Bekijk volle/desktop versie : kind betrapt je

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

25-11-2010, 16:41
nachtmerrie van elke ouder denk ik wel, een kind die je betrapt op sex.
mijn zoontje heeft ons laatst betrapt op sex en hij is net niet oud genoeg om te begrijpen wat het is.
het was snachts en kennelijk is hij wakker geworden door een nare droom en kwam toen onze kamer binnen terwijl we... inderdaad.... bezig waren.
het was donker, dus weet niet precies hoeveel en wat die gezien heeft. het enige wat ik hoorde was "wat doen jullie?"

serieus, schaad dit een kind niet?
mijn zoontje is een kleuter

25-11-2010, 16:43

Citaat door tease:
nachtmerrie van elke ouder denk ik wel, een kind die je betrapt op sex.
mijn zoontje heeft ons laatst betrapt op sex en hij is net niet oud genoeg om te begrijpen wat het is.
het was snachts en kennelijk is hij wakker geworden door een nare droom en kwam toen onze kamer binnen terwijl we... inderdaad.... bezig waren.
het was donker, dus weet niet precies hoeveel en wat die gezien heeft. het enige wat ik hoorde was "wat doen jullie?"

serieus, schaad dit een kind niet?
mijn zoontje is een kleuter

hahahahha je laat me echt lachen gekkie!! Het was donker en ik neem aan dat jullie geen "rare/freaky" dingen aan t doen waren.

was t onder de dekens dan is het safe en kan je nog van alles verzinnen en je zoontje wijsmaken, en was er geen deken en lag je daar naakt te flikflooien ewa ja dan moet je de deur voortaan op slot doen voordat je aan de daad gaat beginnen.

25-11-2010, 16:46
Dat lijkt me echt vreselijk!!

25-11-2010, 16:47
"Wat doen jullie"?

Hahahahaa

25-11-2010, 16:48

Ahhh wat zielig voor die kleine!!!

25-11-2010, 16:49
Ik geloof je niet

25-11-2010, 16:50

Citaat door ghzala_djelkoem:
hahahahha je laat me echt lachen gekkie!! Het was donker en ik neem aan dat jullie geen "rare/freaky" dingen aan t doen waren.

was t onder de dekens dan is het safe en kan je nog van alles verzinnen en je zoontje wijsmaken, en was er geen deken en lag je daar naakt te flikflooien ewa ja dan moet je de deur voortaan op slot doen voordat je aan de daad gaat beginnen.

deur heeft geen slot en dat is dus nou net het probleem

hij bleef vragen wat we aan het doen waren en zijn vader keek mij aan en verwachtte dat ik een kant en klaar antwoord had. ik weet niet eens meer wat ik gezegd heb. papa en mama zijn de lakens even goed aan het doen ofzo zei ik.
arme jongen keek me wazig aan. volgens mij geloofde hij er geen bal van.
volgende dag vroeg hij aan het ontbijt waarom ik toen pas de lakens goed ging doen en niet overdag.

25-11-2010, 16:50
wat erg

25-11-2010, 16:51

Citaat door stanga:
Ahhh wat zielig voor die kleine!!!

Eigenlijk wel he.

geen één kind zou zijn eigen ouders mogen zien sexen!

is gewoon Trauma for life

25-11-2010, 16:51
Meskien

25-11-2010, 16:52
omg nachtmerrie voor je zoontje zal je bedoelen

25-11-2010, 16:55
ja, zeker nachtmerrie voor hem

25-11-2010, 16:56

een kleuter weet meer dan je denkt. Vergeet niet dat ze al voorlichting krijgen in groep 1 maar dan op een hele kinderelijke manier.

ik zal je een filmpje laten zien dat meisje was wel iets groter maar toch..

kinderen begrijpen veel meer dan ouders denken...

25-11-2010, 16:57
Was net op TV. Wat is erger: jouw ouders betrappen jou op sex of jij betrapt jouw ouders op sex.

Jouw topic heeft er wel voor gezorgd dat mijn opgelopen trauma in het verleden weer opspeelt Gelukkig waren het niet mijn ouders, maar mijn tante die in ONS huis met haar man tekeer ging in MIJN bed...........te erg voor woorden en heb eigenlijk sindsdien (en dat is dus echt al ruim 20 jaar geleden) nog steeds plaatsvervangende schaamte als ik haar of haar man zie

25-11-2010, 16:57
http://www.youtube.com/watch?v=ozf4vbZ7UgA

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12