Bekijk volle/desktop versie : Badr Hari: Als gigant terugkeren



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

25-11-2010, 11:21
Badr Hari: Als gigant terugkeren[/SIZE]

Van onze Telesportredactie
[SIZE="1"]AMSTERDAM - Badr Hari is nog maar enkele dagen op vrije voeten - na bijna een maand als verdachte in een mishandelingszaak vast te hebben gezeten - of hij heeft al een aanbieding om naar de K-1 World Grand Prix Final af te reizen. Hari bedankte netjes voor de eer, want hij is naar eigen zeggen nog niet klaar voor rentree.



Badr Hari




"Ik wil als gigant en niet op halve kracht terugkeren in de ring. Daarom richt ik me helemaal op een comeback in 2011”, liet Hari via zijn manager Simon Rutz weten. Hari’s laatste partij dateert van een half jaar geleden, toen hij in de Amsterdam ArenA werd gediskwalificeerd vanwege een ongeoorloofde trap aan het adres van zijn tegenstander Hesdy Gerges. Daarna besloot Hari er voor onbepaalde tijd tussenuit te gaan. "In mijn laatste wedstrijd heb ik een fout gemaakt. De tijd van overdenking is nog niet voorbij.”


http://www.telegraaf.nl/telesport/8317121/__Badr_Hari__Als_gigant_terugkeren__.html?p=8,2

25-11-2010, 11:26


mohiem ze hebben hem znoen gegeven in die 4 muren nu gaat ie shi bomba zetten in de ring

25-11-2010, 12:25
Criminele mafketel!

25-11-2010, 12:54
Waar blijven de kamervragen van de PVV?

hahah

25-11-2010, 12:55



Citaat door Wodan:
Criminele mafketel!



hoe weet je dat ? dat hij crimineel is

25-11-2010, 12:58
mr Wodan ga voor hem gezicht zeggen dat ie crimineel is dan verbouwd hij jou idioot dat je bent oordelen over mensen terwijl je er niks van af weet hypocriet !

25-11-2010, 13:00
Ben benieuwd hij heeft het inzich de grootste te worden en te zijn.
Verder zie ik Overeem en Bonjasky nog steeds als na Badr de twee grootste kanshebbers om de K-1 te domineren.

En denk dat Overeem dit jaar het kampioenschap binnenhaalt,
niemand is op dit moment opgewassen tegen hem.

25-11-2010, 13:10

Citaat door munt-thee:
hoe weet je dat ? dat hij crimineel is


Nou, hierom


Citaat door atlaslions:
mr Wodan ga voor hem gezicht zeggen dat ie crimineel is dan verbouwd hij jou idioot dat je bent oordelen over mensen terwijl je er niks van af weet hypocriet !


Dit heeft dus al diverse keren het nieuws gehaald. De reactie van afwaslions tekent de mentaliteit van deze crimineel en zijn fans

25-11-2010, 13:11

Citaat door atlaslions:
mr Wodan ga voor hem gezicht zeggen dat ie crimineel is dan verbouwd hij jou idioot dat je bent
Dat maakt hem dan per instant een crimineel


Citaat door atlaslions:

oordelen over mensen terwijl je er niks van af weet hypocriet !


Hypocriet? Wat is er hypocriet aan die opmerking?

25-11-2010, 13:18

Citaat door GloriousBastard:
Ben benieuwd hij heeft het inzich de grootste te worden en te zijn.
Verder zie ik Overeem en Bonjasky nog steeds als na Badr de twee grootste kanshebbers om de K-1 te domineren.

En denk dat Overeem dit jaar het kampioenschap binnenhaalt,
niemand is op dit moment opgewassen tegen hem.



bonjansky is gestopt. enige kanshebbers zijn badr en schilt (als zijn linker het nog goed doet)

25-11-2010, 13:20

Citaat door atlaslions:
mr Wodan ga voor hem gezicht zeggen dat ie crimineel is dan verbouwd hij jou idioot dat je bent oordelen over mensen terwijl je er niks van af weet hypocriet !

crimineel dus... domme sukkel

25-11-2010, 13:21

Citaat door rooz:
crimineel dus... domme sukkel


25-11-2010, 13:23


Hij is niet berecht voor een crimineel feit, en om die reden mag je hem niet als crimineel bestempelen. Hoogstwaarschijnlijk zijn je reacties eerder vol van jaloezie en afgunst, dan dat jij tracht de waarheid te spreken.

25-11-2010, 13:23

Citaat door Camulet:
bonjansky is gestopt. enige kanshebbers zijn badr en schilt (als zijn linker het nog goed doet)

Jammer,
Badr doet niet mee dit jaar.

25-11-2010, 13:26

Citaat door Khalacticos:
Hij is niet berecht voor een crimineel feit, en om die reden mag je hem niet als crimineel bestempelen. Hoogstwaarschijnlijk zijn je reacties eerder vol van jaloezie en afgunst, dan dat jij tracht de waarheid te spreken.


Z'n zaak is nog niet voor de rechter geweest...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8