Bekijk volle/desktop versie : Pijn is voor even , Trots voor altijd!



27-11-2010, 20:53
Hoi allemaal!!

Ik ga een verhaal schrijfen het is mijn eerste dus wees een beetje lief voor me!
De account waar ik het verhaal op doe is niet van my maar van mijn vriendin ...Ik schrijf het verhaal in ikk-vorm ...Het verhaal is voor een deel waargebeurt..Ik heb het daarop gebaseerd en een hele verhaal erover geschreveen..Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Hoofdpersoon:

Loubna:bijna 18
Een leuk meisje met een bosblondekrullen en mooie groene gemixt met bruine ogen.
Loubna is een lief meisje met een hartje van goud , die vaak verlegen is wat haar heel schattig maakt!
Loubna heeft 2 zussen en 2 broers Nasira en Fedoua die altijd in actie komt waneer het nodig is ...En Mo& Khalid....

Nasira: bijna 20
Nasira is een ruige brunette , ze wordt vaak herkent door haar goudetand, ookal heeft ze een goude tand is ze een egte lady en dat zie je aan haar.. Nasira is voor de rest een lief meisje die altijd klaar staat voor haar zusje!

Fedoua:20

Fedoua en Nasira worden vaak als een 2 ling gezien vooral omdat leila 1 jaar en 5 maanden ouder is dan Nasira en ze hebben allebei een bos krullen...
Fedoua is een mooie meid die een bos zwarte krullen heeft..Leila kan snel me3esab raken als je aan zusje zit omdat zei de oudste is voelt ze haar voor alles verantwoordelijk.

Mo: 24

Debroer van Loubna en haar zussen..
Mo is de oudste van allemaal en zorgt heel goed voor zyn zusjes..
Mo is een leuke jongen met een zwarte opscheertje en heeft mooie groene ogen ( die hy van z'n opa heeft geerft.) Mo is voor de rest een heel streng typtetje waneer het nodig is anders is hy gwn heel lief!

Khalid: 27
Daar horen jullie in het verhaal over...

Seloua:18

Seloua is de nicht van Loubna/beste vriendin....
Seloua is een leuke meid met vooral een hartje van goud je kan haar alles vertellen zonder dat je er over zorgen hoeft temaken...Seloua en Loubna zitten bij elkaar in de klas .....

Laat me weten of ik door moet de eerste vervolg zet ik zo erop...

xx