Bekijk volle/desktop versie : Ik was heerlijk aan het genieten van mijn middag dutje



Pagina's : [1] 2 3 4

25-11-2010, 11:50
Toen ik ineens wakker werd door geschreeuw van mijn marokkaanse collega. Ze was met haar man aan het praten en blijkbaar wilde haar man vandaag met vrienden vanavond wat leuks doen en vroeg hij toestemming aan zijn vrouw.

Alleen had hij zijn vrouw beloofd om met de kinderen mee te gaan naar harry potter en nu wilde hij dus dat zijn vrouw mee ging. En nu zijn ze ruzie aan het maken :j

Waarom moeten marokkaanse meiden altijd schreeuwen aan de telefoon.

25-11-2010, 11:54


Harry potter

25-11-2010, 11:54
en alweeeeeer de marokkaanse meiden....verzin es iets nieuws.

25-11-2010, 11:56
En terecht ook. Hij heeft de kids belooft, en dan gaat hij afspraken maken met z'n vrienden. Hallo, morgen ook een dag?

25-11-2010, 12:16


Hij kon toch zelf inzien dat hij dan om gezeur vraagt.

25-11-2010, 12:20
Waar dut jij dan ??

25-11-2010, 12:26
Genieten van zijn middagdutje op zijn werk, echt apart.

25-11-2010, 12:28
Pffff

25-11-2010, 12:32
Vrienden boven je kinderen?! Wat een debiel.

25-11-2010, 18:49

Citaat door smietie:
Waar dut jij dan ??


we hebben zo'n lounche bank voor gasten die staat nu op zo'n kamer en we doen om beurten slapen als de chef er niet is


Citaat door Iezjen_Dorro:
Genieten van zijn middagdutje op zijn werk, echt apart.

'
ewa mensen die hard werken moeten ook rusten toch? ik werk in de tijd van de baas, ewa dan geniet ik ook van me middagdutje in de tijd van de baas

25-11-2010, 18:59

Citaat door lalaino:
en alweeeeeer de marokkaanse meiden....verzin es iets nieuws.


nou als je goed leest gaat het om 1 meid?


Citaat door Sniwla:
En terecht ook. Hij heeft de kids belooft, en dan gaat hij afspraken maken met z'n vrienden. Hallo, morgen ook een dag?


hallo ik geef je gelijk hoor


Citaat door Misz_Eendje:
Hij kon toch zelf inzien dat hij dan om gezeur vraagt.


ja die zag je aankomen hahaha


Citaat door Tahrifest_Lady:


wat is er zo grappig


Citaat door mvrtje-me:
Pffff


nog harder puffen dan komt de baby eruit

25-11-2010, 19:01

Citaat door Amina88:
Harry potter


hij is best goed hoorde ik


Citaat door _______:
Vrienden boven je kinderen?! Wat een debiel.


ja, wie neemt zijn kinderen nu mee naar harry potter

25-11-2010, 19:06



Citaat door Trabagho:
ja die zag je aankomen hahaha


Vraag mij af of het eten vandaag zal smaken bij hem thuis , sommige vrouwen hebben wel van die streken om je op een andere manier terug te pakken, om de man uit te lokken zodat ze weer kan zeuren. Hopelijk is die dan slim genoeg om niet in haar val te trappen.

25-11-2010, 19:32

Citaat door Misz_Eendje:
Vraag mij af of het eten vandaag zal smaken bij hem thuis , sommige vrouwen hebben wel van die streken om je op een andere manier terug te pakken, om de man uit te lokken zodat ze weer kan zeuren. Hopelijk is die dan slim genoeg om niet in haar val te trappen.


ze vertelde mij dat als hij niet met de kinderen naar de flim gaat, hij op de bank mag slapen en de komende weken geen eten krijgt inderdaad

25-11-2010, 19:35

Citaat door Trabagho:
Toen ik ineens wakker werd door geschreeuw van mijn marokkaanse collega. Ze was met haar man aan het praten en blijkbaar wilde haar man vandaag met vrienden vanavond wat leuks doen en vroeg hij toestemming aan zijn vrouw.

Alleen had hij zijn vrouw beloofd om met de kinderen mee te gaan naar harry potter en nu wilde hij dus dat zijn vrouw mee ging. En nu zijn ze ruzie aan het maken :j

Waarom moeten marokkaanse meiden altijd schreeuwen aan de telefoon.

Ik vind persoonlijk dat een vrouw inderdaad niet moet schreeuwen rustig moet gaan praten en ook prive.
Ten tweede vind ik het wel goed dat haar man laat weten dat hij weg gaaat vanavond.
Maar ikv ind zelf dat hij haar niet met de kinderen na de bios moet laten want het is avond en ik vind dat vrouw niet zo laat in de bios moet zijn met haar kinderen zonder de bijzijn van haar man.

Pagina's : [1] 2 3 4