Bekijk volle/desktop versie : ik hoor vaak dat ..



Pagina's : 1 [2]

10-09-2004, 08:35

Citaat:
Origineel gepost door Mo_laila
Dat is dan echt super jammer.......
Ik zou hem echt zwaar terugpakken geloof me.... zodra ik merk dat hij dan dat ie goed bezig en richting het klaarkomen gaat... hem van me afduwen... en lekker gaan slapen of een douche gaan nemen... fx eens off met zo iemand!
Ik heb een schat van een vent... we zijn nog niet officieel getrouwd... maar doen wel al veel dingen op sexueel gebied met elkaar... er is 1 regel: je vrijt met zijn 2tjes... en je komt met zijn tweetjes.... heeft hij me verwend en ben ik daar door niet klaargekomen.. simpelwegomdat hij te snel is... of alleen aan zijn behoefte denkt... keer ik hem de rug... en dat geldt ook voor straks als het echte werk aan bod komt!
ewa ja..goed perspectief!

25-09-2004, 20:32

De eerste keren kwam ik ook niet klaar, maar na verloop van tiijd leer je elkaars lichamen beter kennen, verlegenheid speelt ook een grote rol in sexualiteit. Neem de tijd voor elkaar zou ik zeggen en ga voor de DAAD

25-09-2004, 21:42

Citaat door The_MoCro_JoB:
of ze hebben een Ezel boven/Onder zich die een vrouw niet weet te verwennen en alleen zijn lusten wilt bevredigen
Tenminste 1 man die het begrijpt!!!!!!

25-09-2004, 21:45

Citaat door asia107:
Tenminste 1 man die het begrijpt!!!!!!
ja ik begrijp het als geen ander

27-09-2004, 23:51


Citaat door The_MoCro_JoB:
of ze hebben een Ezel boven/Onder zich die een vrouw niet weet te verwennen en alleen zijn lusten wilt bevredigen
...........

28-09-2004, 00:10

Citaat door Silx:
ik heb nog pijn om daar aan te denken. Dat komt later wel
nog steeds??

Pagina's : 1 [2]