Bekijk volle/desktop versie : Zwangeren kom eens!!



25-11-2010, 11:41
Salam dames,

Waar hebben jullie een leuke jas gescoord? Ik kan maar niks vinden. Wel op internet dus online kopen maar dat heb ik liever niet. Het liefst wil ik een jas met A-lijn. DUs wie o wie kan me helpen.

Sjokran

25-11-2010, 12:02


ik ben er ook op zoek naar.Draag momenteel nog steeds mijn zomerjas maar het is zoo koud en aangezien mijn buikje nu aan het groeien is ik wil er ook niet teveel aan uitgeven.

25-11-2010, 12:04
succes dames!

was er vorige jaar ook lang naar opzoek en toen had ik een hele leuke bij h&m gekocht maar die hebben ze niet meer... succes en allah ikemel belgier insha allah

25-11-2010, 20:44
bedankt voor jullie reactie.

Kom op meiden help ons ff de winter warm door te komen!!!!

25-11-2010, 20:47


ik loop in een jas van mijn zusje die is steviger als ik. Echt zo'n heerlijke jas waar je jezelf in kwij kunt raken hahaha....en hij ziet er nog leuk uit ook... was van de vero moda... ik heb zelf ook niets in de winkel gezien...maar ik zou er ook niet teveel geld aan uitgeven.

25-11-2010, 21:37
Ohhh het is zo moeilijk om wat te vinden gewoon Ik ben nogal aangekomen en ben nog niet eens zo ver in mn zwangerschap. Heb echt overal gekeken en niks leuks kunnen vinden en oh ja alles is zo getailleerd terwijl je met een dikke buik toch wel de ruimte van de borst nodg heb

kom op dames Help ns ff