Bekijk volle/desktop versie : Liefde en houden is maar een werkwoord



22-11-2010, 22:30
In een huwelijk moet je er non stop voor werken. Niet dat je getrouwd bent dat je niets meer moet doen. Ah hij/zij houdt van mij das genoeg. Nee, das nie genoeg.


Zijn jullie ermee eens of nee?

22-11-2010, 22:32


liefde laat je zien met daden en niet met woorden..

22-11-2010, 22:38

Citaat door MAGRIBIIII:
liefde laat je zien met daden en niet met woorden..

Klopt!

Waarom trappen de meeste daar dan in, "ik hou van je", "wij met zen 2 voor atijd?"

22-11-2010, 22:44

Citaat door justmimz:
Klopt!

Waarom trappen de meeste daar dan in, "ik hou van je", "wij met zen 2 voor atijd?"


in een relatie is het meestal zo dat diegene verblind is door de liefde voor zijn geliefde en juist dat soort dingen wil horen. Vraag me niet waarom..

In een huwelijk is het om van de rechten en plichten weg te lopen en haar/hem koest te houden met die woorden..

22-11-2010, 22:48



Citaat door MAGRIBIIII:
in een relatie is het meestal zo dat diegene verblind is door de liefde voor zijn geliefde en juist dat soort dingen wil horen. Vraag me niet waarom..

In een huwelijk is het om van de rechten en plichten weg te lopen en haar/hem koest te houden met die woorden..

Amaai heb hier niets aan toe toevoegen
Je hebt gelijk

Magbribii: Ik ga slapen heb morgen vroeg college. Ik wens u een fijne nachtrust toe subiet(=straks)!

22-11-2010, 22:50

Citaat door justmimz:
Amaai heb hier niets aan toe toevoegen
Je hebt gelijk

Magbribii: Ik ga slapen heb morgen vroeg college. Ik wens u een fijne nachtrust toe subiet(=straks)!


welterustten en je best doen he en niet teveel an hoeb denken

23-11-2010, 13:27

Citaat door MAGRIBIIII:
welterustten en je best doen he en niet teveel an hoeb denken

Mijn god, eerste les uur sliep ik denk ik, maar dan met ogen open


Ik denk niet aan alhoub

23-11-2010, 13:29
Hoe doe ik dit zonder open deuren in te trappen. Want je openingspost spreekt voor zich.