Bekijk volle/desktop versie : Wie kent er een goede advocaat in Rdam voor een echtscheiding?



22-11-2010, 21:41
Salamou aleikoum broeders en zuster.

Ik wil een scheiding opstarten en wil een goede advocaat die niet al te duur is en veel ervaring heeft.

Een goed bemiddelingsbureau is ook welkom.

Wie heeft er goede ervaringen?

Ik hoor graag.

Wa salaam.

22-11-2010, 22:01



Citaat door Eennieuwbegin:
Salamou aleikoum broeders en zuster.

Ik wil een scheiding opstarten en wil een goede advocaat die niet al te duur is en veel ervaring heeft.

Een goed bemiddelingsbureau is ook welkom.

Wie heeft er goede ervaringen?

Ik hoor graag.

Wa salaam.



Misschien is het nog op te lossen broeder, misschien. Heb je echt alles eraan gedaan? Heb je een afkoelperiode ingelast?


Misschien zit je helemaal niet te wachten op mijn bemiddelende woorden walakien besef waar je aan begint en voorkom spijt.

22-11-2010, 22:11

Citaat door Eennieuwbegin:
Salamou aleikoum broeders en zuster.

Ik wil een scheiding opstarten en wil een goede advocaat die niet al te duur is en veel ervaring heeft.

Een goed bemiddelingsbureau is ook welkom.

Wie heeft er goede ervaringen?

Ik hoor graag.

Wa salaam.



wees geduldig ....

22-11-2010, 22:15
Zeker als er kinderen in het spel zijn. Blijf bij je gezin en doe er alles aan om het vreugde in jullie leventje te krijgen.

Achteraf zul je spijt krijgen een scheiding in gaan is heel makelijk maar het proces moeten doorlopen is zeer zwaar zeker als jullie mekaar het leven zuur willen maken. En het resulaat is enkel nog meer haat en ellende.

En die tijd en energie kun je beter stoppen in je gezin nu het nog kan.

22-11-2010, 22:21



Citaat door abrid_inoe_thwa:
Zeker als er kinderen in het spel zijn. Blijf bij je gezin en doe er alles aan om het vreugde in jullie leventje te krijgen.

Achteraf zul je spijt krijgen een scheiding in gaan is heel makelijk maar het proces moeten doorlopen is zeer zwaar zeker als jullie mekaar het leven zuur willen maken. En het resulaat is enkel nog meer haat en ellende.

En die tijd en energie kun je beter stoppen in je gezin nu het nog kan.



ben je zelf gescheiden .., hoelang is het geduurt bij jou

22-11-2010, 22:27

Citaat door labello:
ben je zelf gescheiden .., hoelang is het geduurt bij jou


Er zijn gelukkig geen kinderen is het spel gelukkig. We zijn een kleine 2 jaar met elkaar getrouwd.

22-11-2010, 22:33

Citaat door helemaalindewar:
Misschien is het nog op te lossen broeder, misschien. Heb je echt alles eraan gedaan? Heb je een afkoelperiode ingelast?


Misschien zit je helemaal niet te wachten op mijn bemiddelende woorden walakien besef waar je aan begint en voorkom spijt.



Bedankt voor je medeleven broeder!

Ik weet dat het nu ff slikken is, maar hoop hierna met een vrome moslima te trouwen die haar hart op de juiste plek heeft, godvrezend is en eerlijk is. Mijn huidige vrouw is dat helaas niet. Ik heb destijds helaas gekozen voor een moslima op papier en daar pluk ik nu de vruchten van.

22-11-2010, 22:47

Citaat door Eennieuwbegin:
Salamou aleikoum broeders en zuster.

Ik wil een scheiding opstarten en wil een goede advocaat die niet al te duur is en veel ervaring heeft.

Een goed bemiddelingsbureau is ook welkom.

Wie heeft er goede ervaringen?

Ik hoor graag.

Wa salaam.

Tegenwoordig is het alsof men een projectje opstart.

22-11-2010, 23:00
Tegenwoordig hebben velen het geloof verlaten of verwaarlozen het en trouwen dan met een wannabe Jennifer Lopez of een wannabe Adriana Lima... En dan klagen en zeveren dat ze niet zo islamitisch is.

Weet niet hoe de situatie hier in elkaar zit. Maar voor de meesten geldt het volgende: Wie niet horen wil, moet voelen

23-11-2010, 09:30
Voor hulp & het regelen van de Marokkaanse echtscheiding kun je terecht bij Hulporganisatie TalaQ (http://www.talaq.nl)

23-11-2010, 17:33
Niemand die een advocaat kent in Rdam?