Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe laptop aanschaffen



22-11-2010, 14:13
Salamoe 3liekoem,

Gezien mijn laptop (Acer Aspire) recent gecrasht is, wil ik graag een nieuwe kopen. De vorige keer ben ik op de prijs afgegaan, nu wil ik voor de kwaliteit gaan. Kunnen jullie me adviseren welk merk het best is?


Mvg

22-11-2010, 14:45



Citaat door Bent-darr:
Salamoe 3liekoem,

Gezien mijn laptop (Acer Aspire) recent gecrasht is, wil ik graag een nieuwe kopen. De vorige keer ben ik op de prijs afgegaan, nu wil ik voor de kwaliteit gaan. Kunnen jullie me adviseren welk merk het best is?


Mvg
Toshiba en Asus hebben de minste reparaties.
Ook Sony heeft er weinig.



Citaat:
New data from SquareTrade (one of the bigger warranty providers) says Asus and Toshiba have the least hardware malfunctions over 3 years, while one-in-four HP laptops are projected to experience problems.

http://gizmodo.com/5406415/laptop-reliability-study-asus-and-toshiba-come-out-on-top
Asus geeft op zijn notebooks dan ook 2 jaar garantie. Op zijn netbooks maar 1.

22-11-2010, 16:13
Als je het goed wilt doen, sony vaio, of een mooie hp.

22-11-2010, 23:44

Citaat door BaasbovenBaas:
Als je het goed wilt doen, sony vaio, of een mooie hp.


HP en Sony zijn ook mijn favoriete merken onder de laptops. Vind HP zelfs net ietsje beter maar goed design is weer wat sterker bij Sony.

Mocht je voor een HP gaan dan wel voor de Pavilion series of de G-series. De nieuwe G-series oko wel als Biscotti laptop genaamd zijn best wel goed voor de prijs die je er voor betaald.

23-11-2010, 14:33


neem geen hp packard bell dell compaq (compaq/hp-hp/compaq) acer samsung toshiba
neem wel een asus sony mac
neem geen laptop met een amd processor geen intel celeron processor
neem een laptop met een intel pentuim processor een i3 i5 of i7 processor

23-11-2010, 14:37
Heb er eentje van Dell onlangs gekocht, heb zelf een beetje gesurft opt net om te zien wat het best is en ben ongeveer op Dell terechtgekomen. Alleen is mijn lader stuk na 3 maanden.. Raar maar waar, heb m gisteren nog binnengebracht..