Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op mn zwager



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

25-11-2010, 15:32
Dag dames

Zit met een zeer groot probleem
Ik ben 2 jaar getrouwd . Mijn man en ik zaten beiden op school toen we trouwden. Ik ben nu 23 en mijn man is 25 jaar

De bruiloft is deels betaald met geleend geld. Ik heb keihard moeten werken en sparen om mijn negaffa en dat soort dingen te betalen.

Na de wittebroodsweken hadden we ontzettend veel stress en ruzie. Mensen begonnen hun geld terug te vragen, de rekeningen stapelden zich op, beiden zaten we in ons afstudeerjaar.
Iedereen verteld me dat het eerste jaar moelijk zou zijn, dus dacht ik dat het vanzelf wel weer over zou waaien.

Mijn man en ik hebben het financieel nog steeds niet makkelijk, we zitten in een mini studio, tweedehands meubels, veel keukenapparaten hebben we nog niet, geen auto en ga zo maar door.
Iets leuks doen zit er ook niet in waardoor ik me ook irriteer aan hem. Ik associeer hem met alleen maar problemen. Zodra ik hem zie denk ik weer aan onze schulden . Ik weet ook dat hij hard zn best doet maar dit is gewoon niet hoe ik het voor me zag.
Alle getrouwde meiden die ik kende hadden een eigen auto, genoeg geld om te winkelen en om op vakantie te gaan.

Zijn broer (31) daarentegen was het compleet tegenovergestelde.
Hij heeft een goedlopende eigen zaak, dure auto, groot huis wat helemaal super ingericht is, geld, mooie kleding.

In het begin zag ik hem als een oudere broer. Kon heel goed met hem opschieten en praten. En van de een op de andere dag begon ik hem met andere ogen te zien. Ik ging hem steeds leuker en leuker vinden en dacht zelfs als ik op mn werk was aan hem. Ik wil dit echt niet voelen maar het gaat vanzelf. Als ik hem nu zien word ik zenuwachtig en durf ik mezelf niet te zijn. Hij geeft ook vaak als hij langsloopt een klop op mn schouder. Dat doet hij bij iedereen. Ik word dan echt letterlijk gek van binnen

Hij is ook echt een man vergeleken met mijn man. Mijn man is kort en tenger terwijl hij groot en breed is. Soms denk ik echt waarom ik de verkeerde broer tegen ben gekomen.

Wat kan ik doen, want ik wil echt niet zo leven. Voel me ook zo schuldig tegenover mijn man

25-11-2010, 15:33


Ben je nu verliefd op zijn geld wella?

25-11-2010, 15:36

Citaat door Sfinks:
Ben je nu verliefd op zijn geld wella?


Wollahila, je hoort alleen mooie huis, goedlopende eigen zaak ongelofelijk

25-11-2010, 15:36

Citaat door leilarotterdam:
Dag dames

Zit met een zeer groot probleem
Ik ben 2 jaar getrouwd . Mijn man en ik zaten beiden op school toen we trouwden. Ik ben nu 23 en mijn man is 25 jaar

De bruiloft is deels betaald met geleend geld. Ik heb keihard moeten werken en sparen om mijn negaffa en dat soort dingen te betalen.

Na de wittebroodsweken hadden we ontzettend veel stress en ruzie. Mensen begonnen hun geld terug te vragen, de rekeningen stapelden zich op, beiden zaten we in ons afstudeerjaar.
Iedereen verteld me dat het eerste jaar moelijk zou zijn, dus dacht ik dat het vanzelf wel weer over zou waaien.

Mijn man en ik hebben het financieel nog steeds niet makkelijk, we zitten in een mini studio, tweedehands meubels, veel keukenapparaten hebben we nog niet, geen auto en ga zo maar door.
Iets leuks doen zit er ook niet in waardoor ik me ook irriteer aan hem. Ik associeer hem met alleen maar problemen. Zodra ik hem zie denk ik weer aan onze schulden . Ik weet ook dat hij hard zn best doet maar dit is gewoon niet hoe ik het voor me zag.
Alle getrouwde meiden die ik kende hadden een eigen auto, genoeg geld om te winkelen en om op vakantie te gaan.

Zijn broer (31) daarentegen was het compleet tegenovergestelde.
Hij heeft een goedlopende eigen zaak, dure auto, groot huis wat helemaal super ingericht is, geld, mooie kleding.

In het begin zag ik hem als een oudere broer. Kon heel goed met hem opschieten en praten. En van de een op de andere dag begon ik hem met andere ogen te zien. Ik ging hem steeds leuker en leuker vinden en dacht zelfs als ik op mn werk was aan hem. Ik wil dit echt niet voelen maar het gaat vanzelf. Als ik hem nu zien word ik zenuwachtig en durf ik mezelf niet te zijn. Hij geeft ook vaak als hij langsloopt een klop op mn schouder. Dat doet hij bij iedereen. Ik word dan echt letterlijk gek van binnen

Hij is ook echt een man vergeleken met mijn man. Mijn man is kort en tenger terwijl hij groot en breed is. Soms denk ik echt waarom ik de verkeerde broer tegen ben gekomen.

