Bekijk volle/desktop versie : SpANJE!!! hOE ZIT DAT ALS JE DAAR OPGEPAKT WORDT???



23-11-2010, 19:00
Voor Iedereen Die Wat Weet Of Ervaring Heeft Met Arrestaties In Spanje, Graag Melden..

Ik Wil Graag Weten Hoe Zit Het Wanneer Je Opgepakt Bent Daar En Of Je Mag Bellen Naar Iemand?? Of Duurt Dat Meestal Even Voor Dat Je Mag Bellen En Contact Hebben Met De Buitenwereld???

Iedereen Die Wat Weet Laat Me Weten

23-11-2010, 19:05


Ey Vriend Vraag Hier Om Serieuze Reacties

23-11-2010, 19:11

Citaat door searching_22:
Voor Iedereen Die Wat Weet Of Ervaring Heeft Met Arrestaties In Spanje, Graag Melden..

Ik Wil Graag Weten Hoe Zit Het Wanneer Je Opgepakt Bent Daar En Of Je Mag Bellen Naar Iemand?? Of Duurt Dat Meestal Even Voor Dat Je Mag Bellen En Contact Hebben Met De Buitenwereld???

Iedereen Die Wat Weet Laat Me Weten



Waarom begint u elk woord met een HOOFDLETTER
U denkt dat het dan beter wordt gelezen


Een Marokkaan, die in een Spaanse cel zit, mag NIET naar Nederland of een ander land bellen bellen...........

23-11-2010, 19:15
hoe bedoel je triest : ) ik stel een vraag en graag daar antw op geven en niet of ik de vraag met hoofdletters of kleine letters heb geschreven

dank jullie wel!

iemand die wat nuttige info heeft voor me??

23-11-2010, 19:38


ewa iemand?

24-11-2010, 00:36

Citaat door searching_22:
ewa iemand?



De gevangenissen zijn daar beter dan welk land ook in europa.
Ze tellen dag en nacht als 2 dagen. De straf die j emoet uitzitten verloopt dan sneller.

Verder hebben de gedetineerden daar alle rechten die ze in de gevangenissen van europa ook hebben, met uitzondering van België. Dat is een tweede Marokko geworden.

Dus degene die in Spanje vastzit heeft ook recht op een pro-deo advocaat en mag bellen en krijgt ook gewoon eten etc.

Als je op het politiebureau opgesloten zit, heb je het zwaar te verduren. Je krijgt dan veel te maken met discriminatie en racisme. De Spanjaarden mogen de Marokkanen niet zo graag.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

24-11-2010, 13:36
Je mag niet naar het buitenland bellen. Denk je nou echt dat die gevangenissen daar net zoals de hotels hier zijn?