Bekijk volle/desktop versie : Dillemma met me zelf weet nie wat ik wil?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

28-11-2010, 13:43
er is een jongen waar ik nog over twijfel om 1 ding.

dat is zijn inkomen, hij heeft namelijk een min inkomen van circa 1300 euro. (en zit in een branche waar geen doorgroei mogenlijkheden zijn)

Mijn punt is dus, ik wil niet werken insa allah omdat ik van we zelf weet dat ik dat simpel weg niet zou aankunnen. (huishouden en werken)
EN ik wil ook insa allah ook kinderen als allah swt mij die schenkt en dan wil ik ze zelf opvoeden insa allah en ook financieel goed voor hun klaar staan!(elk kind komt met rzaq insa allah..)


Daarbij komt nog eens een bij dat ik heel erg van reizen hou


Ik maak nu een inkomen van me zelf gewoon helemaal op en betaal niks.. Dus ben ook heel erg bang dat ik t moeilijk ga hebben ofso als ik opeens van van een min inkomen moet leven



IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN ben echt ten einde raad


Ik heb 2 maanden terug salaa er Iktisaaa gedaan maar nog niks:kweenie:

28-11-2010, 13:48


Als jij zo graag een luxe leventje wil hebben, moet je gaan werken. Er zijn hier vrouwen die een huishouden runnen, deeltijd studeren en werken.

Kom op zeg, je moet niet verwachten dat een man alles voor je moet ophoesten, omdat jij zo luxe wil leven.

28-11-2010, 13:49
Als je weet dat geld belangrijk voor je is en die jongen moet rondkomen met een minimum-loon dan zou ik het niet doen he. Alles spreekt toch voor zich? Beter voorkomen dan genezen.

28-11-2010, 13:49
Je wilt een inkomen om te reizen en dat iemand jouw onderhoud.
Het is 2010 kom van je luie reet af en zoek werk!

28-11-2010, 13:49


Luie el baqara dat je bent. Als je zo graag wilt gaan reizen en een luxe leventje wilt leiden, dan moet je lekker zelf gaan werken.

Genoeg dames hier die het huishouden doen, kinderen hebben én werken.

28-11-2010, 13:51

Citaat door magrabia001:
er is een jongen waar ik nog over twijfel om 1 ding.

dat is zijn inkomen, hij heeft namelijk een min inkomen van circa 1300 euro. (en zit in een branche waar geen doorgroei mogenlijkheden zijn)

Mijn punt is dus, ik wil niet werken insa allah omdat ik van we zelf weet dat ik dat simpel weg niet zou aankunnen. (huishouden en werken)
EN ik wil ook insa allah ook kinderen als allah swt mij die schenkt en dan wil ik ze zelf opvoeden insa allah en ook financieel goed voor hun klaar staan!(elk kind komt met rzaq insa allah..)


Daarbij komt nog eens een bij dat ik heel erg van reizen hou


Ik maak nu een inkomen van me zelf gewoon helemaal op en betaal niks.. Dus ben ook heel erg bang dat ik t moeilijk ga hebben ofso als ik opeens van van een min inkomen moet leven



IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN ben echt ten einde raad


Ik heb 2 maanden terug salaa er Iktisaaa gedaan maar nog niks:kweenie:


Jij wilt dus niet werken voor je geld en wel leuke dingen doen en ondertussen vraag je je af hoe je je aanstaande man de geld het beste kan uitgeven. Hij werkt keihard voor zijn geld en dan ga jij dat uitgeven omdat je te lui bent. Vervolgens twijfel je nog of zijn geld wel genoeg is. Meid ga lekker werken voor je geld of hou je mond over zijn geld!!!
Wie betaald bepaald!

28-11-2010, 13:52
Jij moet met en drugsdealer trouwen je moet elkaar toch helpen echt vrouwen willen alleen geld.

28-11-2010, 13:53

Citaat door Classical:
Luie el baqara dat je bent. Als je zo graag wilt gaan reizen en een luxe leventje wilt leiden, dan moet je lekker zelf gaan werken.

Genoeg dames hier die het huishouden doen, kinderen hebben én werken.




hahaha baqra


Ja dat weet ik maar helaas ben ik niet net als zij

ik werk nu wel hard voor me geld maar doe echt niks thuis ben helemaal uitgeput als ik thuis ben

28-11-2010, 13:53
je kunt[B] toch parttime werken! dat is prima te combineren met kids en huishouden hoor

of trouw een drugsdealer en hou op met zeiken en lui zijn[/B]

28-11-2010, 13:54
Met een man die 2000 verdient zou je de dingen nog niet kunnen doen die jij wilt. Dus kiezen of delen.

28-11-2010, 13:54

Citaat door magrabia001:
hahaha baqra


Ja dat weet ik maar helaas ben ik niet net als hun

ik werk nu wel hard voor me geld maar doe echt niks thuis ben helemaal uitgeput als ik thuis ben

Dat komt omdat je dat gewend bent. Als je eenmaal getrouwd bent dan moet je die dingen met je man bespreken. Wie doet wat op elke dag en door wie.

Ga ook sporten, krijg je energie van!

28-11-2010, 13:54
Dus jij bent lui (want zo zie ik het, je kan huishouden best combineren met werken) en meneer moet rijk zijn zodat mevrouw alles kan kopen.

Weet je wat jijmoet doen? Helemaal niet trouwen! Je moet eens eerst volwassen worden en weten wat verantwoordelijkheden zijn.

28-11-2010, 13:55



Citaat door Carlsson:
Jij moet met en drugsdealer trouwen je moet elkaar toch helpen echt vrouwen willen alleen geld.




nee allahfed!


Ik zeggen niet dat ik alleen geld wil, zeg alleen dat ik van reizen hou!

28-11-2010, 13:55
dit meen je toch niet, ik lees alleen ik wil ik wil, je bent duidelijk nog niet klaar voor een huwelijk,ik wist nie eens wat mijn man verdiende toen we verloofd waren,zolang hij mij kan onderhouden is het goed, en als ik wat tekort kom dan ga je maar werken.

28-11-2010, 13:56
Als jij van plan bent om heel je leven lang thuis te zitten en niet te gaan werken dan kan je niet met hem trouwen en leven met luxe van een salaris van 1300. Hij moet keihard werken en jij wilt verder wel verwend worden en leuke dingen kunnen kopen. Natuurlijk is huishouden ook zwaar, en als jij denkt aan veel kinderen dan gaat het moeilijk worden. Ik vind je alleen een beetje egoistish overkomen. Waarom zou jij er naast niet kunnen werken? Als je echt van hem houdt en het is een leuke gozer dan kan je toch wel wat meer moeite doen en partime werken bijvoorbeeld? En je hoeft niet per se 4 kinderen. Met 2 kinderen kan je ook gelukkig zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10