Wat kan ik doen, want ik wil echt niet zo leven. Voel me ook zo schuldig tegenover mijn man


Jeetje hier word ik stil van. Tja wat zou ik zeggen? Je bent toch niet voor niets met jouw man getrouwd? Ooit was je verliefd op hem, stapelgek op hem en wilde je heel graag trouwen met hem en nu de buit binnen is zie je zijn broer als potentiele partner? Ik denk meer dat je verliefd bent op de materialistische zaken van je zwager. Jullie zitten allebei nog in een studieperiode en studenten hebben het nou eenmaal moeilijk. Waarom trouwen terwijl je beide nog op school zit??!! En ook zo ontzettend jong allebei!!

25-11-2010, 15:36


Jij bent echt erg. Deze wereld wordt steeds gekker. Uiteindelijk heb jij voor je man gekozen. Niet voor zijn broer. Hou je ogen dus van zijn broer af en concentreer je op je man en op jullie schulden. Heb geduld, en over een tijdje zullen jullie inshaAllah genoeg geld hebben om nieuwe dingen te kopen.

25-11-2010, 15:38

Citaat door Sfinks:
Ben je nu verliefd op zijn geld wella?



Nee absoluut niet. Als ik een golddigger was, dan was ik ook niet met mijn man getrouwd. Ik wist dat hij een student was en niet veel te besteden had. Maar het plaatje in zn geheel. Een man die voor je kan zorgen en zn verantwoordelijkheden kent. Van mijn zwager had ik denk ik meer afstand moeten nemen. We stoeiden vaak en we maakten grapjes met elkaar en kunnen lachen. maar we kunnen ook weer over hele serieuze dingen praten

25-11-2010, 15:40

Citaat door leilarotterdam:
Dag dames

Zit met een zeer groot probleem
Ik ben 2 jaar getrouwd . Mijn man en ik zaten beiden op school toen we trouwden. Ik ben nu 23 en mijn man is 25 jaar

De bruiloft is deels betaald met geleend geld. Ik heb keihard moeten werken en sparen om mijn negaffa en dat soort dingen te betalen.

Na de wittebroodsweken hadden we ontzettend veel stress en ruzie. Mensen begonnen hun geld terug te vragen, de rekeningen stapelden zich op, beiden zaten we in ons afstudeerjaar.
Iedereen verteld me dat het eerste jaar moelijk zou zijn, dus dacht ik dat het vanzelf wel weer over zou waaien.

Mijn man en ik hebben het financieel nog steeds niet makkelijk, we zitten in een mini studio, tweedehands meubels, veel keukenapparaten hebben we nog niet, geen auto en ga zo maar door.
Iets leuks doen zit er ook niet in waardoor ik me ook irriteer aan hem. Ik associeer hem met alleen maar problemen. Zodra ik hem zie denk ik weer aan onze schulden . Ik weet ook dat hij hard zn best doet maar dit is gewoon niet hoe ik het voor me zag.
Alle getrouwde meiden die ik kende hadden een eigen auto, genoeg geld om te winkelen en om op vakantie te gaan.

Zijn broer [/SIZE](31) daarentegen was het compleet tegenovergestelde.
Hij[SIZE="3"] heeft een goedlopende eigen zaak[/SIZE], [SIZE="3"]dure auto, groot huis wat helemaal super ingericht is, geld, mooie kleding.
In het begin zag ik hem als een oudere broer. Kon heel goed met hem opschieten en praten. En van de een op de andere dag begon ik hem met andere ogen te zien. Ik ging hem steeds leuker en leuker vinden en dacht zelfs als ik op mn werk was aan hem. Ik wil dit echt niet voelen maar het gaat vanzelf. Als ik hem nu zien word ik zenuwachtig en durf ik mezelf niet te zijn. Hij geeft ook vaak als hij langsloopt een klop op mn schouder. Dat doet hij bij iedereen. Ik word dan echt letterlijk gek van binnen

Hij is ook echt een man vergeleken met mijn man. Mijn man is kort en tenger terwijl hij groot en breed is. Soms denk ik echt waarom ik de verkeerde broer tegen ben gekomen.

