Bekijk volle/desktop versie : een vraagie aan de meiden...?

07-09-2004, 11:57

Citaat door soukina_007:
Dag dames

sinds een tijdje heb ik inwendige vaginale jeuk. wie zou mij kunnen zeggen wat dat kan zijn of heeft hetzelfde ooit ervaren.

ook tijdens het seks voel ik er iets van. het is dan helemaal niet prettig vrijen....

wie kan mij vertellen wat dit is

shoukran

kan het ook komen door te veel wassen van de vagina..?
.

07-09-2004, 13:26

Citaat:
Origineel gepost door soukina_007
Dag dames

sinds een tijdje heb ik inwendige vaginale jeuk. wie zou mij kunnen zeggen wat dat kan zijn of heeft hetzelfde ooit ervaren.

ook tijdens het seks voel ik er iets van. het is dan helemaal niet prettig vrijen....

shoukran

Misschien moet je je ook effe afvragen hoe je eraan komt??
In de zin van, misschien heeft je partner het ook...

07-09-2004, 15:20

Citaat:
Origineel gepost door soukina_007
Dag dames

shoukran

je moet naar de huisarts gaan..kan een infectie zijn.
vraag bij de arts anders ook om een vaginale douche, dat is handiger en veiliger voor je vagina.

07-09-2004, 15:53
misschien een binnenpretje?

07-09-2004, 22:57

volgens mij is het een schimmelinfectie..ga snel medicijn halen en was jezelf daar nooooit meer met zeep alleeen met water want daar krijg je het van. ( of zon vaginale douche maar niet met zeep want dat verstoort de zuurgraad.

je zou een tampon met volle yoghurt kunnen proberen al heb ik dat zelf niet geprobeerd hoor( heb geen zo een infectie gehad), maar ik heb het gehoord van vrouwen jeweetwel het schijnt goed te helpen.

08-09-2004, 09:04
ja het kan een schimmelinfectie zijnn en 1 van de oorzaken is dan door een condoom?????gebruiken jullie dat tijdens de sex???en ga zeker naar de dokter

08-09-2004, 13:04
ja het is het beste als je langs de huisarts gaat en laat ons weten wat het is

08-09-2004, 16:25
ja ga naar de huisdokter