Bekijk volle/desktop versie : TAARABT scoort weer



27-11-2010, 17:30
een mooie goal tegen CARDIFF nummer 2.

hij gaat zijn club naar de EPL promoveren.

27-11-2010, 17:31


Wat een goal haha.
Wat moet je met Chadli als je Taarabt hebt. Wat een klasse speler heeft ook zn eigen style.

27-11-2010, 17:33
zooo fucking belanngrijk

27-11-2010, 17:35
plaats doelpunt is

27-11-2010, 17:36


volgend jaar zien we hem op hoogste niveau, verschil met cardiff zal hierna 4 punten zijn.

cardiff laat veel liggen en QPR is nog ongeslagen na 19 wedstrijden.

27-11-2010, 17:45

Citaat door Afro-Hollander:
Wat een goal haha.
Wat moet je met Chadli als je Taarabt hebt. Wat een klasse speler heeft ook zn eigen style.


Taarabt speelt bij QPR niet op de linkerflank maar voor de verdedigende middenvelders met een vrije rol. Die rol moet hij bij Marokko ook gewoon krijgen, want z'n afstandschoten zijn ook werkelijk waar de beste van Marokko.


http://mountakhab.net/www/modules/mydownloads/videos.php?lid=245

27-11-2010, 17:49
ik zie hem vaker opkomen vanaf links en dat is zijn basis. volgens mij staat hij nu op 9 goals en 8 assists. hij kreeg net een publiekswissel. hij is zo geliefd daar. zal me niks verbazen als ze promoveren dat hij daar blijft voetballen.

27-11-2010, 17:49

Citaat door MounEB:
Taarabt speelt bij QPR niet op de linkerflank maar voor de verdedigende middenvelders met een vrije rol. Die rol moet hij bij Marokko ook gewoon krijgen, want z'n afstandschoten zijn ook werkelijk waar de beste van Marokko.


http://mountakhab.net/www/modules/mydownloads/videos.php?lid=245



putain ya doelpunt

27-11-2010, 17:57
zag je die schijnbeweging... verdediger ging zoeken.

27-11-2010, 17:57

Citaat door Gevoeligeboy:
putain ya doelpunt


die staat er wel snel op man.. dat kun je van atlas-lions niet verwachten.

27-11-2010, 17:58

Citaat door Afro-Hollander:
ik zie hem vaker opkomen vanaf links en dat is zijn basis. volgens mij staat hij nu op 9 goals en 8 assists. hij kreeg net een publiekswissel. hij is zo geliefd daar. zal me niks verbazen als ze promoveren dat hij daar blijft voetballen.



klopt hij heeft een vrije rol op links.

27-11-2010, 18:41
Shoef Ya Gerets, Tabi3 Ya Gerets!
Prachtig Taarabt. Bewijst zich elke wedstrijd weer met prachtige doelpunten. Verdient gewoon een plek in de formatie van Marokko.

27-11-2010, 18:58


hij komt heus wel weer bij Marokko... maar als je de punten hard nodig hebt kan ik begrijpen dat hij niet speelt.... want verdedigend voert hij niks uit.. en als het niet mee zit wil hij altijd voor eigen succes.

Ik denk dat Gerets wil dat het verdedigend en op het middenveld goed staat dan heb je voorin wat meer vrijheid om wat te doen.

27-11-2010, 19:46
Bij Montpellier tegen Marseille startte Ait-Fana, Belhanda zit op de bank en El Kaoutari is in de 25e minuut ingevallen voor de linksback die is uitgevallen. El Kaoutari speelt nu dus op links.

2-0 Marseille.

27-11-2010, 19:53

Citaat door Tangerino:
hij komt heus wel weer bij Marokko... maar als je de punten hard nodig hebt kan ik begrijpen dat hij niet speelt.... want verdedigend voert hij niks uit.. en als het niet mee zit wil hij altijd voor eigen succes.

Ik denk dat Gerets wil dat het verdedigend en op het middenveld goed staat dan heb je voorin wat meer vrijheid om wat te doen.



hij heeft vandaag juist ook verdedigend werk gedaan.