Wat kan ik doen, want ik wil echt niet zo leven. Voel me ook zo schuldig tegenover mijn man



golddigger

25-11-2010, 15:40

Citaat door leilarotterdam:
Nee absoluut niet. Als ik een golddigger was, dan was ik ook niet met mijn man getrouwd. Ik wist dat hij een student was en niet veel te besteden had. Maar het plaatje in zn geheel. Een man die voor je kan zorgen en zn verantwoordelijkheden kent. Van mijn zwager had ik denk ik meer afstand moeten nemen. We stoeiden vaak en we maakten grapjes met elkaar en kunnen lachen. maar we kunnen ook weer over hele serieuze dingen praten
met je zwager stoeien???!! Het moet niet gekker worden.

25-11-2010, 15:40
zo egt erg man want hoe jij het nu omschrijft denk je nu dat je het droom leven waar jij altijd van droomde met je zwager kan hebbben ma realiseer je goed dat het huwelijk niet draait omeen auto hebben of kunnen shoppen
alle moeilijke tijden die jullie nu mee maken worden jullie voor beloond insallah en als jullie er uit komen is jullie band streker dan ooit zet je zwager uit je hoofd want dat zal geen toekomst worden
denk je dat je schoon pa en ma gaan zeggen ok maakt niet uit we geven onze andere zoon wel aan haar aangezien onze andere zoon haar niet tevreden hield nee meid absoluut niet
dus vecht tegen die gevoelens k denk dat je nu gwn heel kwestbaar en teleurgesteld bent denk er goed over na

25-11-2010, 15:40
Stelletje schaamteloze gedrochten bij elkaar!

Misschien moet je inderdaad maar verder met je zwager, dan kan je man een echte vrouw zoeken.


Citaat door leilarotterdam:
Nee absoluut niet. Als ik een golddigger was, dan was ik ook niet met mijn man getrouwd. Ik wist dat hij een student was en niet veel te besteden had. Maar het plaatje in zn geheel. Een man die voor je kan zorgen en zn verantwoordelijkheden kent. Van mijn zwager had ik denk ik meer afstand moeten nemen. We stoeiden vaak en we maakten grapjes met elkaar en kunnen lachen. maar we kunnen ook weer over hele serieuze dingen praten

25-11-2010, 15:40

Citaat door leilarotterdam:
Nee absoluut niet. Als ik een golddigger was, dan was ik ook niet met mijn man getrouwd. Ik wist dat hij een student was en niet veel te besteden had. Maar het plaatje in zn geheel. Een man die voor je kan zorgen en zn verantwoordelijkheden kent. Van mijn zwager had ik denk ik meer afstand moeten nemen. We stoeiden vaak en we maakten grapjes met elkaar en kunnen lachen. maar we kunnen ook weer over hele serieuze dingen praten



Waarom zijn jullie dan niet geduldig geweest met trouwen en hebben jullie alles gehaast?

En je zegt dat je geen golddigger bent, maar zo kom je wel over. Als je echt van je man hield dan zocht je naar oplossingen en niet naar een reserve man en nog notabene zijn broer.

25-11-2010, 15:40
harder werken he!! zodat je meer geld verdient , uit de schulden kan komen, over je verliefdheid heen kan komen want dan hebben jullie jullie eigen geld.. en dan kan je weer verliefd worden op je man..

By the way wat ben je nog jong in je manier van doen en praten..

25-11-2010, 15:41



Citaat door ghzala_djelkoem:
Jeetje hier word ik stil van. Tja wat zou ik zeggen? Je bent toch niet voor niets met jouw man getrouwd? Ooit was je verliefd op hem, stapelgek op hem en wilde je heel graag trouwen met hem en nu de buit binnen is zie je zijn broer als potentiele partner? Ik denk meer dat je verliefd bent op de materialistische zaken van je zwager. Jullie zitten allebei nog in een studieperiode en studenten hebben het nou eenmaal moeilijk. Waarom trouwen terwijl je beide nog op school zit??!! En ook zo ontzettend jong allebei!!




Ik heb dit ook nooit gewild! Als ik die gevoelens kon wissen dan zou ik dat meteen doen. Ik probeer wel om niet langs mn schoonouders te gaan als hij er is.
En wat dat trouwen betreft , tja als je verliefd bent dan doe je rare dingen. We dachten we kunnen ook wel naar school gaan als we onder een dak wonen en samen reizen

25-11-2010, 15:41
Stoeien doe je niet met je zwager, kom je uit een ei ofzo

25-11-2010, 15:41
als je man zn best doet snap ik niet waarom hij je irriteert...

Kifesh echte man in vergelijking met je man??
Ik vind je uitspraken echt erg meid..
Hij heeft er toch niet voor gekozen?
EN jij hebt voor je man gekozen..
het is niet altijd rozegeur en maneschijn.
Er zijn ups en downs maar als je al bij de ups anders gaat denken over je man snap ik het ook niet...
Jullie moeten elkaar steunen in goede en slechte tijden...

Dus je man is verkeerd omdat hij kort is en niet breed..
Omg ik zou veel willen zeggen nu maar ik geraak niet uit mn woorden door jnoen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19