Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Knoflook&Olijfolie voor voller, gezonder en mooier haar?!



Pagina's : [1] 2

23-11-2010, 15:42
Wie heeft dit weleens uitgeprobeert en zag daadwerkelijk resultaat..wil het een keer proberen..

Volgens mij gaat het wel enorm stinken

23-11-2010, 15:52


Je moet wel geduld hebben en het is echt niet snel voller, gezonder en mooier.

Trouwens, je haar pakt de olie en voedingstoffen niet als je haar vol zit met siliconen.

23-11-2010, 15:57
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. In dit geval stank!

Lijkt me erg smerig!

23-11-2010, 15:59
Ieuwl niet aan beginnen! Als je je haren gewoon lang en gezond wil hebben is de enigste optie 'geduld'. Je moet wel natuurlijk je haren niet verpesten met allerlei rotzooi.

23-11-2010, 16:01



Citaat door MissVerstand.:
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. In dit geval stank!



i know

als het ook echt resultaat levert dan heb ik het er wel voor over gewoon een goede shampoo gebruiken met een lekker geurtje en weg is knoflook.... (hoop ik)

23-11-2010, 16:06

Citaat door Madame-Moiselle:
i know

als het ook echt resultaat levert dan heb ik het er wel voor over gewoon een goede shampoo gebruiken met een lekker geurtje en weg is knoflook.... (hoop ik)

Geloof me de stank is ondraaglijk... de geur blijf je nog steeds ruiken & dat 2 dagen lang. Kan ook dat ik iets verkeerds had gedaan.. maar was met iets anders.. olijfolie en nog wat (kan me niet meer herinneren wat, was een tijd terug). Maar echt nooit meer gedaan, zag wel dat mijn haar er wat glanzender van werd, maar de stank weer moeten doorstaan. Never, ever ever, heb mijn lesje geleerd!

23-11-2010, 16:38

Citaat door Fabolousbitch-:
Ieuwl niet aan beginnen! Als je je haren gewoon lang en gezond wil hebben is de enigste optie 'geduld'. Je moet wel natuurlijk je haren niet verpesten met allerlei rotzooi.

Natuurlijke producten verpesten je haren niet.

23-11-2010, 17:00

Citaat door Experience:
Natuurlijke producten verpesten je haren niet.


Ik zeg ook rotzooi. Daar vallen natuurlijke producten niet onder hè.

23-11-2010, 17:10

Citaat door Fabolousbitch-:
Ik zeg ook rotzooi. Daar vallen natuurlijke producten niet onder hè.



23-11-2010, 17:16
ik doe het nu al een tijdje en merk wel dat mn haar veel gezonder en dikker is
ik plet een teentje look en meng dat met een beetje olijfolie en een klein beetje citroen
dat doe ik dan in mn haar en laat het een half uur rusten en daarna goe wassen
zorg wel dat je de look goed perst, dat er geen brokjes meer inzitte,want als die in je haar blijven zitte, stinkt het idd wel
anders heb ik niet veel last van de stank,na het wassen is de stank weg
je moet het smeersel goed op je hoofdhuid smeren en niet op het haar zelf,tenzij de puntjes
ik ben er in ieder geval al mee geholpen en blijf het 1 keer per week doen :-)

23-11-2010, 17:42
ik kom hier nog op terug!!

23-11-2010, 18:52
Stop!!!!!!!!!!!

Doe het niet ahhahaha! Ik heb het gedaan.. ben echt radeloos met mijn haar... maar het stonk zo erg.... ahhaha me broer kwam me kamer binnen en rende gelijk weg ahahah!
En ja bij mij stonk het ook elke keer als ik het ging wassen....En geloof mij waste het iets van 5 keer met een lekkere shampoo....(per douchebeurt)

Ik hou het bij een maskertje met olijfolie....

23-11-2010, 19:38


Mwuhahaah Layla, mij broer = er ook zo eentje. Hij zegt meteen: Wat doe jij nou?? Hhahahahahhah

23-11-2010, 19:56
Hahahahaha ik heb mij echt rot gelachen om sommige reacties van jullie Ik ga denk ik eerst ff olijfolie uitproberen hoe dat uitpakt elke weekend ermee in smeren.. als dat goed werkt dan hou ik het daarbij en dan geen knoflook voor moii

smeren jullie alleen je hoofdhuid in met olijfolie of ook je hele haren?

23-11-2010, 19:59

Citaat door essie504:
Ik doe het ook!! Zoiezo 1 keer per week maar dan alleen olijfolie... Laat ik 2 dagen ongeveer erin zitten als ik in het weekend lekker binnen blijf.. Daarna wassen en geur is weg! Maar knoflook is sterker ja maar, is meer geschikt voor kale plekken op je hoofd. Maar voor voller en gezonder en langer haar heb je voldoende aan 1 keer per week je haar insmeren met echt marokaanse olijfolie..

mashallah helpt!!



Aah oke sokran meid!

laat jij die olijfolie er 2 dagen inzitten?? haha is 3 uurtjes niet genoeg

maar het werkt dus ik ga denk ik ook beginnen daarmee

Pagina's : [1] 2