Bekijk volle/desktop versie : Bestaat er een competite met zoveel kampioenskandidaten als in de Bundesliga?



21-11-2010, 23:41
Bayern Munchen
Schalke 04
VFB Stuttgart
HSV
Bayer Leverkusen
Werder Bremen
Borussia Dortmund
VFL Wolfsburg
Hoffenheim

Heb er nooit bij stilgestaan dat er zoveel goede clubs zitten in de Bundesliga!
Na de Premier league en de Primera division ongetwijfeld sterkste competitie!

21-11-2010, 23:44


Bayern Munchen mischien
Schalke 04
VFB Stuttgart
HSV zie ik geen kampioen worden
Bayer Leverkusen maakt groot kans
Werder Bremen kansloos
Borussia Dortmund serieus kandidaten
VFL Wolfsburg kansloos
Hoffenheim niet alletijd feest voor hun

21-11-2010, 23:47
Frankrijk ook, al die teams staan dichtbij elkaar.
{ misschien 6/7 teams verschillen 1/2 punten met de 1ste. }

21-11-2010, 23:48
Maar Frankrijk zitten niet zulke sterke teams als in Bundesliga.
En Dienhaagleeft, ik heb het over als de competitie nog niet begonnen is en normaal gesproken qua begroting enzo mee kunnen doen om kampioenschap.

21-11-2010, 23:53


Ik vind zelfs dat Duitsland Spanje voorbij is aan het streven, want in Spanje draait het nu alleen maar om twee clubs en dat is Real en Barca.

21-11-2010, 23:56

Citaat door henry14:
Ik vind zelfs dat Duitsland Spanje voorbij is aan het streven, want in Spanje draait het nu alleen maar om twee clubs en dat is Real en Barca.

Ja buiten Real en Barca om is subtop van Duitsland minimaal gelijkwaardig aan Primera division.

22-11-2010, 00:08

Citaat door henry14:
Ik vind zelfs dat Duitsland Spanje voorbij is aan het streven, want in Spanje draait het nu alleen maar om twee clubs en dat is Real en Barca.


Kom op zeg je kan overdrijven Bayern is gewoon heel erg zwak op dit moment er is niet echt een echte topclub naast bayern in dat land. Een Villareal Athletico of Valencia zou makkelijk kunnen meedraaien in de top van Duitsland.