Bekijk volle/desktop versie : gelijk klaarkomen??

Pagina's : 1 2 [3]

25-09-2004, 20:30
Tot nu toe zijn wij 2 x tegelijkertijd klaargekomen en geloof me het was een "mooi moment"
Gebeurt niet altijd, het moet je maar overkomen op dat moment....

25-09-2004, 20:32

Citaat door Rabat1:
Een vraagje (misschien dom, maar vraag het toch maar)

wanneer man en vrouw de liefde bedrijven, komen zij op het zelfde moment klaar?? Het is verschillend I know; maar ik wil maar vragen of het dikwijls zo is dat vrouw en man op het zelfde moment klaarkomen, of man voor vrouw, of vrouw voor man.

bij een man merk je dat aan het sperma dat er uitvloeit, maar een vrouw waaraan voelt zij dat???
als vrouw klaar komt kan je als man moeilijk achter komen vrouwen kunnen nog wel nep doen maar goed als een vrouw klaar komt of schreewt ze het er uit of trilt of ze is stil, is bij iedereen anders je ken ook een cobi hebben

maar meestal komen de mannen eerder klaar dan de vrouwen.

26-09-2004, 21:51

Citaat door Grover:
ja ik bedoel de normale situatie. maar ikheb er verder geen last van en ben niet eens zo groot geschapen of zo
hahahahahahaahahahahha
ssssssssssssssssst noooit zeggen
is toch persoonlijk ;P

26-09-2004, 22:02

Citaat door casasenorita:
hahahahahahaahahahahha
ssssssssssssssssst noooit zeggen
is toch persoonlijk ;P
ewa safi heb geen boomstam tussen mijn benen hangen maar wat ik daar heb kan ik aardig goed mee overweg en benut iedere centimeter optimaal

26-09-2004, 22:04

Citaat door Grover:
ewa safi heb geen boomstam tussen mijn benen hangen maar wat ik daar heb kan ik aardig goed mee overweg en benut iedere centimeter optimaal
bespaar me dat aub
adios

26-09-2004, 22:08

Citaat door casasenorita:
bespaar me dat aub
adios
bespaar het jezelf .. kom niet in dit hoekje

doei!

26-09-2004, 22:10

Citaat door Grover:
bespaar het jezelf .. kom niet in dit hoekje

doei!