Bekijk volle/desktop versie : keizersnede en geen gevoel meer



Pagina's : [1] 2

28-11-2010, 20:30
Hallo Dames,


Wie van jullie heeft ook een keizersnede ondergaan, en heeft geen gevoel meer vanaf ongeveer je navel tot aan de wond zelf (onderbuik).
Ga je weer ooit gevoel terug krijgen of blijft het voor altijd 'verdoofd'?


Gr

28-11-2010, 20:43


Het komt zeker terug, en je blijft het altijd voelen.

28-11-2010, 20:44
ik had het ook. het lijkt alsof het nooit terugkomt, maar het komt wel terug alleen duurt het een beetje lang. maar maak je niet druk komt allemaal goed. geen zware dingen tillen en kleed je goed aan.

28-11-2010, 21:11
hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat het terugkwam?
ik heb van een vriendin gehoord dat ze je zenuwen hebben doorgesneden en dat je het gevoel nooit meer terugkrijgt.

28-11-2010, 21:19


dat dacht ik eerst ook ze hebben geen spieren of zenuwen doorgesneden (dan zou den we verlamd zijn) maar wel een soort weefsel.

Bij mij duurde het iets van 5 a 6 maanden. en ik voel het nog lichtjes.

28-11-2010, 21:35

Citaat door magnifiquee:
dat dacht ik eerst ook ze hebben geen spieren of zenuwen doorgesneden (dan zou den we verlamd zijn) maar wel een soort weefsel.

Bij mij duurde het iets van 5 a 6 maanden. en ik voel het nog lichtjes.



Die snijden ze dus wel door, en hechten ze weer.. Heeft de gynecoloog mij pas nog verteld..

@ts, bij mij was allen rond om de wond zelf verdoofd gevoel gebleven.. Weet Niet meer hoe lang dat bleef, maar het kan wel 1 jaar zo blijven als ik het goed heb

28-11-2010, 22:21
ik heb ook een keizersneden gehad nu bijna 5 maanden en nog steeds verdoofd gevoel

28-11-2010, 22:23
Ja, dat had ik ook. Dat was een heel naar gevoel, rond mijn navel en het begon bij mij eigenlijk al voor de keizersnede en na de keizersnede was het niet meer rond mijn navel maar onder mijn navel en boven de wond. Dat heeft minstens 6 maanden geduurd. Misschien zelfs wel langer...



Citaat door lalalina:
Hallo Dames,


Wie van jullie heeft ook een keizersnede ondergaan, en heeft geen gevoel meer vanaf ongeveer je navel tot aan de wond zelf (onderbuik).
Ga je weer ooit gevoel terug krijgen of blijft het voor altijd 'verdoofd'?


Gr

28-11-2010, 22:32
heb ook een keizersnee gehad en heb ook dat gevoel gehad voor 6 maanden

28-11-2010, 22:37
Pff, erg hoor. Inshallah zullen jullie allen een makkelijke bevalling krijgen!

28-11-2010, 22:38

Citaat door lalalina:
Hallo Dames,


Wie van jullie heeft ook een keizersnede ondergaan, en heeft geen gevoel meer vanaf ongeveer je navel tot aan de wond zelf (onderbuik).
Ga je weer ooit gevoel terug krijgen of blijft het voor altijd 'verdoofd'?


Gr


Vriendin van mij heeft dit. Ze heeft twee keizersnedes gehad, maar rondom het litteken is het nog steeds gevoelloos (al jaren).

29-11-2010, 09:28
ik heb ook keizersnede gehad en het is helemaal niet gevoelloos?

29-11-2010, 09:30


ik ken iemand die met een keizersnee is bevallen ,bij haar heeft dat verdoofd gevoel zeker 1jaar geduurd

29-11-2010, 09:31
jeetje wat eng , dit wist ik niet

sterkte dames.

29-11-2010, 09:54

Citaat door magnifiquee:
dat dacht ik eerst ook ze hebben geen spieren of zenuwen doorgesneden (dan zou den we verlamd zijn) maar wel een soort weefsel.

Bij mij duurde het iets van 5 a 6 maanden. en ik voel het nog lichtjes.

duurt dat zo lang jeetje...

Pagina's : [1] 2