Bekijk volle/desktop versie : weet je wat ik niet snap?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-11-2010, 20:55
dat meiden die trouwen ineens veranderen in anti-vriendinnen en helemaal niet meer spontaan zijn als daarvoor en letten op elk woordje die ze zeggen, want tsja ze zijn inmiddels getrouwd.

Begrijp ook niet dat ook sommige getrouwde vrouwen ervoor kiezen om dan wel een paar vriendinnen te nemen, maar alleen als die getrouwd zijn.

Is dit dan een verbod die haar man haar oplegt? of wat is het dan eigelijk

24-11-2010, 20:56


Heeft niet altijd met de man te maken. Vele vergeten hun vriendinnen gewoon omdat ze nu hun "mannetje" hebben. Ben blij dat ik nooit zo ben geweest en insha Allaah ook nooit zo zal worden. Wees gewoon jezelf.

24-11-2010, 20:57
Hahah ewa ja wij marokkanen doen vreemde dingen zodra de man aan de haak geslagen is de rest doet er blijkbaar niet meer toe. Hun leven en zuurstof is hun man best triest eigenlijk

Denk dat ze bang zijn hun man te verliezen ofzo

24-11-2010, 20:58

Citaat door Amal.BintMfadel:
Heeft niet altijd met de man te maken. Vele vergeten hun vriendinnen gewoon omdat ze nu hun "mannetje" hebben. Ben blij dat ik nooit zo ben geweest en insha Allaah ook nooit zo zal worden. Wees gewoon jezelf.


Citaat door _Lovely_:
Hahah ewa ja wij marokkanen doen vreemde dingen zodra de man aan de haak geslagen is de rest doet er blijkbaar niet meer toe. Hun leven en zuurstof is hun man best triest eigenlijk

Denk dat ze bang zijn hun man te verliezen ofzo

Nou ik ken ook een paar vrouwen die geen vriendin mogen hebben van hun man

Dat snap ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. Vind het echt jammer

24-11-2010, 20:59



Citaat door ..Maysoen..:
Heeft vaak niet eens met de man te maken. Maar met de persoon zelf ze voelen zich blijkbaar ineens hoger als andere (niet-getrouwde).

in welk opzicht zijn zitten ze dan 'hoger'

24-11-2010, 20:59

Citaat door verhaalmaakster:
Nou ik ken ook een paar vrouwen die geen vriendin mogen hebben van hun man

Dat snap ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. Vind het echt jammer



Tsjaa het feit dat je een man huwt die dat soort eisen van je stelt zegt meer over jezelf ls vrouw.

Triest en ondertussen hebben die mannen vrienden overal en nergens wat een onzin!

24-11-2010, 21:00

Citaat door ..Maysoen..:
Heeft vaak niet eens met de man te maken. Maar met de persoon zelf ze voelen zich blijkbaar ineens hoger als andere (niet-getrouwde).


Dit klopt als een bus getrouwd zijn is een soort status geworden, ben ik effe blij dat ik hmdl dat nooit had. En zal dat ook nooit hebben.

24-11-2010, 21:01
Wat mij ook opvalt (gezien ik toch geirriteerd ben vandaag) is dat vele ook zichzelf steeds willen bewijzen aan de wereld dat ze zo gelukkig zijn. Msn naam veranderd om de 2 minuten met "i love my hoebi/mannetje/spierbundeltje en nog meer van dat soort bijnamen"

24-11-2010, 21:01

Citaat door _Lovely_:
Tsjaa het feit dat je een man huwt die dat soort eisen van je stelt zegt meer over jezelf ls vrouw.

Triest en ondertussen hebben die mannen vrienden overal en nergens wat een onzin!

Pfff echt jammer dat ze hun leven laten bepalen door een man.

24-11-2010, 21:02
Ik heb liever geen vriendinnen die getrouwd zijn of zelfs een vriend hebben. heel irritant.
Het is namelijk niet meer IK, maar meer Mijn man dit/Mijn vriend dit.

24-11-2010, 21:03

Citaat door Amal.BintMfadel:
Wat mij ook opvalt (gezien ik toch geirriteerd ben vandaag) is dat vele ook zichzelf steeds willen bewijzen aan de wereld dat ze zo gelukkig zijn. Msn naam veranderd om de 2 minuten met "i love my hoebi/mannetje/spierbundeltje en nog meer van dat soort bijnamen"

ik heb vandaag ook irritaties, want sommige vrouwen kan ik niet begrijpen. wil ze helpen en doordringen met belangrijke info, maar kom er maar nie door.

iedere 2min. is indd. een beetje te veel van het goede.

24-11-2010, 21:04

Citaat door Amal.BintMfadel:
Wat mij ook opvalt (gezien ik toch geirriteerd ben vandaag) is dat vele ook zichzelf steeds willen bewijzen aan de wereld dat ze zo gelukkig zijn. Msn naam veranderd om de 2 minuten met "i love my hoebi/mannetje/spierbundeltje en nog meer van dat soort bijnamen"




Komt me zeer bekend voor idd, maar ah joh als ze dat nodig achten why not

Citaat door verhaalmaakster:
Pfff echt jammer dat ze hun leven laten bepalen door een man.


Ja maar dat is toch zo goed als algemeen bekend bij ons marokkanen, jammer want wij vrouwen zijn heel waardevol jammer dat de meeste dames dat niet door hebben en alles maar slikken om maar getrouwd te zijn.

24-11-2010, 21:06



Citaat door _Lovely_:


Komt me zeer bekend voor idd, maar ah joh als ze dat nodig achten why not


Ze moeten het inderdaad zelf weten maar ben wel blij dat ik alhamdulillaah niet zo ben.

24-11-2010, 21:08

Citaat door Amal.BintMfadel:
Ze moeten het inderdaad zelf weten maar ben wel blij dat ik alhamdulillaah niet zo ben.



Dat had ik ook nooit subhanallah gee behoefte aan waarom zou ik? Als ik gelukkig ben prima dan ben ik dat moet de hele wereld dat dan weten.

24-11-2010, 21:14
Ik heb vriendin die ieder keer als ze nieuwe vriendje had mij weinig aandacht gaf, nu is ze verloofd en kent ze me helemaal niet meer. Echt ons contact komt alleen nu vanmij kant.


En als ik met haar ben gaat het heel de tijd om Mo zus, Mo zo.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6