Bekijk volle/desktop versie : traitor Affelay met of zonder playmate naar Spanje?



Pagina's : [1] 2 3

22-11-2010, 19:18
De Spaanse media schrijven blij te zijn, dat voetballer Ibrahim Afellay Playmate Dorien Rose meeneemt naar Barcelona. Maar zij weet van niets...
Dorien wordt met open armen ontvangen in het zuidelijke land, waar ze al zou worden gezien als de 'nieuwe Sylvie van der Vaart'. Leuk, weer een mooie Nederlandse om de voetbaltribunes te sieren.

Het management van Dorien laat weten: "De berichten kloppen niet. Er is geen sprake van een relatie en zij gaat niet naar Spanje verhuizen. Er wordt in de wereldpers zelfs gesuggereerd dat ze verloofd zouden zijn, ook daar is absoluut geen sprake van."

Er is afgelopen zomer een gerucht geweest dat Playmate Dorien en Afellay iets met elkaar hadden, maar dat is niet bevestigd.

22-11-2010, 19:20


Dat zijn gewoon écht roddels hoor

22-11-2010, 19:35

Citaat door cheba_tetouania:
Dat zijn gewoon écht roddels hoor



precies roddels om niks

maar ja waar rook is is vuur

ik geloof namelijk best dat Ibbi haar een paar ketsen heeft gegeven

maar zijn vaste vriendin I don´t think so

22-11-2010, 19:53
voor die schijnheilige dua's die hij slaat, zal hij uiteraard niet gaan bevestigen dat zijn vriendin een playmate is.
journalisten zijn net hyena's, die komen er wel achter want als bekend voetballer heb je geen priveleven meer.

22-11-2010, 20:03


Onzinhoekje is verderop eh zwartmaker

22-11-2010, 20:39

Citaat door Jeblie:
voor die schijnheilige dua's die hij slaat, zal hij uiteraard niet gaan bevestigen dat zijn vriendin een playmate is.
journalisten zijn net hyena's, die komen er wel achter want als bekend voetballer heb je geen priveleven meer.



ik wist niet dat jij in harten van mensen kon kijken om te bepalen dat het schijn is. nou vraag ik me af wat er met jou gebeurt als je dat ziet? krijg je dan woede aanvallen of iets dergelijks?

23-11-2010, 12:55
Hij beweerde tegen mij dat het leugens zijn...
Tja pers he!

23-11-2010, 13:01
Wil mander man als het echt waar is

23-11-2010, 13:20

Citaat door Jeblie:
voor die schijnheilige dua's die hij slaat, zal hij uiteraard niet gaan bevestigen dat zijn vriendin een playmate is.
journalisten zijn net hyena's, die komen er wel achter want als bekend voetballer heb je geen priveleven meer.



En dat zegt een "moslim" die voor joden juicht

23-11-2010, 13:44
Dorien wordt met open armen ontvangen in het zuidelijke land, waar ze al zou worden gezien als de 'nieuwe Sylvie van der Vaart'. Maar volgens het management van Dorien klopt er niets van die mooie Spaanse verhalen.

"De berichten kloppen niet. Er is geen sprake van een relatie en zij gaat niet naar Spanje verhuizen."

23-11-2010, 13:55

Citaat door Lakroela17:
Dorien wordt met open armen ontvangen in het zuidelijke land, waar ze al zou worden gezien als de 'nieuwe Sylvie van der Vaart'. Maar volgens het management van Dorien klopt er niets van die mooie Spaanse verhalen.

"De berichten kloppen niet. Er is geen sprake van een relatie en zij gaat niet naar Spanje verhuizen."



Dat weten al deze internethoertjes alleen ze willen hem alsnog zwartmaken
dus ze zullen doen alsof ze jou bericht nooit hebben gelezen en verder gaan met zwartmaken zoals jeblie hoerenzoon

23-11-2010, 14:06
de media willen graag in dit verhaaltje geloven.......hebben ze weer iets om over te schrijven....Als je geen nieuws hebt moet je het maar crieeeren denken ze!
Nee joh mensen! laat je niet kisten door de media!

23-11-2010, 14:11


Ray Charles- Stand by me.

Goed nummer.

23-11-2010, 15:01
wat een lelijke mokkel zeg Afellay zou zich moeten zich schamen. Ik vraag me echt af wat zijn ouders er van vinden

23-11-2010, 16:46
Pfff noujaa t is gwn een Roddel haha:P

Pagina's : [1] 2 3