Bekijk volle/desktop versie : Waarom gebeurt mij dat altijd??



23-11-2010, 14:40
Ik ben echt een kluns! Ik fietste net met collega's naar de stad. We zouden met z'n vieren lunchen. Mijn collega fietste naast me. Nou ik dacht dat zij rechtdoor ging, maar ze sloeg linksaf. En ik dus wilde rechtdoor. We botste en ik ben gevallen..
Gelukkig niet op mijn buik aangezien ik zwanger ben. Ik deed mijn handen ervoor. Nu heb ik een blauwe plek en blauwe plekken op mijn benen..
Ik heb wel nu een hele gevoelige buik..

Echt ik ben echt een kluns

23-11-2010, 14:54


Hoelang ben je zwanger? Ik zou t laten checken door een arts.

23-11-2010, 14:55
wat erg! kijk uit meid,p.s heb jij nog meer kindjes? het staat me namelijk bij dat toen ik zwanger was ik ooit samen met een vlinder heb geschreven bij een topic was jij dat?

23-11-2010, 15:11

Citaat door lunna:
wat erg! kijk uit meid,p.s heb jij nog meer kindjes? het staat me namelijk bij dat toen ik zwanger was ik ooit samen met een vlinder heb geschreven bij een topic was jij dat?


Ik heb idd een dochtertje. Ze is 3 jaar? Hoe oud is jouw kind?

Snoepiet: Ik ben 18 weken zwanger. Ik ben volgens mij niet gevallen op mijn buik. Heb mijn handen voorgedaan. Mijn benen zijn wel echt helemaal blauw en heb een blauwe plek op mijn gezicht. Alleen mijn buik is nu wel heel gevoelig geworden. Ik hoef dan toch niet naar de arts? Je hebt elweswes bij me gedaan!

23-11-2010, 15:15



Citaat door Vlinder07:
Ik heb idd een dochtertje. Ze is 3 jaar? Hoe oud is jouw kind?

Snoepiet: Ik ben 18 weken zwanger. Ik ben volgens mij niet gevallen op mijn buik. Heb mijn handen voorgedaan. Mijn benen zijn wel echt helemaal blauw en heb een blauwe plek op mijn gezicht. Alleen mijn buik is nu wel heel gevoelig geworden. Ik hoef dan toch niet naar de arts? Je hebt elweswes bij me gedaan!


mijn zoontje is net 3jaar geworden ik denk dat jij dat inderdaad was kijk je hoekje

23-11-2010, 15:20

Citaat door lunna:
mijn zoontje is net 3jaar geworden ik denk dat jij dat inderdaad was kijk je hoekje


Yep ik weet weer wie je bent! Hoe is het? Enne al meerder kindjes inmiddels gekregen?

23-11-2010, 15:23
hmdl is er niks aan de hand meid..
miss volgende x even vragen of ze rechtdoor gaat of tog links/rechtsaf gaat
inscha'allah gebbeurd het niet nog es!!

23-11-2010, 15:23

Citaat door Vlinder07:
Ik heb idd een dochtertje. Ze is 3 jaar? Hoe oud is jouw kind?

Snoepiet: Ik ben 18 weken zwanger. Ik ben volgens mij niet gevallen op mijn buik. Heb mijn handen voorgedaan. Mijn benen zijn wel echt helemaal blauw en heb een blauwe plek op mijn gezicht. Alleen mijn buik is nu wel heel gevoelig geworden. Ik hoef dan toch niet naar de arts? Je hebt elweswes bij me gedaan!

Nee, schat. Maar wil je geen zekerheid hebben dat alles goed is met je kindje?

23-11-2010, 15:27

Citaat door Experience:
Nee, schat. Maar wil je geen zekerheid hebben dat alles goed is met je kindje?


Tuurlijk! Alleen omdat ik niet op mijn buik ben gevallen, denk ik dat de baby binnen niks heeft gemerkt..Maar misschien moet ik idd toch gewoon naar de HAP gaan straks. Ik ben aan het 'werk', dus duurt even voordat ik thuis ben..

Nu ben ik met jou aan het typen en voelde hem/haar schoppen. Dus denk dat het wel goed zit!

23-11-2010, 15:32
dat zyn dus wildfietsers ; nog gevaarlyker dan een auto

23-11-2010, 15:36

Citaat door StreetChic:
dat zyn dus wildfietsers ; nog gevaarlyker dan een auto


Ik fietst nooit, aangezien ik altijd met de auto reed. Iwa we wilde dus lekker eten in het centrum en leende dus een fiets van het bedrijf. En je weet nederlanders en fietsen. Zij fietsen echt hard. Ik kon hun moeilijk bijhouden net Dus die botsing was ook redelijk hard!

23-11-2010, 15:57

Citaat door Vlinder07:
Tuurlijk! Alleen omdat ik niet op mijn buik ben gevallen, denk ik dat de baby binnen niks heeft gemerkt..Maar misschien moet ik idd toch gewoon naar de HAP gaan straks. Ik ben aan het 'werk', dus duurt even voordat ik thuis ben..

Nu ben ik met jou aan het typen en voelde hem/haar schoppen. Dus denk dat het wel goed zit!

Ik hoop het. Het kan nooit kwaad om even alles te laten nachecken. Alles voor de zekerheid, zo ben ik weer wel..

23-11-2010, 16:02



Citaat door Experience:
Ik hoop het. Het kan nooit kwaad om even alles te laten nachecken. Alles voor de zekerheid, zo ben ik weer wel..


Als mijn man dit hoort, brengt hij me nu persoonlijk naar de arts! Die is zo iemand die alles voor de zekerheid wil weten..Maar je hebt gelijk. Soukran

23-11-2010, 16:20

Citaat door Vlinder07:
Yep ik weet weer wie je bent! Hoe is het? Enne al meerder kindjes inmiddels gekregen?

Nope heb al een zoon van 5jaar en dus deze van 3jaar

23-11-2010, 16:40

Citaat door lunna:
Nope heb al een zoon van 5jaar en dus deze van 3jaar


Ik typde de vraag en bedacht me dat jij al een kind had. Tbakarlah!