!En natuurlijk schotels bij Criystal (bij het leidseplein).Mijn nicht en ik kunnen er gewoonweg geen genoeg van krijgen!!

Isha
Je leeft maar een keer?

24-12-2002, 21:20
chocoladekoekjes,
mmmmmmmm,heerlijk gewoon

25-12-2002, 04:01

chocola chips vooral chesterballs hmmm

25-12-2002, 17:54
patat met gebakken eieren hmm

25-12-2002, 23:16
Ja meiden, we moeten van ons leven genieten en ik ben nu eenmaal dol op eten en zolang ik maatje 38 houd heb ik niks te vrezen
Weetje welke chips ook lekker is? Die Pringles ofzo in die rooie bus. Ze zijn heel zout, maar oooooooh zo lekker!
En je hebt van die ferero roche (ofzo) chocola, daar kan ik wel 10 van op hehehehe. Of gesuikerde amandelen... okay, ik houd al op

groetjes

26-12-2002, 17:51

Citaat:
Ja meiden, we moeten van ons leven genieten en ik ben nu eenmaal dol op eten en zolang ik maatje 38 houd heb ik niks te vrezen
Weetje welke chips ook lekker is? Die Pringles ofzo in die rooie bus. Ze zijn heel zout, maar oooooooh zo lekker!
En je hebt van die ferero roche (ofzo) chocola, daar kan ik wel 10 van op hehehehe. Of gesuikerde amandelen... okay, ik houd al op

groetjes
haha, meid heb je dat ook?
Soms eet ik wel de hele keuken leeg en kom ik geen grammetje bij,
en soms blijf ik dagen van de snoep af,en verdik ik
conclusie... eten is de boodschap
mmm ja die ferero roche's , die zijn echt lekker
mohime ik ga stoppen,want over eten kan ik dagenlang verder babbelen .

27-12-2002, 13:32
VANALLES EN NOG WAT

28-12-2002, 08:25
mmmmmmmmmmmmmm marokkaanse kip lekker gekruid uit de oefen mmmmmmmmm

28-12-2002, 12:24
Elke keer als ik al jullie berichtjes heb gelezen duik ik de keuken in om wat lekkers te zoeken, kunnen ze dit onderwerp niet verbannen van deze site? Wie is er eigelijk begonnen met dit onderwerp

28-12-2002, 19:09

Citaat:
Salaam,

groetjes
hahaha ik zou het ni weten

28-12-2002, 20:29

Ahjemma! Ik vind bestilla zo verrrukkelijk..............

30-12-2002, 22:22
wat is falafel?

31-12-2002, 13:09

Citaat:
Origineel gepost door sanae84
wat is falafel?
Dat zijn kleine balletjes van kikkererwten met koriander en andere kruiden. Erg lekker. Als je in Amsterdam woont moet je maar een keer bij Maoz gaan eten. Die hebben echt lekkere!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10