Bekijk volle/desktop versie : Raad



Pagina's : [1] 2

25-11-2010, 10:44
Help me even!!

Ik kan geen mens vertrouwen vooral de dames niet, hoe komt dat wil graag iemand vertrouwen zonder die shitan tnawies te krijgen.

25-11-2010, 10:50


Ik ben ook zo en ik heb er geen last van. Je moet op je hoede blijven want juist wanneer je het niet verwacht

25-11-2010, 10:56

Citaat door Karimavir:
Ik ben ook zo en ik heb er geen last van. Je moet op je hoede blijven want juist wanneer je het niet verwacht


leg uit!! k maak me druk om wnr k ga trouwen k wil graag me vrouw vertrouwen. en zo gaat dat niet.

25-11-2010, 11:00

Citaat door berkani-baas:
leg uit!! k maak me druk om wnr k ga trouwen k wil graag me vrouw vertrouwen. en zo gaat dat niet.



Maak je nier druk.

Als je gaat trouwen dan weet je precies met wie je trouwt juist omdat je niet zomaar alles vertrouwd.

Achterdochtig zijn is echt goed.. heeft me een hoop ellende bespaard

25-11-2010, 11:00


hier uitloggen en nooit meer terug komen

25-11-2010, 11:02
Iemand vertrouwen moet je sowieso niet doen..
Zelfs je beste maatje kan je hard naaien.
En vertrouwen bouw je met de tijd op, komt niet zomaar.. Daar moet je iemand door en door goed voor kennen! (zelfs dan zou ik op mijn hoede blijven )

25-11-2010, 11:03

Citaat door Excentriek-:
Iemand vertrouwen moet je sowieso niet doen..
Zelfs je beste maatje kan je hard naaien.
En vertrouwen bouw je met de tijd op, komt niet zomaar.. Daar moet je iemand door en door goed voor kennen! (zelfs dan zou ik op mijn hoede blijven )


thnx

25-11-2010, 11:04

Citaat door mohand_serieus:
hier uitloggen en nooit meer terug komen


en nu de grap??

25-11-2010, 11:04

Citaat door berkani-baas:
thnx




25-11-2010, 11:05

Citaat door Karimavir:
Maak je nier druk.

Als je gaat trouwen dan weet je precies met wie je trouwt juist omdat je niet zomaar alles vertrouwd.

Achterdochtig zijn is echt goed.. heeft me een hoop ellende bespaard


ben heel achterdochtig, maar is goed thnx voor je advies.

25-11-2010, 11:06

Citaat door Excentriek-:

jij praat zeker uit ervaring.

25-11-2010, 11:13

Citaat door berkani-baas:
jij praat zeker uit ervaring.



O.a. Ben nog jong, heb niet zozeer ervaring opgebouwd. Maar heb wel veel dingen gezien en meegemaakt in mijn omgeving. De mensen die ik vertrouw zijn zeker op 1 hand te tellen.
Ik begrijp dat als je wilt trouwen je, je echtgenoot blindelings wilt vertrouwen. Maar kijk om je heen in wat voor een wereld wij leven. Verraad, bedriegen etc. zijn de normaalste zaak van de wereld geworden. Je trouwt uiteraard met de intentie om elkaar voor eeuwig trouw te blijven.
Grow upp!! Tegenwoordig kan je beter bang zijn voor je naasten dan voor onbekenden.
Had ik even een vraagje, Wat versta jij onder vertrouwen? Waarin wil jij je pontentiële huwelijkskandidaat in kunnen vertrouwen? Je geld? Het trouw blijven aan jou? .....

25-11-2010, 11:20



Citaat door Excentriek-:
O.a. Ben nog jong, heb niet zozeer ervaring opgebouwd. Maar heb wel veel dingen gezien en meegemaakt in mijn omgeving. De mensen die ik vertrouw zijn zeker op 1 hand te tellen.
Ik begrijp dat als je wilt trouwen je, je echtgenoot blindelings wilt vertrouwen. Maar kijk om je heen in wat voor een wereld wij leven. Verraad, bedriegen etc. zijn de normaalste zaak van de wereld geworden. Je trouwt uiteraard met de intentie om elkaar voor eeuwig trouw te blijven.
Grow upp!! Tegenwoordig kan je beter bang zijn voor je naasten dan voor onbekenden.
Had ik even een vraagje, Wat versta jij onder vertrouwen? Waarin wil jij je pontentiële huwelijkskandidaat in kunnen vertrouwen? Je geld? Het trouw blijven aan jou? .....


Vertrouwen bij mij is blindelings de juiste intentie hebben met je mede en andersom ook, geld, trouw zijn en alle andere dingen moeten van zelf sprekend zijn.
als je iemand gaat vertrouwen alleen in geld zaken dan klopt er iets niet vooral in een binding.
Ik hoop dat ik mijn vrouw kan geven wat ze maar wil in alle vormen, hoop dat vertrouwen daar een groot deel van word, maar inscha allah ook andersom. en jij??

25-11-2010, 11:20
Heb vertrouwen in allah swt .
Trouw een vrouw die voldoet aan de eisen van de koraan
onthoud geen enkelle vrouw of man is perfect

25-11-2010, 11:27

Citaat door Gorilla:
Heb vertrouwen in allah swt .
Trouw een vrouw die voldoet aan de eisen van de koraan
onthoud geen enkelle vrouw of man is perfect


kort maar krachtige raad.

Pagina's : [1] 2