Bekijk volle/desktop versie : tv aan tijdens avondeten



29-11-2010, 22:19
Moet kunnen of big no no?


En met visite? En hoe doe je dat met kinderen?

29-11-2010, 22:22


geen last van. Ik heb geen tv. Waar ik me wel behoorlijk aan kan storen is als mijn man een lezing op doet tijdens het eten....

29-11-2010, 22:22
Bij ons staat de tv dag en nacht aan. Ook tijdens het eten.

29-11-2010, 22:23
Ik heb m wel aan maar de eettafel staat zo dat je geen tv kan kijken. Vind het wel belangrijk om samen te kletsen aan tafel. Maar helemaal
uit vind ik ongezellig. Ik doe m mEt bezoek nooit aan. Na een paar schandalige sex scènes op tv is de tv tijdens bezoek een big no ni

29-11-2010, 22:24


Het is sunnah om tijdens het eten met elkaar te en geen tv aan te hebben.


Maar ik heb hem ook echt altijd aan.

29-11-2010, 22:27
Tijdens het eten staat de tv bij ons uit!. Tv kijken en eten gaat niet samen met kinderen. Voor je het weet ligt alles op tafel en de grond, en kijkt iedereen naar achteren of eten ze op automtische piloot. Meestal hebben ze daarna altijd nog honger ook omdat ze zich niet hebben kunnen focussen opt het eten. En 9 van de 10 keer ontstaat er dan ruzie onderling, omdat of die ene hoofd in de weg staat of dat iemand hard smakt en de ander de tv niet goed kan horen

Tijdens het eten is het lekker ons moment als gezin om elkaar op de hoogte te houden van onze dag. PFFFFF, en wat willen ze dat al te graag vertellen, het liefst allemaal door elkaar heen

29-11-2010, 22:28
Regel nummer 1 in mijn huis: De tv gaat ALTIJD uit als we gaan eten. Zo onrespectvol om de tv aan te laten. Het liefst gooi ik hem uit het raam, maar dat is helaas niet aan mij.

29-11-2010, 22:29
Das echt een big no no! WIj hebben een keukentafel in de keuken waar we gelukkig eten.

29-11-2010, 22:32
wij eten ook in de keuken, maar de tv gaat altijd uit.

29-11-2010, 22:33
Praktisch nooit bij het eten.
we eten in de keuken (eettafel) en dus hebben we er geen tv.
Mocht er echt iets heeeel interessant op tv zijn dan eten we in de woonkamer bij de tv

Met visiti vind ik het heel vervelend. En tijdens het eten met visiti moet ie uit.

29-11-2010, 22:35

Citaat door narces:
Tijdens het eten staat de tv bij ons uit!. Tv kijken en eten gaat niet samen met kinderen. Voor je het weet ligt alles op tafel en de grond, en kijkt iedereen naar achteren of eten ze op automtische piloot. Meestal hebben ze daarna altijd nog honger ook omdat ze zich niet hebben kunnen focussen opt het eten. En 9 van de 10 keer ontstaat er dan ruzie onderling, omdat of die ene hoofd in de weg staat of dat iemand hard smakt en de ander de tv niet goed kan horen

Tijdens het eten is het lekker ons moment als gezin om elkaar op de hoogte te houden van onze dag. PFFFFF, en wat willen ze dat al te graag vertellen, het liefst allemaal door elkaar heen





Net of ik het zelf heb geschreven

29-11-2010, 22:40
Een tijd lang deed ik de tv uit voor het eten, zelfs me dochtertje deed dat.
Maar hij staat nu alweer een hele poos aan tijdens het avondeten en we eten af en toe zelfs aan de salontafel
Ik moet maatregelen gaan treffen, want dit werkt echt niet.....