Bekijk volle/desktop versie : salamu alikhum

07-09-2004, 00:25

Citaat door JONGenAmbitieus:
Jong en Ambitieusâ¦.groepering voor de allochtonen jongeren!!

Wie zijn wij? En wat kunnen wij voor je doen?

Wij zijn om het even grof te zeggen goed gebekte marokkaanse jongeren die niet graag aan zien hoe onze broeders en zusters slecht behandeld worden en dat allemaal alleen maar omdat ze allochtoon zijnâ¦..wij pikken het niet wij zijn gelijk aan ieder ander en dat is elk van jullie ook.

Wat wij voor jullie kunnen doen?

Wij helpen je graag met conflicten die je normaal uit de weg gaat, heb je problemen op school en weet je niet hoe je dr mee om moet gaan? Dan kunnen wij je helpen
Wordt je op je werk anders behandeld omdat je een kleurtje hebt? of een hoofddoek draagt? Etcâ¦
Dan kun je ook bij ons terecht wij willen dat elke jonge allochtoon en zelfs de oudere allochtone generatie het zelfde wordt behandeld en het even ver kan maken als ieder ander die niet marokkaans turks of wat dan ook is

Of wil je gewoon ergens advies over vragen dan kan dat natuurlijk ook wij zijn er voor jou je kunt bij ons terecht voor grote of kleine dingen

Wij willen gelijkheid, en respect afdwingen als het ons niet vrijwillig gegeven wordtâ¦

Heb je een probleem of gewoon een vraag mail ons dan en InshaâAllah zullen wij jou helpenâ¦..dus blijf niet langer rondlopen met iets wat je dwars zit maar mail ons naar het onderstaande email adres

xjong_ambitieus@hotmail.com

Salamu Aleikhum wa rahmatoe Allahâ¦..

Ps: het is volkomen anoniem..!!
.

07-09-2004, 06:51

waarom hebben jullie geen website?

07-09-2004, 13:12
goed initiatief misschien kan ik ook van jullie diensten gebruik maken misschien alvast een punt waar jullie je op kunnen richten:

die nieuwe wet die ingaat en de mogelijkheden gaat inperken voor mensen die hun bruidje/bruidegom uit marokko halen. ik heb geen 1 marokkaanse instantie of instelling daar over horen praten! dus misschien iets waar jullie je op kunnen concentreren...

07-09-2004, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door JONGenAmbitieus
dat is inderdaad een punt waar ze niet over praten
en wij zullen ons zeker meer concentreren op zulke onderwerpen
alvast bedankt voor het meedenken

en InshaAllah zullen we de eerste zijn die er ook verandering aan kunnen toevoegen

salamu alikhum
ja graag gedaan het is tenslotte voor het algemeen belang

21-09-2004, 21:40

asaalaam wa aleikom
ik heb ook iets waar jullie je op kunnen richten
]wat dacht je van ayaan hirsi ali
waarom kunnen we haar niet aanklagen
ik voel me bedreigd door haar
ze vertelt dingen die niet waar zijn
toevallig heeft zij een slechte jeugd gehad en ze geeft daarom de islam de schuld
dat kan toch niet
die vrouw heeft een trauma
zij moet naar een psycholoog ofzo niet in de politiek en al helemaal niet na die film die ze heeft gemaakt sd\amen met die gestoorde van een theo van gogh